Expanze e-shopu do zahraničí je dobrý způsob, jak rozšířit své podnikání na mezinárodní úrovni. Je to však proces, který vyžaduje pečlivé plánování a zvážení různých faktorů, aby byl úspěšný. Mezi tyto faktory patří například zvolení cílových trhů, přizpůsobení e-shopu potřebám tamních zákazníků, dobře udělaný byznys plán, zvládnutí logistiku, nastavení marketingové komunikace a mnoho dalšího.
Pokud chcete rozšířit svůj e-shop do zahraničí, existuje několik kroků, které byste měli udělat:
V našich rozhovorech najdete spoustu praktických tipů, jak expanzi e-shopu do zahraničí zvládnout:
2 roky pracuje v agentuře Dexfinity, do které přišel z Deloittu. Poslechněte si zkušenosti Michala Lichnera s výběrem trhu pro expanzi do zahraničí.
Před 4 týdny
Komu se vyplatí jít na Amazon a kdy přes něj prodávat nedává smysl? A kdo se může pochlubit zajímavými čísly? O tom jsem si povídal s Davidem Cikánkem z Expanda.
Před 3 měsíce
Pokud vaše firma podniká v zahraničí, nejspíš jste už už museli řešit měnové konverze a jak se vyvíjí kurzy jednotlivých měn. Zjistěte, jak to celé funguje.
Před 5 měsíců
Technologie jsou zásadní součástí byznysu každého e-shopu. Aby firma mohla růst, nesmí si klást zbytečné technologické překážky. Jaké jsou nejčastější?
Před 6 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.
Před 7 měsíců
Značka ZAJO je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení. Na trhu je od roku 1996, je aktivní na 15 trzích světa a se společností Dexfinity spolupracuje přes 7 let.
Před 9 měsíců
V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.
Před 1 rokem
Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.
Před 1 rokem
Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?
Před 2 roky
SportObchod.cz se z české firmy přepnul do mezinárodní. Marketingový ředitel Ondřej Bumbálek popisuje, jak změna probíhala a jak hledají zaměstnance v cizině.
Před 2 roky
Jeden z největších českých e-shopů dobývá Evropu. Působí už ve 12 zemích a chce vstoupit do řady dalších. Co se při tom naučil a co radí dalším firmám?
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců