Marketing e-shopu je zásadním tématem pro všechny firmy, které prodávají své zboží na internetu. Ať už provozujete malý e-shop, nebo budujete velkou e-commerce firmu, máme pro vás rozhovory se zkušenými e-shopaři, marketéry a manažery, ve kterých najdete cenné zkušenosti pro váš marketing.
Marketing e-shopu se vyvíjí zajímavým způsobem. Na jedné straně nikdy nebylo jednodušší začít prodávat na internetu a propagovat se třeba skrze sociální sítě, blogy a různé srovnávače a katalogy. Skoro každý tak může marketing svého e-shopu rozjet poměrně rychle a často i s malými náklady.
Na druhé straně ale vidíme i to, že se marketing e-shopů výrazně komplikuje. Aby byl e-shop úspěšný a nebyl závislý jen na jednom zdroji nových objednávek, potřebuje aktivně investovat do celé řady marketingových kanálů, efektivně je vyhodnocovat a pracovat s daty. Marketingové nástroje jsou navíc v mnoha případech stále složitější a náročnější na správu.
Roste také konkurence. Získat dobré pozice například v PPC reklamě bývá stále náročnější. Mění se algoritmy sociálních sítí a e-shopy, které dříve vybudovaly velké profily díky organickým dosahům, by dnes už svůj úspěch možná zopakovat nedokázaly.
V neposlední řadě také roste cena marketingu, která má samozřejmě výrazný dopad na marže internetových obchodů. Najít navíc zkušeného marketéra, který dokáže odvést dobrou práci, rovněž není jednoduché. V našich rozhovorech tohle všechno rozebíráme a vy se můžete inspirovat pro váš byznys. Držíme palce!
V našem obsahu zjistíte, jak skutečně k marketingu přistupují tuzemské e-shopy a co jim v něm funguje.
Nezačínejte od konce a zjistěte, jak nastavit strategii, přemýšlet nad značkou a vybírat marketéry.
Kromě marketérů si můžete poslechnout i zkušenosti zakladatelů e-shopů a dalších podnikatelů.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.