Jak podnikají a jak své firmy rozvíjejí zakladatelé českých a slovenských e-shopů? Inspirujte se jejich příběhy, strategiemi a konkrétními zkušenostmi. Vybíráme pro vás nejzajímavější příběhy e-commerce, ze kterých se toho můžete hodně naučit. Přesvědčte se sami…
Na vysoké škole se svým kolegou založil David Makovský e-shop s vlastními produkty. Po pár letech se mu ho povedlo úspěšně prodat. Jak to dokázal?
Před 3 měsíce
Dozvíte se, jak rozjet vlastní výrobu, nabírat lidi do firmy a jak prodávat unikátní produkty. Daniel Sosýn čelil i otázce, proč jeho firma neroste tak rychle jako GymBeam.
Před 5 měsíců
Dos Mundos je pražírna a e-shop s výběrovou kávou. Dnes má roční tržby kolem 25 milionů korun a přibližně 30členný tým i s brigádníky. Jak vznikl a jak se řídí?
Před 7 měsíců
Z firmy ho vezla sanitka. Musel změnil svůj přístup. Vyzkoušel toho hodně, firmu se mu nakonec povedlo dstat ze ztráty a začít s ní růst.
Před 8 měsíců
Ze 160 milionů ročně spadli na 110. Navíc byli ve ztrátě. Řízení firmy po zakladatelích převzal najatý CEO Ladislav Žižka. Co všechno ve Freshlabels změnil?
Před 9 měsíců
Tržby mají kolem 14 milionů ročně a v týmu 4 interní zaměstnance. Poslechněte si, jak se rozvíjí Via Tempia, jak se profesionalizuje a jak takovou firmu řídit.
Před 10 měsíců
Díky prodeji roušek vyrostli ze 3 milionů ročně na 150. Denně odbavovali tisíce objednávek. Pak spadli dolů, ale přesto výrazně vyrostli. Takhle se řídí nanoSPACE.
Před 10 měsíců
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 3 roky
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 2 roky
Je to 9 let, co Peter Hajduček založil malý studentský projekt. Z něj za těch 9 let vyrostla firma s obratem kolem 800 milionů korun, působí ve 13 zemích a má kolem 200 zaměstnanců. Jmenuje se Footshop a prodává tenisky,…
Před 4 roky
Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.
Před 2 roky
Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.
Před 2 roky
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 3 roky
Martin Schovanec prodával počítačové hry. Svou firmu Xzone ale musel zaměřit úplně novým směrem, protože se trh výrazně změnil. Zjistěte, jak to udělal.
Před 1 rokem
Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…
Před 7 roky
Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.
Před 2 roky
Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.