Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Jdeme v nich mnohem více do hloubky. Žádná teorie, pouze praxe.
Zpovídáme špičkové hosty z řad TOP podnikatelů a manažerů.
Cenné know-how pro majitele a šéfy malých i velkých firem.
Zjistit více

Inzerce

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 86 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Marketingový ředitel Rohlík.cz Lukáš Antoš přináší speciálně pro naše předplatitele pohled do zákulisí firmy a jejího uvažování nad zákazníkem a svým růstem. Zjistěte, jak firma funguje uvnitř, v čem se liší třeba od Alza.cz a co se od ní můžete naučit pro vaši firmu.

Jak byste vůbec on-line supermarket Rohlík.cz popsali? Je to spíše e-commerce byznys, nebo FMCG? A víte, že se v mnoha ohledech inspiruje třeba od Netflixu? A že má důvod, proč její šéf marketingu dříve pracoval především v telcu a ve firmách jako O2, Cetin, Samsung a dalších?

Možná vás překvapí i to, proč sám Lukáš vede diskuze se zákazníky na Twitteru, proč generální ředitel firmy odpovídá zákazníkům na e-maily a že se firma nebrání zákazníkovi vrátit dvojnásobek hodnoty zboží, pokud s ním není spokojen. A to i bez fotky nebo jiného důkazu, že je zboží skutečně poškozené.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Právě vyšlo

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Nejoblíbenější

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Inzerce