Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Prodej přes marketplaces prakticky

Co to jsou marketplaces?

Marketplaces jsou obchodní platformy, které umožňují lidem a firmám prodávat své produkty nebo služby zákazníkům. Cílem marketplaců je poskytnout zákazníkům přístup k širokému spektru zboží a služeb a umožnit jim najít nejlepší možné ceny a další podmínky.

Mezi nejznámější a nejúspěšnější on-line marketplaces na světě patří Amazon, eBay a Alibaba. Na českém trhu je to zejména Alza, Mall a Heureka.

Zkušenosti českých firem:

V této rubrice najdete rozhovory s podnikateli a specialisty z oblasti e-commerce, kteří se zaměřují na prodej na marketplaces. Najdete v nich užitečné informace a rady o tom, jak úspěšně prodávat na těchto platformách a jak maximalizovat vaše zisky.

Zjistíte také, jak efektivně navrhnout a popisovat své produkty, abyste získali co nejvíce zákazníků, a jak řešit problémy a vyřešit stížnosti od zákazníků. Nebo jak si spočítat, zda vám prodej přes marketplaces dává ekonomický smysl.

Nejnovější rozhovory:

Premium
michal-weiss-web

Jak úspěšně prodávat na Amazonu?| Michal Weiss

Pokud na Amazonu nezaujmete včas pozici, tak vás může sežrat. Říká to Michal Weiss, který na něm prodává přes 7 let. Poslechněte si jeho zkušenosti.

Před 5 měsíců

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Amazon, Mall, Alza, Zalando, Zoot a další. Ruslan Skopal sdílí své zkušenosti, jak skrze ně prodává Trenýrkárna.

Před 7 měsíců

Inzerce

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Exkluzivní pohled do prodejní strategie značky Dermacol na Amazonu. Zjistěte, co jí funguje nejvíce a jak to použít pro váš byznys.

Před 8 měsíců

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

oldrich-bajer-web

Oldřich Bajer: Situace v Mall Group, budoucnost e-commerce, role marketplaces

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Inzerce