Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Expanze e-shopu do zahraničí

Expanze do zahraničí je jednou z největších výzev pro české internetové obchody. Řada firem už ji nastartovala a spustila svoje e-shopy třeba v Německu, Polsku nebo Maďarsku. Jak taková expanze v praxi probíhá a na co si při ná dát pozor? Na to odpovídali experti v našich rozhovorech.


TIP: Naše rozhovory si můžete pustit i ve formě audio podcastu a vzít si je tak s sebou i na cesty. Ideální pro ty, co nechtějí poslouchat rádio v autě nebo držet bobříka mlčení při běhání.

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 3 týdny

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?

Před 3 měsíce

Inzerce

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

SportObchod.cz se z české firmy přepnul do mezinárodní. Marketingový ředitel Ondřej Bumbálek popisuje, jak změna probíhala a jak hledají zaměstnance v cizině.

Před 7 měsíců

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?

Před 9 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Rozhovor: Jak zvládnout expanzi do zahraničí, jak pro ni vybírat právníky a co po právní stránce nepodcenit? Poslechněte si zkušeného advokáta Jaroslava Baiera.

Před 10 měsíců

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 12 měsíců

proficio-web

Expanze do zahraničí: Jak na ní neprodělat kalhoty?

Zjistěte, jak expandovat do zahraničí a neprodělat na tom kalhoty. Poslechněte si záznam webináře Proficia, který moderoval Jirka Rostecký.

Před 1 rokem

martin-jecmen-web

Logistika e-shopu v zahraničí | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

Zlepšete vaši logistiku pro zákazníky ze zahraničí. Poslechněte si, jak k ní přistupuje jednička ve svém oboru a co vše na zahraničních trzích nabízí.

Před 1 rokem

petr-heller-web

Budoucnost e-commerce a priority pro e-shopy | Petr Heller (Retailys)

Zjistěte, jak se změní budoucnost českých e-shopů a na jaké trendy musí umět zareagovat? Dozvíte se také, v čem jim chybí odvaha a kde ji získat.

Před 1 rokem

arva-vrtik-web

Reverzní logistika e-shopu v zahraničí | Tomáš Vrtík a Peter Árva

Jak zákazníkům nabídnout kvalitní péči v zahraničí? Jak spočítat náklady na vratky a jak logistiku nastavit co nejefektivněji? Poradí Tomáš Vrtík a Peter Árva.

Před 1 rokem

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Expanze do zahraničí nemusí být složitá. Poslechněte si, jak ji krok za krokem dělá e-shop BazarovéRegály.cz, který už dnes úspěšně působí v několika zemích.

Před 1 rokem

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Co čeká váš e-shop v následujících letech? Jaké trendy můžeme už nyní pozorovat u velkých zahraničních firem? Poslechněte si ex-ředitele Mallu Víta Endlera.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Inzerce