Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Expanze e-shopu do zahraničí

Expanze e-shopu do zahraničí je dobrý způsob, jak rozšířit své podnikání na mezinárodní úrovni. Je to však proces, který vyžaduje pečlivé plánování a zvážení různých faktorů, aby byl úspěšný. Mezi tyto faktory patří například zvolení cílových trhů, přizpůsobení e-shopu potřebám tamních zákazníků, dobře udělaný byznys plán, zvládnutí logistiku, nastavení marketingové komunikace a mnoho dalšího.

Pokud chcete rozšířit svůj e-shop do zahraničí, existuje několik kroků, které byste měli udělat:

  1. Prvním krokem by mělo být zjištění, v jaké zemi má vaše firma potenciál uspět a jak náročná by pro ni případná expanze byla. Nepodceňte finanční plánování a přípravu na vstup na nový trh.
  2. Zjistěte si všechny požadavky na prodej v dané zemi a zda je nutné splňovat nějaká zvláštní kritéria po právní, účetní, daňové či jiné stránce.
  3. Dále zajistěte překlad svého webu a marketingových materiálů do cílového jazyka. Doporučuje zde i využití rodilých mluvčí.
  4. Je důležité zajistit, aby vaše e-shopové stránky byly plně funkční v cílové zemi, a to včetně platebních metod a možností dodání zboží, které se v různých zemích mohou lišit.
  5. Je také důležité zajistit, aby vaše ceny byly konkurenceschopné v cílové zemi a abyste dokázali prodávat se ziskem.
  6. Zvažte možnost spolupráce s místními partnery nebo dodavateli, abyste mohli lépe pokrýt nový trh.
  7. Nezapomeňte na marketing a propagaci vašeho e-shopu v cílové zemi, například prostřednictvím sociálních sítí nebo reklamy.
  8. Zajistěte, aby vaše zákaznická podpora byla dostupná v cílovém jazyce a poskytovala kvalitní služby.
  9. Na expanzi do zahraničí musíte nastavit i interní komunikaci firmy, a to například jejím přepnutím do angličtiny.
  10. Mějte na paměti, že rozšíření do zahraničí může být časově velmi náročné a ekonomicky dost riskantní. Proto doporučujeme zvážit i pomoc zkušených profesionálů.

V našich rozhovorech najdete spoustu praktických tipů, jak expanzi e-shopu do zahraničí zvládnout:

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

2 roky pracuje v agentuře Dexfinity, do které přišel z Deloittu. Poslechněte si zkušenosti Michala Lichnera s výběrem trhu pro expanzi do zahraničí.

Před 4 týdny

david-cikanek-web

Prodej na Amazonu. Komu dává smysl? | David Cikánek (EXPANDO)

Komu se vyplatí jít na Amazon a kdy přes něj prodávat nedává smysl? A kdo se může pochlubit zajímavými čísly? O tom jsem si povídal s Davidem Cikánkem z Expanda.

Před 3 měsíce

Inzerce

jiri-peslar-web

Měnové konverze: Na co si dát pozor, pokud podnikáte v zahraničí? | Jiří Peslar (Allrisk)

Pokud vaše firma podniká v zahraničí, nejspíš jste už už museli řešit měnové konverze a jak se vyvíjí kurzy jednotlivých měn. Zjistěte, jak to celé funguje.

Před 5 měsíců

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Technologie jsou zásadní součástí byznysu každého e-shopu. Aby firma mohla růst, nesmí si klást zbytečné technologické překážky. Jaké jsou nejčastější?

Před 6 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.

Před 7 měsíců

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Značka ZAJO je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení. Na trhu je od roku 1996, je aktivní na 15 trzích světa a se společností Dexfinity spolupracuje přes 7 let.

Před 9 měsíců

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

Slovensko, Polsko, Maďarsko, Rumunsko, Německo, Francie, Holandsko, Španělsko, Irsko, Anglie, Itálii nebo Rakousko. Jak expandují Kytary.cz?

Před 11 měsíců

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.

Před 1 rokem

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 1 rokem

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?

Před 2 roky

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

SportObchod.cz se z české firmy přepnul do mezinárodní. Marketingový ředitel Ondřej Bumbálek popisuje, jak změna probíhala a jak hledají zaměstnance v cizině.

Před 2 roky

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Inzerce