Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Expanze e-shopu do zahraničí

Expanze e-shopu do zahraničí je dobrý způsob, jak rozšířit své podnikání na mezinárodní úrovni. Je to však proces, který vyžaduje pečlivé plánování a zvážení různých faktorů, aby byl úspěšný. Mezi tyto faktory patří například zvolení cílových trhů, přizpůsobení e-shopu potřebám tamních zákazníků, dobře udělaný byznys plán, zvládnutí logistiku, nastavení marketingové komunikace a mnoho dalšího.

Pokud chcete rozšířit svůj e-shop do zahraničí, existuje několik kroků, které byste měli udělat:

  1. Prvním krokem by mělo být zjištění, v jaké zemi má vaše firma potenciál uspět a jak náročná by pro ni případná expanze byla. Nepodceňte finanční plánování a přípravu na vstup na nový trh.
  2. Zjistěte si všechny požadavky na prodej v dané zemi a zda je nutné splňovat nějaká zvláštní kritéria po právní, účetní, daňové či jiné stránce.
  3. Dále zajistěte překlad svého webu a marketingových materiálů do cílového jazyka. Doporučuje zde i využití rodilých mluvčí.
  4. Je důležité zajistit, aby vaše e-shopové stránky byly plně funkční v cílové zemi, a to včetně platebních metod a možností dodání zboží, které se v různých zemích mohou lišit.
  5. Je také důležité zajistit, aby vaše ceny byly konkurenceschopné v cílové zemi a abyste dokázali prodávat se ziskem.
  6. Zvažte možnost spolupráce s místními partnery nebo dodavateli, abyste mohli lépe pokrýt nový trh.
  7. Nezapomeňte na marketing a propagaci vašeho e-shopu v cílové zemi, například prostřednictvím sociálních sítí nebo reklamy.
  8. Zajistěte, aby vaše zákaznická podpora byla dostupná v cílovém jazyce a poskytovala kvalitní služby.
  9. Na expanzi do zahraničí musíte nastavit i interní komunikaci firmy, a to například jejím přepnutím do angličtiny.
  10. Mějte na paměti, že rozšíření do zahraničí může být časově velmi náročné a ekonomicky dost riskantní. Proto doporučujeme zvážit i pomoc zkušených profesionálů.

V našich rozhovorech najdete spoustu praktických tipů, jak expanzi e-shopu do zahraničí zvládnout:

Nejnovější obsah:

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

david-cikanek-web

Prodej na Amazonu. Komu dává smysl? | David Cikánek (EXPANDO)

jiri-peslar-web

Měnové konverze: Na co si dát pozor, pokud podnikáte v zahraničí? | Jiří Peslar (Allrisk)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Inzerce

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Premium
jiri-wurtherle-web

Kytary.cz: Expanze do zahraničí a odchod z Anglie | Jiří Würtherle

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Premium
ondrej-bumbalek-web

Přepnutí české firmy do zahraničí | Ondřej Bumbálek (SportObchod.cz)

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.