Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Podrobné rozhovory se zakladateli e-shopů z Česka a Slovenska

Jak podnikají a jak své firmy rozvíjejí zakladatelé českých a slovenských e-shopů? Inspirujte se jejich příběhy, strategiemi a konkrétními zkušenostmi. Vybíráme pro vás nejzajímavější příběhy e-commerce, ze kterých se toho můžete hodně naučit. Přesvědčte se sami…

Znáte z médií a sociálních sítí

Premium
dalibor-cicman-web

Za 10 let 3,5 miliardy. Jak vyrostl GymBeam? | Dalibor Cicman

Premium
ruslan-skopal-web

Finanční řízení e-shopu: To nejdůležitější a jak s tím začít | Ruslan Skopal (Trenýrkárna)

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Inzerce

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Nejnovější rozhovory

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Na vysoké škole se svým kolegou založil David Makovský e-shop s vlastními produkty. Po pár letech se mu ho povedlo úspěšně prodat. Jak to dokázal?

Před 1 týdnem

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

Během prvního roku se značka Lobey dostala z 0 na tržby 70 milionů korun. Během 3 let vyrostla už na 125 milionů a míří dál. Jak se jí to povedlo?

Před 3 týdny

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

Dozvíte se, jak rozjet vlastní výrobu, nabírat lidi do firmy a jak prodávat unikátní produkty. Daniel Sosýn čelil i otázce, proč jeho firma neroste tak rychle jako GymBeam.

Před 1 měsíc

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

Roční tržby papelote jsou 30 milionů korun. Získalo si stovky tisíc zákazníků, prodalo přes 500 tisíc diářů a zápisníků a zrealizovalo přes 1000 zakázek na míru.

Před 2 měsíce

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Dos Mundos je pražírna a e-shop s výběrovou kávou. Dnes má roční tržby kolem 25 milionů korun a přibližně 30členný tým i s brigádníky. Jak vznikl a jak se řídí?

Před 4 měsíce

matous-syrovy-web

Převzal zadluženou firmu po otci a skončil v nemocnici. Dnes míří na 100 milionů | Matouš Syrový (Koupelny Syrový)

Z firmy ho vezla sanitka. Musel změnil svůj přístup. Vyzkoušel toho hodně, firmu se mu nakonec povedlo dstat ze ztráty a začít s ní růst.

Před 4 měsíce

Premium
ladislav-zizka-web

Freshlabels vyrostlo, a pak začalo klesat. Co musel změnit nový CEO? | Ladislav Žižka

Ze 160 milionů ročně spadli na 110. Navíc byli ve ztrátě. Řízení firmy po zakladatelích převzal najatý CEO Ladislav Žižka. Co všechno ve Freshlabels změnil?

Před 6 měsíců

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

Tržby mají kolem 14 milionů ročně a v týmu 4 interní zaměstnance. Poslechněte si, jak se rozvíjí Via Tempia, jak se profesionalizuje a jak takovou firmu řídit.

Před 7 měsíců

lucie-konecna-web

Ze 3 milionů ročně na 150, a potom dolů na 40. Jak se řídí extrémní růst i pád? | Lucie Konečná (nanoSPACE)

Díky prodeji roušek vyrostli ze 3 milionů ročně na 150. Denně odbavovali tisíce objednávek. Pak spadli dolů, ale přesto výrazně vyrostli. Takhle se řídí nanoSPACE.

Před 7 měsíců

Premium
ruslan-skopal-web

Finanční řízení e-shopu: To nejdůležitější a jak s tím začít | Ruslan Skopal (Trenýrkárna)

Rozhovor s jedním z vás – s chlapem, co buduje svou firmu a řídit finance se naučil sám. Jak začal a co si spočítat jako první? Příklady na reálných číslech Trenýrkárny.

Před 8 měsíců

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 9 měsíců

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Skinners za poslední 2 roky vyrostlo na 100 milionů. Jak se mění jeho řízení a co všechno outsourcuje? Poslechněte si rozhovor s Michaelou Steinhauser.

Před 9 měsíců

Zobrazit celý archiv

Vybíráme za vás

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 3 roky

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 2 roky

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Je to 9 let, co Peter Hajduček založil malý studentský projekt. Z něj za těch 9 let vyrostla firma s obratem kolem 800 milionů korun, působí ve 13 zemích a má kolem 200 zaměstnanců. Jmenuje se Footshop a prodává tenisky,…

Před 4 roky

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.

Před 2 roky

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.

Před 2 roky

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.

Před 2 roky

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 2 roky

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Martin Schovanec prodával počítačové hry. Svou firmu Xzone ale musel zaměřit úplně novým směrem, protože se trh výrazně změnil. Zjistěte, jak to udělal.

Před 1 rokem

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…

Před 7 roky

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 2 roky

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 2 roky

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.