Inzerce

Petr Patočka: Neúspěch v podnikání, zvládání krize a rozjezd Matcha Tea

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Příběh Petra Patočky je jak z motivačního filmu. Jeho první podnikání v gastronomii skončilo velkým neúspěchem. Podnik, který roky budoval, musel rychle zavřít. Skončil s velkými dluhy, exekucí a s nadějí, že to snad jednou všechno napraví.

A povedlo se mu to. Odrazil se ode dna a rozjel zcela nový projekt. Pod značkou Matcha Tea prodává jemně mletý zelený japonský čaj. Za jeho novou firmou se skrývá napínavý příběh získávání receptu na tento čaj, rozjezdu jeho prodeje i budování nové značky.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč se Petrovi první podnikání nepovedlo a jakých chyb se dopustil?
  • Jak se vyrovnat v neúspěchem v podnikání?
  • Jak se dnes připravuje na krize a co doporučuje ostatním podnikatelům?
  • Jak rozjížděl novou značku Matcha Tea a co všechno pro její vznik musel udělat?
  • Jak mu dnes funguje prodej zelených čajů a jak získával první zákazníky?
  • Co se za svoje podnikání naučil a o jaké zkušenosti se s vámi může podělit?

Náš rozhovor si můžete přehrát i v podcastu o podnikání.

Další rozhovory o podnikání:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

andy-pavelcova-web

Andy Pavelcová: Úspěch fitness programu FITFAB Strong, budování komunity, pohyb ve firmách

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

Právě vyšlo

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Pro předplatitele
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Pro předplatitele
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Pro předplatitele
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek