Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

Čerpejte zdarma z více než 600 videorozhovorů, ve kterých se s vámi největší profesionálové české e-commerce dělí o své zkušenosti.

MladýPodnikatel.cz sleduji 5 let. Pomáhá mi udržovat si povědomí o trhu a o tom, jak lidé z různých oborů přemýšlí o podnikání. Doporučuji jej sledovat každému, kdo se chce v byznysu vzdělávat.

petr-bena

Petr Bena

místopředseda představenstva Alza.cz

MladýPodnikatel.cz je pro mne ohromná studnice kvalitního, inspirativního a praktického obsahu, ze které si mohu vybírat témata, která aktuálně řeším, inspirovat se a rozšířit si úhel pohledu pro moje vlastní rozhodování. Doporučuji jej pravidelně sledovat všem podnikatelům, co se pohybují v on-line prostředí.

martin-rozhon

Martin Rozhoň

zakladatel Vivantis.cz, angel investor

MladýPodnikatel.cz je cenný zdroj informací o podnikání, který nemá vliv jen na ty desítky tisíc e-shopů v Česku, ale především na miliony lidí, co na nich nakupují. Sleduji jej od jeho počátků a rád si pustím nové rozhovory a podcasty, a to nejen ty s našimi klienty. Doporučuji jej všem, co chtějí v podnikání růst a prosperovat.

miroslav-udan

Miroslav Uďan

zakladatel a CEO Shoptet.cz

MladýPodnikatel.cz je pre mňa zaujímavý zdroj informácií o lokálnych firmách. Cez rozhovory s kľúčovými ľuďmi v týchto firmách sa vzdelávam a získavam inšpiráciu pre riadenie Footshopu. Odporúčam je manažérom a podnikateľom v elektronickom obchodovaní.

peter-hajducek

Peter Hajduček

CEO Footshop

MladýPodnikatel.cz znám několik let. Jeho zakladatel Jirka Rostecký je inteligentní a zapálený moderátor s relevantními hosty a zajímavými rozhovory. Doporučuji je zejména začínajícím podnikatelům, co chtějí růst a být úspěšní.

ondrej-fryc

Ondřej Fryc

zakladatel Mall.cz a Reflex Capital, podnikatel a investor

MladýPodnikatel.cz pravidelně sleduji od jeho úplného začátku a hrozně mě baví pozorovat, jakým způsobem a kam se neustále posouvá. Klíčové jsou pro mě podcasty a rozhovory. Podařilo se mi díky němu navázat nové kontakty a prohloubit si znalosti v určitých oblastech. Představuje pro mě i zdroj nové motivace. Doporučuji jej všem podnikatelům a manažerům napříč obory.

tomas-janu

Tomáš Janů

E-commerce Director, Avast

MladýPodnikatel.cz sleduji už několik let a nacházím na něm množství inspirace pro podnikání a investování. Je důležitý pro všechny podnikatele, investory, ředitele firem, ale i menší živnostníky. Ti všichni na něm mohou zjistit, jaké cesty si prošlapali jiní, a využít jejich nápadů a zkušeností.

vit-endler

Vít Endler

investor, CEO finGOOD.cz

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Co je nutné zařídit, aby váš sklad skutečně fungoval? Jak vybírat jeho prostory a kde by se měl nacházet? Na otázky odpovídal zkušený šéf logistiky Max Kovář.

Před 5 dny

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-lastuvka-web

Provozní financování e-shopu: Jak ho zlepšit? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Jak řešit provozní financování a jak ho co nejvíce zefektivnit? Odkud ho můžete čerpat a jak se získanými penězi pracovat? Poslechněte si zkušeného odborníka.

Před 4 týdny

proficio-web

Expanze do zahraničí: Jak na ní neprodělat kalhoty?

Zjistěte, jak expandovat do zahraničí a neprodělat na tom kalhoty. Poslechněte si záznam webináře Proficia, který moderoval Jirka Rostecký.

Před 1 měsícem

petr-meloun-web

Potenciál mladých zaměstnanců: Jak ho rozvíjet? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Vytěžte z potenciálu mladých zaměstnanců vaší firmy maximum. S provozním ředitelem jedničky na trhu si povíme, jak s mladou generací pracovat a jak ji motivovat.

Před 1 měsícem

dvorak-mikulas-web

Jak předat firmu nástupci? | Jiří Dvořák a Zdeněk Mikuláš

Chcete svou firmu předat nástupci? Zjistěte, jak nad tím přemýšlet, jak nástupce najít a jaká od toho mít očekávání.

Před 1 měsícem

radim-rozenek-web

Omnichannel strategie v Tescomě | Radim Roženek

Tescoma působí ve 100 zemích světa. Příchod internetu pro ni ale nebyl jednoduchý. Poslechněte si, jak dnes pracuje se zákazníky na e-shopu i v prodejnách.

Před 1 měsícem

tomas-ruzicka-web

Expanze e-shopu do zahraničí prakticky | Tomáš Růžička (Expandeco)

Dozvíte se třeba, co dělat, pokud máte ryze český brand, jak si předem výhodnost expanze spočítat nebo jak to celé zvládnout po logistické a obchodní stránce.

Před 1 měsícem

vit-endler-web

Finanční inventura e-shopu: Jak zjistit, kde proděláváte peníze? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Jak zjistit, jak na tom váš e-shop ve skutečnosti je? A kde e-shopy nejčastěji prodělávají peníze? Bývalý šéf Mallu sdílí své zkušenosti.

Před 1 měsícem

juraj-harkabuzik-web

Jak vytvořit zákaznickou podporu e-shopu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Vytvořte vašemu e-shopu kvalitní zákaznickou podporu. Poslechněte si, jak nad podporou přemýšlet, co všechno pro ni zařídit a jak maximalizovat její kvalitu.

Před 2 měsíci

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda