Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

Čerpejte z více než 1000 videorozhovorů, ve kterých se s vámi největší profesionálové české e-commerce dělí o své zkušenosti z tvorby e-shopů.

MladýPodnikatel.cz sleduji 5 let. Pomáhá mi udržovat si povědomí o trhu a o tom, jak lidé z různých oborů přemýšlí o podnikání. Doporučuji jej sledovat každému, kdo se chce v byznysu vzdělávat.

petr-bena

Petr Bena

místopředseda představenstva Alza.cz

MladýPodnikatel.cz je pro mne ohromná studnice kvalitního, inspirativního a praktického obsahu, ze které si mohu vybírat témata, která aktuálně řeším, inspirovat se a rozšířit si úhel pohledu pro moje vlastní rozhodování. Doporučuji jej pravidelně sledovat všem podnikatelům, co se pohybují v on-line prostředí.

martin-rozhon

Martin Rozhoň

zakladatel Vivantis.cz, angel investor

MladýPodnikatel.cz je cenný zdroj informací o podnikání, který nemá vliv jen na ty desítky tisíc e-shopů v Česku, ale především na miliony lidí, co na nich nakupují. Sleduji jej od jeho počátků a rád si pustím nové rozhovory a podcasty, a to nejen ty s našimi klienty. Doporučuji jej všem, co chtějí v podnikání růst a prosperovat.

miroslav-udan

Miroslav Uďan

zakladatel a CEO Shoptet.cz

MladýPodnikatel.cz je pre mňa zaujímavý zdroj informácií o lokálnych firmách. Cez rozhovory s kľúčovými ľuďmi v týchto firmách sa vzdelávam a získavam inšpiráciu pre riadenie Footshopu. Odporúčam je manažérom a podnikateľom v elektronickom obchodovaní.

peter-hajducek

Peter Hajduček

CEO Footshop

MladýPodnikatel.cz znám několik let. Jeho zakladatel Jirka Rostecký je inteligentní a zapálený moderátor s relevantními hosty a zajímavými rozhovory. Doporučuji je zejména začínajícím podnikatelům, co chtějí růst a být úspěšní.

ondrej-fryc

Ondřej Fryc

zakladatel Mall.cz a Reflex Capital, podnikatel a investor

MladýPodnikatel.cz pravidelně sleduji od jeho úplného začátku a hrozně mě baví pozorovat, jakým způsobem a kam se neustále posouvá. Klíčové jsou pro mě podcasty a rozhovory. Podařilo se mi díky němu navázat nové kontakty a prohloubit si znalosti v určitých oblastech. Představuje pro mě i zdroj nové motivace. Doporučuji jej všem podnikatelům a manažerům napříč obory.

tomas-janu

Tomáš Janů

E-commerce Director, Avast

MladýPodnikatel.cz sleduji už několik let a nacházím na něm množství inspirace pro podnikání a investování. Je důležitý pro všechny podnikatele, investory, ředitele firem, ale i menší živnostníky. Ti všichni na něm mohou zjistit, jaké cesty si prošlapali jiní, a využít jejich nápadů a zkušeností.

vit-endler

Vít Endler

investor, CEO finGOOD.cz

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Růst rozvážkové služby Dáme jídlo se zpomalil. Jak na to reaguje nový CEO Adam Kolesa, který je v době natáčení ve funkci teprve 3 měsíce?

Před 1 dnem

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Petr Čerňanský detailně popsal, co všechno automatizuje v rámci zákaznické podpory e-shopu Rybízák a díky čemu ve firmě ušetřil nemalé peníze.

Před 1 týdnem

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 1 týdnem

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

Vivantis i Rockaway investují nemálo peněz a energie do práce s mladými talenty na trhu práce. Proč to dělají a jak z nováčků dělají budoucí hvězdy?

Před 2 týdny

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Jak se odlišit v rámci balení zboží pro zákazníky a kde najít konkurenční výhodu? O tom je rozhovor s Patrikem Babincem ze Skladonu.

Před 2 týdny

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Případová studie: Komunikace na sociálních sítích Liftaga se musela výrazně změnit. Některé reakce firmy se dostaly i do médií. Inspirujte se její strategií.

Před 2 týdny

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.

Před 2 týdny

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.

Před 3 týdny

jiri-jemelka-web

Strategie firmy: Co to je a jak se tvoří? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.

Před 3 týdny

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce