Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Prodej přes marketplaces prakticky

Co to jsou marketplaces?

Marketplaces jsou obchodní platformy, které umožňují lidem a firmám prodávat své produkty nebo služby zákazníkům. Cílem marketplaců je poskytnout zákazníkům přístup k širokému spektru zboží a služeb a umožnit jim najít nejlepší možné ceny a další podmínky.

Mezi nejznámější a nejúspěšnější on-line marketplaces na světě patří Amazon, eBay a Alibaba. Na českém trhu je to zejména Alza, Mall a Heureka.

Zkušenosti českých firem:

V této rubrice najdete rozhovory s podnikateli a specialisty z oblasti e-commerce, kteří se zaměřují na prodej na marketplaces. Najdete v nich užitečné informace a rady o tom, jak úspěšně prodávat na těchto platformách a jak maximalizovat vaše zisky.

Zjistíte také, jak efektivně navrhnout a popisovat své produkty, abyste získali co nejvíce zákazníků, a jak řešit problémy a vyřešit stížnosti od zákazníků. Nebo jak si spočítat, zda vám prodej přes marketplaces dává ekonomický smysl.

Nejnovější obsah:

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

david-cikanek-web

Prodej na Amazonu. Komu dává smysl? | David Cikánek (EXPANDO)

Premium
jan-keselak-web

Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Inzerce

Premium
michal-weiss-web

Jak úspěšně prodávat na Amazonu?| Michal Weiss

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

oldrich-bajer-web

Oldřich Bajer: Situace v Mall Group, budoucnost e-commerce, role marketplaces

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.