Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

Čerpejte z více než 1000 videorozhovorů, ve kterých se s vámi největší profesionálové české e-commerce dělí o své zkušenosti z tvorby e-shopů.

Zobrazit nová videa Premium obsah

Inzerce

Inzerce

Jak naše rozhovory hodnotí e-shopaři?

martin-rozhon

MladýPodnikatel.cz je pro mne ohromná studnice kvalitního, inspirativního a praktického obsahu.

Martin Rozhoň - zakladatel Vivantisu

petr-bena

MladýPodnikatel.cz doporučuji sledovat každému, kdo se chce v byznysu vzdělávat.

Petr Bena - člen představenstva Alza.cz

peter-hajducek

Na MladýPodnikatel.cz získavam inšpiráciu pre riadenie Footshopu.

Peter Hajduček - zakladatel Footshopu

Nejnovější obsah

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 5 dny

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Skinners za poslední 2 roky vyrostlo na 100 milionů. Jak se mění jeho řízení a co všechno outsourcuje? Poslechněte si rozhovor s Michaelou Steinhauser.

Před 2 týdny

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Strategické myšlení je zásadní pro všechny podnikatele. Řídit bez něj firmu nedává smysl. Jak si ho ale vytvořit? Poradí Jindra Dohnal z Creatixa.

Před 2 týdny

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 2 týdny

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Je mu 25 let a už vybudoval vlastní značku Fabini. Podívejte se do zákulisí a zjistěte, jak Jan Fabini svou firmu řídí.

Před 3 týdny

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

2 roky pracuje v agentuře Dexfinity, do které přišel z Deloittu. Poslechněte si zkušenosti Michala Lichnera s výběrem trhu pro expanzi do zahraničí.

Před 3 týdny

Jiří Rostecký

1 otázka, kterou si musí položit každý podnikatel

Zjistěte, jaká otázka rozhoduje o vašem úspěchu v podnikání a jak se její odpověď může promítnout do všeho, co v byznysu děláte.

Před 3 týdny

jiri-lexa-web

Jak připravit e-shop na Vánoce. Ano, už teď | Jiří Lexa (Lemonero)

Vánoční sezóna pro spoustu e-shopů znamená nejnáročnější období v roce a největší nával nových objednávek od zákazníků. Jak se na něj připravit?

Před 3 týdny

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

Jiří Jemelka z JPF prakticky o tom, jak připravit firmu na prodej a jak ji následně úspěšně prodat. Zkušenosti z desítek firem a řady prodejů.

Před 3 týdny

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Vaše firma roste a potřebujete v ní začít budovat hierarchii? V případě IT týmů to může být problém. Marián Kamenišťák poradí, jak to provést co nejlépe.

Před 4 týdny

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 1 měsíc

Premium
jan-hajek-web

Firma je vaším odrazem. Ta moje málem zkrachovala | Jan Hájek (Zážitky.cz)

Jan Hájek provozuje Zážitky.cz. Firma mu ale málem zkrachovala. Brzy však pochopil, že je pouze jeho odrazen, a našel nástroje, jak na sobě pracovat.

Před 2 měsíce

Nejlepší rozhovory

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 2 roky

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 1 rokem

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.

Před 1 rokem

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 2 roky

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

VIDEO: Martin Rozhoň a Martin Bernátek. Oba založili firmy, oba je prodali, ale oba úplně jinak. V čem postupovali jinak a v čem se naopak shodují?

Před 6 měsíců

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Bonami muselo propustit část svých zaměstnanců, zavřít dvě prodejny a provést řadu dalších opatření. Poslechněte si, co firmu zachrání v probíhající krizi.

Před 10 měsíců

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.

Před 1 rokem

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Řídil Pietro Filipi, Zoot a DámeJídlo. Specializuje se zejména na záchranu skomírajících firem. Lukáš Uhl detailně rozebral, jak firmu dostat z potíží.

Před 1 rokem

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 6 měsíců

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 2 roky

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 1 rokem

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Jak do firmy přivést zkušené zaměstnance na manažerské pozice? O tom mluvil Eduard Míka, který rozebral i možnosti zaměstnaneckých akcií a přístup velkých firem.

Před 2 roky

Premium
dominik-pichal-web

Grizly.cz: Finanční řízení, vedení firmy, nábor lidí a úspěch v e-commerce | Dominik Píchal

Velký rozhovor o řízení firmy, financí i týmu. Grizly.cz prodává oříšky a má roční obrat kolem 650 milionů korun. Co se jeho zakladatel Dominik Píchal naučil o byznysu?

Před 2 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Inzerce