Inzerce

Nábor zaměstnanců

Nábor zaměstnanců do firmy je nedílnou součástí každého podnikání, pokud ho nechcete dělat sami.

V našich rozhovorech jsme vyzpovídali zkušené české a slovenské podnikatele, manažery a personalisty. Zjistíte, jak úspěšné firmy hledají nové zaměstnance, podle jakých kritérií je vybírají a jak je zaškolují do jejich firemní kultury.

Zde pro vás máme výběr nejlepších rozhovorů na toto téma:

vaclav-durdak-web

První zaměstnanec: Jak se zbavit strachu ho konečně přijmout? | Václav Durďák (Čokoládovna JANEK)

První zaměstnanec může být pro firmu výzvou. Poslechněte si, jak se zbavit strachu ho zaměstnat a jak vybudovat kulturu, ve které budou lidé efektivní a šťastní.

Před 3 měsíci

marek-premus-web

Zkušení zaměstnanci a manažeři: Jak je přivést do firmy? | Marek Premus (Alza.cz)

Poslechněte si, jak jednička české e-commerce Alza.cz hledá a přivádí do firmy zkušené seniorní zaměstnance a manažery. Nahlédněte do jejího náborového procesu.

Před 4 měsíci

Inzerce

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Podívejte se, jak ve firmě In creative řeší nábor nových zaměstnanců a proč k tomu vůbec nepotřebují HR oddělení. Inspirujte se pro vaši firmu.

Před 7 měsíci

dan-kafka-web

Kolik platí české agentury svým zaměstnancům? | Dan Kafka

Kolik bere šéf agentury, kolik account manažer a kolik marketingoví specialisté? Odpovědi se dozvíte v tomto unikátním průzkumu mezi českými agenturami.

Před 7 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Jak zvládnout přerod z malé firmy do velké a jak se sladit mezi dvěma spoluzakladateli? O tom je rozhovor s Martinem Matesem z Econea.cz.

Před 9 měsíci

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Zjistěte, kolik peněz firma potřebuje, aby si mohla dovolit zaplatit vlastní management. Michal Koubek pro vás připravil jednoduchou tabulku.

Před 11 měsíci

martin-planka-web

Martin Planka (SOLARplan.cz): Řízení projektů a procesů v malé firmě, vhodné nástroje, zaučení zaměstnanců

Tentokrát tu mám hosta se zajímavým byznysem – je jím Martin Planka ze společnosti SOLARplan.cz, která instaluje fotovoltaické elektrárny na rodinné domy. Jak takový byznys funguje a jak firma řídí své projekty, si budeme povídat v tomto rozhovoru. Na společnosti…

Před 12 měsíci

monika-pestova-web

Monika Peštová: Jak zvládnout propouštění zaměstnanců?

Tentokrát si nebudeme povídat o příjemném tématu, ale přesto si o něj mnoho z vás napsalo. Tím tématem je propouštění zaměstnanců, které v současné situaci bohužel potkalo řadu firem. Osobně jsem v kontaktu s mnoha podnikateli a manažery, kteří museli…

Před 1 rokem

olga-vlachynska-web

Olga Vlachynská: Komunikace se zaměstnanci, (ne)smysl vize firmy, budování firemní kultury

Olga Vlachynská pracuje jako „psycholinka“ v rámci Lidi z baru, který sdružuje několik podniků a firem. Olga v nich pracuje s jednotlivými manažery a šéfy týmů a využívá k tomu i svoje zkušenosti s psychologie. V našem rozhovoru, který si…

Před 1 rokem

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-5-web

Jaké lidi potřebujete do týmu pro naplnění vaší firemní vize?

Každý člověk je jiný a má jiné kvality. Podnikatelé se však potřebují obklopovat lidmi, kteří jim pomohou dosáhnout jejich firemní vize. V dnešním videu se dozvíte, jak takové lidi najít a podle čeho je vybírat. Společně s Petrem Skondrojanisem z…

Před 3 roky

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 3 roky

TOP obsah

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek