Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Interim management

Interim management je dočasné řízení firmy nebo jiné organizace. Tento druh řízení se používá v situacích, kdy je potřeba rychle zajistit zkušeného a kvalifikovaného manažera, který dokáže pomoci pokračování chodu firmy nebo jiné organizace v případě, kdy to současný management nezvládá, nebo potřebuje rozšířit své schopnosti.

Interim manažeři jsou často vyhledáváni v situacích, kdy je potřeba rychle zajistit náhradní řízení v důsledku náhlého odchodu manažera, krize ve společnosti nebo v případě, že je potřeba dočasně zajistit řízení společnosti před jejím převzetím novým vlastníkem.

V těchto situacích může být interim manažer dočasně pověřen řízením společnosti a zodpovědností za její chod, dokud není nalezen nebo není jmenován nový stálý manažer.

Kdy využít interim manažera?

  • Při náhlém odchodu stávajícího manažera
  • Při vytváření nového týmu nebo divize v podniku
  • Při přechodu na nový obchodní model nebo strategii
  • Při řešení krizových situací ve společnosti
  • Při zajišťování dočasného řízení před převzetím společnosti novým vlastníkem
  • Při implementaci nových technologií nebo procesů
  • Při přechodu na nový trh nebo geografickou oblast
  • Při integraci nově akvírovaných společností
  • Při restrukturalizaci nebo reorganizaci podniku
  • Při řešení problémů s dodavateli nebo zákazníky
  • Při přechodu na nový způsob řízení nebo vedení týmu
  • Při řešení problémů s dodržováním předpisů nebo regulací
  • A mnoho dalšího

Interim manager nepomáhá jen v krizi

Služeb interim manažerů lze využít i v rámci dalšího růstu firmy tím, že dodají zkušenosti a odbornost v oblasti řízení a vedení týmu, které mohou přispět k dosažení cílů společnosti a jejího růstu.

Mohou pomoci s implementací nových strategií nebo obchodních modelů, zlepšením procesů nebo řešením krizových situací, které by mohly ohrozit růst firmy.

Díky svým zkušenostem a odbornosti mohou interim manažeři poskytnout cenné rady a poradenství, které mohou pomoci firmě dosáhnout svých cílů a rozvíjet se dál.

Na našem webu najdete rozhovory se zkušenými interim manažery a s podnikateli, kteří s interim managementem mají zkušenosti. Tady jsou:

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

Společnost RPS Ostrava je na trhu od roku 1997 a působí v oblasti energetiky, nerostných surovin a enviromentálních technologií. Kolem roku 2021 se ale dostala do problémů a ztráty 37 milionů korun.

Před 12 hodinami

Jiří Rostecký

Hodně podnikatelů chce skončit. Dává ale prodej firmy smysl?

Po velmi náročných letech mi hodně podnikatelů říká, že by nejradši prodali svou firmu. Je na to ale vhodná doba a je to nejlepší řešení jejich problémů?

Před 3 týdny

Inzerce

Premium
lukas-matejcek-web

Chce procestovat Afriku. Jak u toho bude řídit svou firmu? | Lukáš Matějček (Bagind)

Chce procestovat Afriku, ale předem na to musí připravit svou firmu. Ta má roční tržby ve středních desítkách milionů. Jaké změny už ve firmě udělal?

Před 1 měsíc

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Slovenská verze Slevomatu neměla na trhu dobrou pověst a její tým se po nástupu Aleše v podstatě rozpadl. Firma tak musela začínat znovu. Poslechněte si víc.

Před 5 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Značka ZAJO je výrobcem outdoorového oblečení a vybavení. Na trhu je od roku 1996, je aktivní na 15 trzích světa a se společností Dexfinity spolupracuje přes 7 let.

Před 5 měsíců

jan-kodytek-web

Jak zanalyzovat stav jakékoliv firmy? Zkuste metodu 3S | Jan Kodytek (JPF)

Metoda 3S pomáhá Janu Kodytkovi zanalyzovat a pochopit vnitřní stav firem, kterým pomáhá s jejich řízením. Poslechněte si, jak tato metoda funguje.

Před 6 měsíců

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 7 měsíců

jiri-jemelka-web

Nebuďte na podnikání sami. Kdy se vyplatí přizvat další lidi? | Jiří Jemelka

Velká část podnikatelů limituje svůj úspěch tím, že jsou na všechno sami. Případně nedávají ostatním lidem dostatečný prostor růst. Jiřímu Jemelkovi trvalo 10 let, než si tuto chybu uvědomil.

Před 8 měsíců

Premium
jan-skrabanek-web

Zvládněte nástup na pozici CEO. Co udělat jako první? | Jan Škrabánek (BezRealitky.cz)

6 měsíců před natáčením nastoupil Jan Škrabánek jako CEO do BezRealitky.cz. V rozhovoru popisuje, jak převzít otěže nové firmy a získat si přízeň kolektivu.

Před 8 měsíců

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Řídil Pietro Filipi, Zoot a DámeJídlo. Specializuje se zejména na záchranu skomírajících firem. Lukáš Uhl detailně rozebral, jak firmu dostat z potíží.

Před 9 měsíců

vaclav-nedvidek-web

Externí finanční ředitel. Kdy může pomoci? | Václav Nedvídek

Kdy se vám vyplatí najmout externí finanční ředitel? A jak s ním efektivně spolupracovat? Ve videu poradí zkušený externí CFO Václav Nedvídek.

Před 11 měsíců

josef-batrla-web

Růst firmy. Jaké vás čekají právní nástrahy? | Josef Bátrla

Vyhněte se častým chybám při budování firmy. Advokát Josef Bátrla pro vás zmapoval nejčastější právní nástrahy, které rychle rostoucí firmy podceňují.

Před 11 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce