Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Zakladatelé e-shopů

Více než tři desítky videorozhovorů se zakladateli internetových obchodů vám zadarmo nabídnou cenné zkušenosti a know-how, které můžete využít i ve svém podnikání. S hosty rozhovorů se bavíme o jejich začátčích na internetu, strategiích v podnikání, největších výzvách a tipech pro ostatní e-shopaře.

Doporučit vám můžeme třeba rozhovor s Martinem Molčanem o investorovi do e-shopu a expanzi do zahraničí, se Soňou Fialkovou o vybudování e-shopu se stamilionovým obratem, s Petrou Plemlovou o prioritizaci nebo s Peterem Hajdučkem o efektivitě při budování e-shopu.

Rozhovory si můžete poslechnout i jako podcast (třeba při dlouhé jízdě autem nebo při sportu). Najít zde můžete i články a videa o marketingu e-shopu nebo o tvorbě webu.

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Amazon, Mall, Alza, Zalando, Zoot a další. Ruslan Skopal sdílí své zkušenosti, jak skrze ně prodává Trenýrkárna.

Před 1 měsíc

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.

Před 2 měsíce

Inzerce

Premium
salvator-soska-web

Byznys s ponožkami. Proč už nestačí prodávat jen ty barevné? | Salvátor Soška

Proč už nestačí prodávat jen barevné ponožky a proč vznikl tak velký ponožkový boom? Salvátor Soška popisuje byznys značky we are fedrinand.

Před 3 měsíce

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.

Před 3 měsíce

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 3 měsíce

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

Natálie Ohorai rozjela vlastní e-shop se spirituálními produkty Amulets.cz. Poslechněte si, co jí nejvíce pomohlo v začátcích podnikání.

Před 4 měsíce

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 4 měsíce

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Firma má roční obrat kolem 10 milionů korun a vyrábí zcela originální produkty. Zjistěte, jak získávala první zákazníky a jak je získává dnes.

Před 5 měsíců

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 5 měsíců

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 6 měsíců

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 7 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Inzerce