Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Prodej přes marketplaces prakticky

Co to jsou marketplaces?

Marketplaces jsou obchodní platformy, které umožňují lidem a firmám prodávat své produkty nebo služby zákazníkům. Cílem marketplaců je poskytnout zákazníkům přístup k širokému spektru zboží a služeb a umožnit jim najít nejlepší možné ceny a další podmínky.

Mezi nejznámější a nejúspěšnější on-line marketplaces na světě patří Amazon, eBay a Alibaba. Na českém trhu je to zejména Alza, Mall a Heureka.

Zkušenosti českých firem:

V této rubrice najdete rozhovory s podnikateli a specialisty z oblasti e-commerce, kteří se zaměřují na prodej na marketplaces. Najdete v nich užitečné informace a rady o tom, jak úspěšně prodávat na těchto platformách a jak maximalizovat vaše zisky.

Zjistíte také, jak efektivně navrhnout a popisovat své produkty, abyste získali co nejvíce zákazníků, a jak řešit problémy a vyřešit stížnosti od zákazníků. Nebo jak si spočítat, zda vám prodej přes marketplaces dává ekonomický smysl.

Nejnovější rozhovory:

david-cikanek-web

Prodej na Amazonu. Komu dává smysl? | David Cikánek (EXPANDO)

Komu se vyplatí jít na Amazon a kdy přes něj prodávat nedává smysl? A kdo se může pochlubit zajímavými čísly? O tom jsem si povídal s Davidem Cikánkem z Expanda.

Před 3 měsíce

Premium
jan-keselak-web

Pomalejší růst, vyšší ziskovost. Jak se řídí Glami? | Ján Kešelák

Loni překonali miliardu, přesto se poslední 2 roky zaměřují na pomalejší růst a vyšší ziskovost. Nahlédněte do zákulisí módního vyhledávače Glami.

Před 3 měsíce

Inzerce

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Přijde Allegro, Amazon a další. E-commerce bude hlavně o marketplaces. Malé a střední e-shopy za pár let nemusí existovat. Zjistěte, jak budoucnost vidí Heureka.

Před 4 měsíce

Premium
michal-weiss-web

Jak úspěšně prodávat na Amazonu?| Michal Weiss

Pokud na Amazonu nezaujmete včas pozici, tak vás může sežrat. Říká to Michal Weiss, který na něm prodává přes 7 let. Poslechněte si jeho zkušenosti.

Před 9 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Amazon, Mall, Alza, Zalando, Zoot a další. Ruslan Skopal sdílí své zkušenosti, jak skrze ně prodává Trenýrkárna.

Před 11 měsíců

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Exkluzivní pohled do prodejní strategie značky Dermacol na Amazonu. Zjistěte, co jí funguje nejvíce a jak to použít pro váš byznys.

Před 11 měsíců

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

oldrich-bajer-web

Oldřich Bajer: Situace v Mall Group, budoucnost e-commerce, role marketplaces

Rozhovory s e-commerce specialisty o prodeji na marketplaces. Dozvíte se, jak úspěšně prodávat a maximalizovat zisky na Amazon, eBay a dalších platformách.

Před 3 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce