Inzerce

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

Čerpejte zdarma z více než 600 videorozhovorů, ve kterých se s vámi největší profesionálové české e-commerce dělí o své zkušenosti.

MladýPodnikatel.cz sleduji 5 let. Pomáhá mi udržovat si povědomí o trhu a o tom, jak lidé z různých oborů přemýšlí o podnikání. Doporučuji jej sledovat každému, kdo se chce v byznysu vzdělávat.

petr-bena

Petr Bena

místopředseda představenstva Alza.cz

MladýPodnikatel.cz je pro mne ohromná studnice kvalitního, inspirativního a praktického obsahu, ze které si mohu vybírat témata, která aktuálně řeším, inspirovat se a rozšířit si úhel pohledu pro moje vlastní rozhodování. Doporučuji jej pravidelně sledovat všem podnikatelům, co se pohybují v on-line prostředí.

martin-rozhon

Martin Rozhoň

zakladatel Vivantis.cz, angel investor

MladýPodnikatel.cz je cenný zdroj informací o podnikání, který nemá vliv jen na ty desítky tisíc e-shopů v Česku, ale především na miliony lidí, co na nich nakupují. Sleduji jej od jeho počátků a rád si pustím nové rozhovory a podcasty, a to nejen ty s našimi klienty. Doporučuji jej všem, co chtějí v podnikání růst a prosperovat.

miroslav-udan

Miroslav Uďan

zakladatel a CEO Shoptet.cz

MladýPodnikatel.cz je pre mňa zaujímavý zdroj informácií o lokálnych firmách. Cez rozhovory s kľúčovými ľuďmi v týchto firmách sa vzdelávam a získavam inšpiráciu pre riadenie Footshopu. Odporúčam je manažérom a podnikateľom v elektronickom obchodovaní.

peter-hajducek

Peter Hajduček

CEO Footshop

MladýPodnikatel.cz znám několik let. Jeho zakladatel Jirka Rostecký je inteligentní a zapálený moderátor s relevantními hosty a zajímavými rozhovory. Doporučuji je zejména začínajícím podnikatelům, co chtějí růst a být úspěšní.

ondrej-fryc

Ondřej Fryc

zakladatel Mall.cz a Reflex Capital, podnikatel a investor

MladýPodnikatel.cz pravidelně sleduji od jeho úplného začátku a hrozně mě baví pozorovat, jakým způsobem a kam se neustále posouvá. Klíčové jsou pro mě podcasty a rozhovory. Podařilo se mi díky němu navázat nové kontakty a prohloubit si znalosti v určitých oblastech. Představuje pro mě i zdroj nové motivace. Doporučuji jej všem podnikatelům a manažerům napříč obory.

tomas-janu

Tomáš Janů

E-commerce Director, Avast

MladýPodnikatel.cz sleduji už několik let a nacházím na něm množství inspirace pro podnikání a investování. Je důležitý pro všechny podnikatele, investory, ředitele firem, ale i menší živnostníky. Ti všichni na něm mohou zjistit, jaké cesty si prošlapali jiní, a využít jejich nápadů a zkušeností.

vit-endler

Vít Endler

investor, CEO finGOOD.cz

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Zjistěte, jaké chyby udělal Skladon při budování svého managementu. Jak přemýšlet nad výběrem manažerů a co nepodcenit?

Před 1 dnem

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

martin-kus-web

Budování a řízení e-shopu a značky Vuch | Martin Kůs

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Pokud máte e-shop, nejspíš řešíte jeho externí financování a možná jste už došli k tomu, že to vůbec není jednoduché. Mnoho e-shopů má přístup k externímu kapitálu velmi ztížený.

Před 1 měsícem

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Tipnete si, kdo provozuje e-shop Tescomy? Družstvo invalidů ERGOTEP. To služby svých členů nabízí firmám a pomáhá jim jak s tvorbou e-shopu, tak třeba s distribucí a logistikou, backofficem a mnoha dalšími věcmi.

Před 1 měsícem

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Jak zvládnout přerod z malé firmy do velké a jak se sladit mezi dvěma spoluzakladateli? O tom je rozhovor s Martinem Matesem z Econea.cz.

Před 1 měsícem

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

Možná i vy uvažujete nad vytvořením vlastní značky v rámci sortimentu, který prodáváte. Taková vlastní značka pro vás může znamenat nejen odlišení se od konkurence, ale i vyšší marži. Co vytváření vlastních značek obnáší a jak k němu přistoupit? O…

Před 2 měsíci

Inzerce

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jedním z častých dotazů, které mi posílají provozovatelé e-shopů, je výběr vhodného e-shopového řešení. Cest, jak k němu dojít, je mnoho. O tom, kterou z nich vybrat, si budu povídat s Honzou Prokešem z Elasticru. Probrali jsme všechny nejčastější možnosti…

Před 2 měsíci

vaneckovi-web

Rozjezd a marketing e-shopu Švihej.cz, podnikání sourozenců | Tomáš a Marek Vaněčkovi

Pokud se pohybujete v e-commerce, tak určitě víte, že e-shop si můžete založit takřka s čímkoliv. To byla i moje první myšlenka, která mě napadla při pohledu na e-shop Švihej.cz, který prodává švihadla. Založil ho bráchové – Tomáš a Marek…

Před 2 měsíci

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Už v několika předchozích rozhovorech jsme si povídali o budoucnosti české e-commerce a několikrát zaznělo, že bude patřit velkým on-line tržištím, známým jako marketplaces. Jak se na to dívá největší hráč české e-commerce a jaké má v tomto směru sám…

Před 3 měsíci

petr-pavlita-web

Jak připravit firmu na prodej? | Petr Pavlita

Mnoho z našich posluchačů může právě teď přemýšlet nad prodejem své firmy. Buď ji chce prodat co nejdřív, nebo někdy v budoucnu. Jak firmu na prodej připravit, si budu povídat s Petrem Pavlitou ze společnosti INVEST FORUM. Petr má za…

Před 3 měsíci

Doporučené články

Petr Bína

Petr Bína (Svět bedýnek): Jak zákazník vnímá slovo „kvalita“?

premysl-rubes-web

Přemysl Rubeš: Podnikání českých vědců, v čem jsme nejlepší na světě a jaké nápady mají šanci na úspěch

link-lide-web

12 mýtů linkbuildingu, kterým možná věříte i vy

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Inzerce