Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Neúspěch v podnikání

Neúspěch v podnikání je naprosto přirozenou zkušeností, kterou si projde velká část podnikatelů. Krize firmy, nezájem trhu nebo nezvládnutí nějaké výzvy se může přihodit každému z nás. Mnoho podnikatelů neuspělo se svým prvním podnikáním, ale s několikátým nápadem a po řadě neúspěchů.

Přesto se lze černým scénářům vyhnout, a proto jsme pro vás vyzpovídali několik podnikatelů, kteří mají s neúspěchem vlastní zkušenosti a mohou je s námi sdílet.

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Bonami muselo propustit část svých zaměstnanců, zavřít dvě prodejny a provést řadu dalších opatření. Poslechněte si, co firmu zachrání v probíhající krizi.

Před 5 dny

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Zkušený byznysmen Jiří Hlavenka radí, jak se vypořádat s krizí ve firmě, na co se zaměřit a jak na ni reagují firmy v e-commerce.

Před 1 týdnem

Inzerce

Premium
petr-rokyta-web

18 let budování firmy. V Česku, Rusku a dalších zemích | Petr Rokyta (Automator)

Petr Rokyta podniká 18 let a má firmy na Slovensku, ve Slovinsku, v Rusku, Bulharsku, na Ukrajině a v Polsku. Poslechněte si jeho zkušenosti.

Před 2 týdny

jiri-jemelka-web

Závěr roku má být těžký. Jak ho ve firmě zvládnout? | Jiří Jemelka

V médiích se často dočtete, že to nejhorší nás z hlediska ekonomické situace teprve čeká. Jak se na to připravit?

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Řídil Pietro Filipi, Zoot a DámeJídlo. Specializuje se zejména na záchranu skomírajících firem. Lukáš Uhl detailně rozebral, jak firmu dostat z potíží.

Před 3 měsíce

Premium
lenka-zlebkova-web

Jak se řídí Kongresové centrum v Praze? | Lenka Žlebková

Kongresové centrum přišlo kvůli pandemii o zakázky, na kterých pracovalo 8 let. Místo toho muselo vybudovat velké očkovací centrum. A potom přijmout tisíce uprchlíků.

Před 5 měsíců

jiri-jemelka-web

Poklesy tržeb: Jak na ně reagovat? | Jiří Jemelka

Jak reagovat na klesající tržby ve vaší firmě? Co poklesy tržeb způsobuje a jak změnit řízení firmy, která doposud vždy rostla? O tom mluvil Jiří Jemelka z JPF.

Před 6 měsíců

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Pojištění firem je důležité pro všechny podnikatele. Poslechněte si Jiřího Peslara a zjistět, jak k pojištění podnikatelů přistupovat a na co nezapomenout.

Před 6 měsíců

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Firma za sebou nechala zadluženost 1,1 miliardy korun. Členka nového vedení firmy Lenka O’Neill detailně o příčinách pádu a aktuální situaci ve firmě.

Před 7 měsíců

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Stále více zkušených byznysmenů a investorů mi v premium rozhovorech zmiňuje, že v Česku máme jeden velký problém. Neumíme totiž prodávat a chybí nám byznysové know-how.

Před 8 měsíců

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 9 měsíců

Premium
jiri-rostecky-web

Co mě pandemie naučila o krizovém řízení firem?

Sepsal jsem pro vás nejcennější zkušenosti, které jsem získal za dobu pandemie a které se hodí připomenout právě teď – v době eskalujícího válečného konfliktu na Ukrajině.

Před 9 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

Inzerce