Marketingový ředitel Rohlík.cz Lukáš Antoš přináší speciálně pro naše předplatitele pohled do zákulisí firmy a jejího uvažování nad zákazníkem a svým růstem. Zjistěte, jak firma funguje uvnitř, v čem se liší třeba od Alza.cz a co se od ní můžete naučit pro vaši firmu.
Jak byste vůbec on-line supermarket Rohlík.cz popsali? Je to spíše e-commerce byznys, nebo FMCG? A víte, že se v mnoha ohledech inspiruje třeba od Netflixu? A že má důvod, proč její šéf marketingu dříve pracoval především v telcu a ve firmách jako O2, Cetin, Samsung a dalších?
Možná vás překvapí i to, proč sám Lukáš vede diskuze se zákazníky na Twitteru, proč generální ředitel firmy odpovídá zákazníkům na e-maily a že se firma nebrání zákazníkovi vrátit dvojnásobek hodnoty zboží, pokud s ním není spokojen. A to i bez fotky nebo jiného důkazu, že je zboží skutečně poškozené.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce