Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Startupy: Nahlédněte do zákulisí firem, které to rozjíždí ve velkém

Rozhovory s úspěšnými českými a slovenskými startupy. Pořádně do hloubky – o řízení jejich firmy, zdrojích růstu, získávání investora i o tom, jak se jim povedlo firmu prodat.

Startupy jsou firmy, které jsou nové a rychle se rozvíjí. Označují se za ně nejčastěji technologické firmy, které mají ambici vyvinout vlastní produkt či službu. Často startupy míří nejen na český, ale především na globální trh a rychle expandují do zahraničí.

Cílem startupů bývá rychlý růst, získání dostatečného tržního podílu a mnohdy i narušení statusu quo v daném oboru a přinesení nějaké nové revoluční inovace.

V Česku jsou startupy většinou plné mladých lidí – zakládají je podnikatelé ve věku mezi 20 a 35 lety, nicméně v posledních letech sledujeme i stále více startupů, které založili zkušení podnikatelé a manažeři s bohatou předchozí kariérou.

Startupy většinou míří i k tomu, aby se staly atraktivními pro české či zahraniční investory. Často pracují se strategií, že spíš než na zisk se zaměřují na růst a získání podílu na trhu.

Není neobvyklé, že startupy mají více investorů najednou, případně je získávají postupně v různých investičních kolech.

V Česku mám bohatou startupovou scénu. Vedle několika inspirativních příběhů startupů, jako je například Productboard, Apify, Smartlook a další, tu najdete i rozmanitou nabídku investorů a investičních fondů.

Pokud hledáte investora, rozhodně máte, z čeho vybírat.

Pro nás je startup firma jako každá jiná, a proto se v rozhovorech zabýváme tématy, jako je řízení firmy, nábor zaměstnanců, finanční řízení firmy, budování managementu, firemní procesy a mnoho dalších.

Neváhejte se zaposlouchat do našich rozhovorů a čerpat ze zkušeností úspěšných podnikatelů.

Co najdete v našich rozhovorech?

Skutečné důvody úspěchu

Žádné přepsané tiskovky, ale podrobné rozbory, díky čemu startupy vyrostly.

Realita řízení firmy

Nejsou to jen příběhy, ale i podrobné diskuze o každodenních výzvách řízení vlastní firmy.

Otázky na tělo

Tady se firmy nechlubí. Jdeme do hloubky a mluvíme o zásadních tématech byznysu.

Hvězdy mezi českými startupy:

Premium
jakub-balada-web

Jak se rozjelo Apify? Investoři, krize founderů, velký zákazník | Jakub Balada

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Inzerce

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Premium
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

Co říkají investoři:

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Inzerce

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

jaroslav-baier-web

Smlouvy s investory: Na co si dát pozor? | Jaroslav Baier

dusan-zabrodsky-web

Dušan Zábrodský: Jak v Rockaway Capital vyhledávají nové příležitosti pro investice?

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Jak se řídí firma:

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
eduard-mika-web

Jak růst a budovat hodnotnou firmu? | Eduard Míka (Reflex Capital)

Premium
ondrej-kratky-web

Jak řídit firmu? Takhle pracuje CEO Liftaga Ondřej Krátký

Inzerce

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Nejnovější obsah:

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

Inzerce

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

Premium
ondrej-vlcek-web

3,3 miliardy dolarů ročně. Jak se Avast stal součástí Gen? | Ondřej Vlček

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.