Jak podnikají a jak své firmy rozvíjejí zakladatelé českých a slovenských e-shopů? Inspirujte se jejich příběhy, strategiemi a konkrétními zkušenostmi. Vybíráme pro vás nejzajímavější příběhy e-commerce, ze kterých se toho můžete hodně naučit. Přesvědčte se sami…
Dos Mundos je pražírna a e-shop s výběrovou kávou. Dnes má roční tržby kolem 25 milionů korun a přibližně 30členný tým i s brigádníky. Jak vznikl a jak se řídí?
Před 1 měsíc
Z firmy ho vezla sanitka. Musel změnil svůj přístup. Vyzkoušel toho hodně, firmu se mu nakonec povedlo dstat ze ztráty a začít s ní růst.
Před 2 měsíce
Ze 160 milionů ročně spadli na 110. Navíc byli ve ztrátě. Řízení firmy po zakladatelích převzal najatý CEO Ladislav Žižka. Co všechno ve Freshlabels změnil?
Před 3 měsíce
Tržby mají kolem 14 milionů ročně a v týmu 4 interní zaměstnance. Poslechněte si, jak se rozvíjí Via Tempia, jak se profesionalizuje a jak takovou firmu řídit.
Před 4 měsíce
Díky prodeji roušek vyrostli ze 3 milionů ročně na 150. Denně odbavovali tisíce objednávek. Pak spadli dolů, ale přesto výrazně vyrostli. Takhle se řídí nanoSPACE.
Před 4 měsíce
Skinners za poslední 2 roky vyrostlo na 100 milionů. Jak se mění jeho řízení a co všechno outsourcuje? Poslechněte si rozhovor s Michaelou Steinhauser.
Před 6 měsíců
Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.
Před 2 roky
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 2 roky
Je to 9 let, co Peter Hajduček založil malý studentský projekt. Z něj za těch 9 let vyrostla firma s obratem kolem 800 milionů korun, působí ve 13 zemích a má kolem 200 zaměstnanců. Jmenuje se Footshop a prodává tenisky,…
Před 4 roky
Její e-shop dělá roční tržby bezmála 100 milionů korun. Martina Svadbíková ho řídí po SMSkách. Podívejte se do zákulisí Bella Rose.
Před 2 roky
Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.
Před 2 roky
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 2 roky
Martin Schovanec prodával počítačové hry. Svou firmu Xzone ale musel zaměřit úplně novým směrem, protože se trh výrazně změnil. Zjistěte, jak to udělal.
Před 10 měsíců
Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna.cz. Většina jeho sortimentu je orientována na muže, ale v nabídce najdete i spodní prádlo pro dámy. Jak se v tomto segmentu podniká a jací jsou Češi zákazníci? O tom jsme si povídali…
Před 6 roky
Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.
Před 2 roky
Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, že se o něj Erika stará sama a pomáhají jí pouze lidé v expedici. V rozhovoru, který…
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.