Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Krize firmy: Jak ji řešit?

Krize může postihnout jakoukoliv firmu. Může se do ní dostat z celé řady důvodů, z nichž některé nemusí ani sama ovlivnit.

V našich rozhovorech zjistíte, jak krize firmy řešit a co je nejčastěji způsobuje. Poslechněte si zkušené české podnikatele a manažery a inspirujte se z jejich zkušeností, díky kterým můžete krizi ve firmě předejít, případně ji překonat.

vaclav-nedvidek-web

Externí finanční ředitel. Kdy může pomoci? | Václav Nedvídek

Kdy se vám vyplatí najmout externí finanční ředitel? A jak s ním efektivně spolupracovat? Ve videu poradí zkušený externí CFO Václav Nedvídek.

Před 4 týdny

Premium
lenka-zlebkova-web

Jak se řídí Kongresové centrum v Praze? | Lenka Žlebková

Kongresové centrum přišlo kvůli pandemii o zakázky, na kterých pracovalo 8 let. Místo toho muselo vybudovat velké očkovací centrum. A potom přijmout tisíce uprchlíků.

Před 1 měsíc

Inzerce

josef-batrla-web

Růst firmy. Jaké vás čekají právní nástrahy? | Josef Bátrla

Vyhněte se častým chybám při budování firmy. Advokát Josef Bátrla pro vás zmapoval nejčastější právní nástrahy, které rychle rostoucí firmy podceňují.

Před 1 měsíc

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Jak změnit řízení firmy, která přestala růst? Na co se musíte zaměřit a jak předejít ještě větším problémů? Poslechněte si zkušeného interim manažera Jiřího Jemelku.

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jiri-jemelka-web

Poklesy tržeb: Jak na ně reagovat? | Jiří Jemelka

Jak reagovat na klesající tržby ve vaší firmě? Co poklesy tržeb způsobuje a jak změnit řízení firmy, která doposud vždy rostla? O tom mluvil Jiří Jemelka z JPF.

Před 3 měsíce

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

Dobře nastavená vnitřní infrastruktura firmy pomáhá předcházet zbytečným požárům. Poslechněte si o interních směrnicích, smlouvách, podpisových řádech, akciových plánech a dalším.

Před 3 měsíce

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Pojištění firem je důležité pro všechny podnikatele. Poslechněte si Jiřího Peslara a zjistět, jak k pojištění podnikatelů přistupovat a na co nezapomenout.

Před 3 měsíce

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Firma za sebou nechala zadluženost 1,1 miliardy korun. Členka nového vedení firmy Lenka O’Neill detailně o příčinách pádu a aktuální situaci ve firmě.

Před 3 měsíce

petr-macek-web

Aktuální situace: Jak ve firmě reagovat na válku, inflaci i růst cen energií? | Petr Macek (Caflou)

Válka na Ukrajině, rostoucí ceny energií, inflace a mnoho dalších problémů v naší společnosti nedopadá jen na jednotlivce, ale i na firmy. Jak na to reagovat?

Před 4 měsíce

Premium
jiri-rostecky-web

Co mě pandemie naučila o krizovém řízení firem?

Sepsal jsem pro vás nejcennější zkušenosti, které jsem získal za dobu pandemie a které se hodí připomenout právě teď – v době eskalujícího válečného konfliktu na Ukrajině.

Před 5 měsíců

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Provozní ředitel Kiwi.com Juraj Strieženec detailně rozebírá, jak firma reagovala na dopady pandemie. Z obratu 1,2 miliardy euro ročně spadla na nulu.

Před 5 měsíců

jiri-jemelka-web

Aktuální situace: Jak ve firmě reagovat na válku na Ukrajině a ekonomickou krizi? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka pomáhá desítkám firem rozvíjet svůj byznys a řešit krizové situace. Zjistěte, jak reagovat na dění těchto dnů – pandemii, válku na Ukrajině a další.

Před 5 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Inzerce