Inzerce

Největší zdroj zkušeností o tvorbě e-shopů na českém internetu

Čerpejte zdarma z více než 600 videorozhovorů, ve kterých se s vámi největší profesionálové české e-commerce dělí o své zkušenosti.

MladýPodnikatel.cz sleduji 5 let. Pomáhá mi udržovat si povědomí o trhu a o tom, jak lidé z různých oborů přemýšlí o podnikání. Doporučuji jej sledovat každému, kdo se chce v byznysu vzdělávat.

petr-bena

Petr Bena

místopředseda představenstva Alza.cz

MladýPodnikatel.cz je pro mne ohromná studnice kvalitního, inspirativního a praktického obsahu, ze které si mohu vybírat témata, která aktuálně řeším, inspirovat se a rozšířit si úhel pohledu pro moje vlastní rozhodování. Doporučuji jej pravidelně sledovat všem podnikatelům, co se pohybují v on-line prostředí.

martin-rozhon

Martin Rozhoň

zakladatel Vivantis.cz, angel investor

MladýPodnikatel.cz je cenný zdroj informací o podnikání, který nemá vliv jen na ty desítky tisíc e-shopů v Česku, ale především na miliony lidí, co na nich nakupují. Sleduji jej od jeho počátků a rád si pustím nové rozhovory a podcasty, a to nejen ty s našimi klienty. Doporučuji jej všem, co chtějí v podnikání růst a prosperovat.

miroslav-udan

Miroslav Uďan

zakladatel a CEO Shoptet.cz

MladýPodnikatel.cz je pre mňa zaujímavý zdroj informácií o lokálnych firmách. Cez rozhovory s kľúčovými ľuďmi v týchto firmách sa vzdelávam a získavam inšpiráciu pre riadenie Footshopu. Odporúčam je manažérom a podnikateľom v elektronickom obchodovaní.

peter-hajducek

Peter Hajduček

CEO Footshop

MladýPodnikatel.cz znám několik let. Jeho zakladatel Jirka Rostecký je inteligentní a zapálený moderátor s relevantními hosty a zajímavými rozhovory. Doporučuji je zejména začínajícím podnikatelům, co chtějí růst a být úspěšní.

ondrej-fryc

Ondřej Fryc

zakladatel Mall.cz a Reflex Capital, podnikatel a investor

MladýPodnikatel.cz pravidelně sleduji od jeho úplného začátku a hrozně mě baví pozorovat, jakým způsobem a kam se neustále posouvá. Klíčové jsou pro mě podcasty a rozhovory. Podařilo se mi díky němu navázat nové kontakty a prohloubit si znalosti v určitých oblastech. Představuje pro mě i zdroj nové motivace. Doporučuji jej všem podnikatelům a manažerům napříč obory.

tomas-janu

Tomáš Janů

E-commerce Director, Avast

MladýPodnikatel.cz sleduji už několik let a nacházím na něm množství inspirace pro podnikání a investování. Je důležitý pro všechny podnikatele, investory, ředitele firem, ale i menší živnostníky. Ti všichni na něm mohou zjistit, jaké cesty si prošlapali jiní, a využít jejich nápadů a zkušeností.

vit-endler

Vít Endler

investor, CEO finGOOD.cz

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 1 dnem

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
rudolf-maly-web

Projektové řízení: Jak ho implementovat do firmy? | Rudolf Malý

Jak do firmy nasadit projektové řízení a naučit se řídit projekty efektivně, levně a rychle? Případová studie logistické firmy Skladon.cz.

Před 2 týdny

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

27 let pracovala ve vedeních několika nadnárodních korporací. Co se naučila o jejich řízení a jak nastavit pevné základy pro růst firmy?

Před 2 týdny

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Jak do firmy přivést zkušené zaměstnance na manažerské pozice? O tom mluvil Eduard Míka, který rozebral i možnosti zaměstnaneckých akcií a přístup velkých firem.

Před 2 týdny

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.

Před 3 týdny

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Poslechněte si zakladatele Brand Embassy Víta Horkého. V rozhovoru dává návod, jak prodat firmu a jak zvýšit její hodnotu, aby kupce skutečně zaujala.

Před 3 týdny

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Jak Slevomat uvažuje nad budoucností a jaký produkt chystá? Poslechněte si šéfa firmy Ladislava Veselého a inspirujte se pro hledání příležitostí pro vaši firmu.

Před 3 týdny

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Nastavte vaši firmu tak, aby vás nepotřebovala. Zjistěte, co musíte udělat pro její předání nástupci a jak se mění role majitelů e-shopu Econea.cz.

Před 4 týdny

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 4 týdny

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy