Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Jdeme v nich mnohem více do hloubky. Žádná teorie, pouze praxe.
Zpovídáme špičkové hosty z řad TOP podnikatelů a manažerů.
Cenné know-how pro majitele a šéfy malých i velkých firem.
Zjistit více

Inzerce

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 86 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přináším exkluzivní rozhovor speciálně pro naše předplatitele o příběhu vyhledávače letenek Kiwi.com, který kvůli pandemii spadl z ročního obratu 1,2 miliardy euro v podstatě na nulu. Zjistěte, jak firma reagovala a díky čemu krizi zvládla.

Lockdowny zastavily takřka veškerý letecký provoz, takže prodávat letenky bylo skoro nemožné. Kiwi.com to pocítilo v řádu několika málo dní, kdy se mu propadl veškerý byznys a muselo začít rychle řešit největší existenční krizi své historie.

Firma nakonec nemusela přistoupit k hromadnému propouštění zaměstnanců. Přesto sáhla po mnoha úsporných opatřeních a pracovala dokonce s desítkami scénářů možného dalšího vývoje.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
linda-milosavljevic-web

HR ve firmě: Jak ho dělá Footshop? | Linda Milosavljević

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Právě vyšlo

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Nejoblíbenější

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Premium
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Inzerce