Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Neúspěch v podnikání

Neúspěch v podnikání je naprosto přirozenou zkušeností, kterou si projde velká část podnikatelů. Krize firmy, nezájem trhu nebo nezvládnutí nějaké výzvy se může přihodit každému z nás. Mnoho podnikatelů neuspělo se svým prvním podnikáním, ale s několikátým nápadem a po řadě neúspěchů.

Přesto se lze černým scénářům vyhnout, a proto jsme pro vás vyzpovídali několik podnikatelů, kteří mají s neúspěchem vlastní zkušenosti a mohou je s námi sdílet.

jiri-jemelka-web

Poklesy tržeb: Jak na ně reagovat? | Jiří Jemelka

Jak reagovat na klesající tržby ve vaší firmě? Co poklesy tržeb způsobuje a jak změnit řízení firmy, která doposud vždy rostla? O tom mluvil Jiří Jemelka z JPF.

Před 1 měsíc

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Pojištění firem je důležité pro všechny podnikatele. Poslechněte si Jiřího Peslara a zjistět, jak k pojištění podnikatelů přistupovat a na co nezapomenout.

Před 1 měsíc

Inzerce

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Firma za sebou nechala zadluženost 1,1 miliardy korun. Členka nového vedení firmy Lenka O’Neill detailně o příčinách pádu a aktuální situaci ve firmě.

Před 2 měsíce

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Stále více zkušených byznysmenů a investorů mi v premium rozhovorech zmiňuje, že v Česku máme jeden velký problém. Neumíme totiž prodávat a chybí nám byznysové know-how.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 4 měsíce

Premium
jiri-rostecky-web

Co mě pandemie naučila o krizovém řízení firem?

Sepsal jsem pro vás nejcennější zkušenosti, které jsem získal za dobu pandemie a které se hodí připomenout právě teď – v době eskalujícího válečného konfliktu na Ukrajině.

Před 4 měsíce

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Provozní ředitel Kiwi.com Juraj Strieženec detailně rozebírá, jak firma reagovala na dopady pandemie. Z obratu 1,2 miliardy euro ročně spadla na nulu.

Před 4 měsíce

jiri-jemelka-web

Aktuální situace: Jak ve firmě reagovat na válku na Ukrajině a ekonomickou krizi? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka pomáhá desítkám firem rozvíjet svůj byznys a řešit krizové situace. Zjistěte, jak reagovat na dění těchto dnů – pandemii, válku na Ukrajině a další.

Před 4 měsíce

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

Zjistěte, proč se firmy nejčastěji dostávají do finančních problémů a co udělal špatně třeba ZOOT? Rozebrali jsme také financování skrze banky, investory, dluhopisy a fondy.

Před 4 měsíce

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Product Discovery pomáhá firmám přicházet na nápady s vysokým potenciálem úspěchu a zdárně je zrealizovat. Poslechněte si, jak neutrácet peníze zbytečně.

Před 6 měsíců

jiri-rostecky-web

Problémy a příležitosti v podnikání

Všechno je úhlu pohledu. I řešení problémů v podnikání. Jak v nich spatřit příležitost a pomoci vaší firmě růst a více se stabilizovat?

Před 6 měsíců

jiri-rostecky

Jak přistupujete sami k sobě?

Nezáleží jen na tom, jak přistupujeme k práci, penězům a dalším lidem. Důležité je i to, jak přistupujeme sami k sobě.

Před 6 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Inzerce