Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

Čerpejte z více než 500 videorozhovorů, ve kterých se s vámi největší profesionálové české e-commerce dělí o své zkušenosti z tvorby e-shopů.

MladýPodnikatel.cz sleduji 5 let. Pomáhá mi udržovat si povědomí o trhu a o tom, jak lidé z různých oborů přemýšlí o podnikání. Doporučuji jej sledovat každému, kdo se chce v byznysu vzdělávat.

petr-bena

Petr Bena

místopředseda představenstva Alza.cz

MladýPodnikatel.cz je pro mne ohromná studnice kvalitního, inspirativního a praktického obsahu, ze které si mohu vybírat témata, která aktuálně řeším, inspirovat se a rozšířit si úhel pohledu pro moje vlastní rozhodování. Doporučuji jej pravidelně sledovat všem podnikatelům, co se pohybují v on-line prostředí.

martin-rozhon

Martin Rozhoň

zakladatel Vivantis.cz, angel investor

MladýPodnikatel.cz je cenný zdroj informací o podnikání, který nemá vliv jen na ty desítky tisíc e-shopů v Česku, ale především na miliony lidí, co na nich nakupují. Sleduji jej od jeho počátků a rád si pustím nové rozhovory a podcasty, a to nejen ty s našimi klienty. Doporučuji jej všem, co chtějí v podnikání růst a prosperovat.

miroslav-udan

Miroslav Uďan

zakladatel a CEO Shoptet.cz

MladýPodnikatel.cz je pre mňa zaujímavý zdroj informácií o lokálnych firmách. Cez rozhovory s kľúčovými ľuďmi v týchto firmách sa vzdelávam a získavam inšpiráciu pre riadenie Footshopu. Odporúčam je manažérom a podnikateľom v elektronickom obchodovaní.

peter-hajducek

Peter Hajduček

CEO Footshop

MladýPodnikatel.cz znám několik let. Jeho zakladatel Jirka Rostecký je inteligentní a zapálený moderátor s relevantními hosty a zajímavými rozhovory. Doporučuji je zejména začínajícím podnikatelům, co chtějí růst a být úspěšní.

ondrej-fryc

Ondřej Fryc

zakladatel Mall.cz a Reflex Capital, podnikatel a investor

MladýPodnikatel.cz pravidelně sleduji od jeho úplného začátku a hrozně mě baví pozorovat, jakým způsobem a kam se neustále posouvá. Klíčové jsou pro mě podcasty a rozhovory. Podařilo se mi díky němu navázat nové kontakty a prohloubit si znalosti v určitých oblastech. Představuje pro mě i zdroj nové motivace. Doporučuji jej všem podnikatelům a manažerům napříč obory.

tomas-janu

Tomáš Janů

E-commerce Director, Avast

MladýPodnikatel.cz sleduji už několik let a nacházím na něm množství inspirace pro podnikání a investování. Je důležitý pro všechny podnikatele, investory, ředitele firem, ale i menší živnostníky. Ti všichni na něm mohou zjistit, jaké cesty si prošlapali jiní, a využít jejich nápadů a zkušeností.

vit-endler

Vít Endler

investor, CEO finGOOD.cz

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.

Před 3 dny

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

samuel-huba-web

SaaS byznys, vstup na burzu, budoucnost e-commerce | Samuel Huba

Nahlédněte do zákulisí největšího českého poskytovatele e-shopových řešení a zjistěte, jak přemýšlí nad expanzí do zahraničí a novými produkty.

Před 2 týdny

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Kalas je výrobce cyklistického oblečení, který e-mail marketing moc neřešil. V poslední době do něj ale šlape naplno a má super výsledky. Podívejte se.

Před 3 týdny

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 3 týdny

jiri-jemelka-web

Poklesy tržeb: Jak na ně reagovat? | Jiří Jemelka

Jak reagovat na klesající tržby ve vaší firmě? Co poklesy tržeb způsobuje a jak změnit řízení firmy, která doposud vždy rostla? O tom mluvil Jiří Jemelka z JPF.

Před 4 týdny

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 4 týdny

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

Dobře nastavená vnitřní infrastruktura firmy pomáhá předcházet zbytečným požárům. Poslechněte si o interních směrnicích, smlouvách, podpisových řádech, akciových plánech a dalším.

Před 1 měsíc

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Pojištění firem je důležité pro všechny podnikatele. Poslechněte si Jiřího Peslara a zjistět, jak k pojištění podnikatelů přistupovat a na co nezapomenout.

Před 1 měsíc

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 1 měsíc

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Premium
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Inzerce