Inzerce

Expanze e-shopu do zahraničí

Expanze do zahraničí je jednou z největších výzev pro české internetové obchody. Řada firem už ji nastartovala a spustila svoje e-shopy třeba v Německu, Polsku nebo Maďarsku. Jak taková expanze v praxi probíhá a na co si při ná dát pozor? Na to odpovídali experti v našich rozhovorech.


TIP: Naše rozhovory si můžete pustit i ve formě audio podcastu a vzít si je tak s sebou i na cesty. Ideální pro ty, co nechtějí poslouchat rádio v autě nebo držet bobříka mlčení při běhání.

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Co čeká váš e-shop v následujících letech? Jaké trendy můžeme už nyní pozorovat u velkých zahraničních firem? Poslechněte si ex-ředitele Mallu Víta Endlera.

Před 3 týdny

jan-keselak-web

Expanze Glami.cz do zahraničí | Ján Kešelák

Jak vybírat trhy pro expanzi firmy do zahraničí a jak se na novém trhu uvést? Poslechněte si zkušenosti úspěšného projektu Glami.cz.

Před 2 měsíci

Inzerce

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

Před pandemií koronaviru byla jedním z nejvyhledávanějších témat na MladýPodnikatel.cz expanze e-shopu do zahraničí. V minulosti jsem vám prostřednictvím rozhovorů přinesl zkušenosti a know-how mnoha odborníků na zahraniční expanzi a samozřejmě i zkušenosti samotných zakladatelů e-shopů. Jak se situace v…

Před 8 měsíci

tomas-vrtik-web

Tomáš Vrtík: Vývoj služby Expandeco, expanze e-shopů do zahraničí, rizika a náročnost expanze

Tomáš Vrtík je partnerem a CEO ve společnosti Expandeco, která pomáhá firmám z e-commerce expandovat do zahraničí. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak se Expandeco vyvíjí a jak náročná zahraniční expanze e-shopu je. Expandovat do zahraničí se rozhodla…

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
tomas-bartek-web

Tomáš Bártek: Jak expanduje do zahraničí e-shop VašeČočky.cz?

Zahraniční expanze je snem mnoha českých e-shopů. Jedním z nejúspěšnějších příkladů je e-shop VašeČočky.cz, který dnes působí v 16 zemích světa a tuzemský trh už pro něj dávno není tím nejdůležitějším. Rád bych e-shopům předal co nejvíce know-how pro jejich…

Před 1 rokem

milan-fiala-9-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Největší překážky v expanzi e-shopu do zahraničí

Ačkoliv je dnes expanze do zahraničívelkým tématem české e-commerce, řada e-shopůse jí stále obává. S Milanem Fialou z agentury eVisions.cz, která svým klientům s expanzípomáhá, jsme rozebrali nejčastější překážky a mentální zábrany, které podnikatele trápí. S Milanem si můžete vyslechnout…

Před 1 rokem

milan-fiala-web

Jak na linkbuilding v Německu?

Linkbuilding je v Německu stále zakázané ovoce. Na rozdíl od Česka tam k němu firmy přistupují s určitou rezervou, přesto ale nepodceňují jeho významnost a vliv na SEO. O tom, jak linkbuilding v Německu můžete podchytit i vy, jsem si…

Před 1 rokem

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…

Před 2 roky

milan-fiala-7-web

SEO v Německu: Jak na něj a v čem se liší od toho českého?

Milan Fiala se specializuje na německy mluvící trhy. Pracuje v agentuře eVisions.cz, která svým klientům pomáhá nejen s expanzí do Německa, ale i s optimalizací pro tamní vyhledávače. Jak se liší český Google od toho německého a na co si…

Před 2 roky

jan-ruzicka-web

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom…

Před 2 roky

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací je zejména chodit po firmě a hledat způsoby, jak svým zaměstnancům usnadnit a zefektivnit práci. Povídali jsme…

Před 2 roky

milan-fiala-strategie-web

Jak na analýzu trhu a strategii expanze do zahraničí?

Chystáte se expandovat do zahraničí? Společně s Milanem Fialou z agentury eVisions.cz jsme v dnešním videu rozebírali, jak vytvořit funkční strategii a co si předem zanalyzovat. S Milanem je to už pátý videorozhovor, který jsme o expanzi do zahraničí natočili….

Před 2 roky

TOP obsah

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání