Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Marketingový ředitel Rohlík.cz Lukáš Antoš přináší speciálně pro naše předplatitele pohled do zákulisí firmy a jejího uvažování nad zákazníkem a svým růstem. Zjistěte, jak firma funguje uvnitř, v čem se liší třeba od Alza.cz a co se od ní můžete naučit pro vaši firmu.

Jak byste vůbec on-line supermarket Rohlík.cz popsali? Je to spíše e-commerce byznys, nebo FMCG? A víte, že se v mnoha ohledech inspiruje třeba od Netflixu? A že má důvod, proč její šéf marketingu dříve pracoval především v telcu a ve firmách jako O2, Cetin, Samsung a dalších?

Možná vás překvapí i to, proč sám Lukáš vede diskuze se zákazníky na Twitteru, proč generální ředitel firmy odpovídá zákazníkům na e-maily a že se firma nebrání zákazníkovi vrátit dvojnásobek hodnoty zboží, pokud s ním není spokojen. A to i bez fotky nebo jiného důkazu, že je zboží skutečně poškozené.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Premium
topline-6-web

TOP Line #6: Webová analytika se mění. Advokát s expertem na marketing vysvětlují, jak na to reagovat | Josef Bátrla a Vladimír Smitka

Premium
honza-bartos-web

Honza Bartoš: Z freelance byznysu vlastní social media agentura. Mění se trh, reklamy i konkurence

vladimir-smitka-web

Když marketingová agentura rozjede vlastní globální projekt. Jak řeší SEO a další marketing? | Vladimír Smitka

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík