Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa. Vznikli v roce 2015 a loni dosáhli tržeb 210 milionů korun.
V e-commerce je mnozí zmiňují jako velkou inspiraci v tom, jak budovat úspěšný e-shop, což podtrhuje i to, že do nich investovala skupina eRockets. A v tomhle velkém rozhovoru si budu se spoluzakladatelem značky Martinem Kůsem povídat třeba o pozornosti, strategii, riskování nebo o tom, jak celá firma roste.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem