Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Začátky podnikání

Na podnikání je vždy nejtěžší jeho začátek. Proto odhalujeme příběhy úspěšných podnikatelů a ptáme se jich, jak s podnikáním začít a co jim pomohlo v cestě za úspěchem. Píšeme články, točíme videa a nahráváme podcasty určené všem, kdo se o podnikání zajímají, chtějí získat novou inspiraci a nabrat odvahu se do toho pustit. Podívejte se např. na velmi inspirativní rozhovor s českým podnikatelem, jehož firma má miliardové obraty.

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 1 týdnem

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Firma má roční obrat kolem 10 milionů korun a vyrábí zcela originální produkty. Zjistěte, jak získávala první zákazníky a jak je získává dnes.

Před 2 týdny

Inzerce

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 3 týdny

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Jak nastavit reklamu na Facebooku, jak nad ní strategicky přemýšlet a jak se odlišit od konkurence? Jiří Pernica a návod na úspěšnou strategii.

Před 4 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jiri-rostecky-web

Mladí podnikatelé. Tvoří vlastní svět a dávají šanci nápadům

Jejich jména neznáme. Zatím. Přesto tu jsou. Právě teď někde makají na svých snech. Dělají to tak neustále. Už spoustu dní. Něco je k tomu táhne, ale současně nemusí.

Před 1 měsíc

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Uživatelská použitelnost webu je důležitá pro každý e-shop. Zjistěte, jak z webu získat více objednávek a jak se odlišit od konkurence.

Před 2 měsíce

monika-kleckova-web

Jak řídit projekt pro klienta? | Monika Klečková

Naučte se řídit projekty pro vaše klienty. Monika Klečková vám ukáže, jak zvládá projektové řízení snadno a efektivně a jaké nástroje k němu využívá.

Před 2 měsíce

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Patří mezi nejbohatší Čechy. Jeho firma má roční obrat před 3 miliardy korun a zaměstnává 6 stovek lidí. Poslechněte si know-how jednoho z nejzkušenějších podnikatelů v Česku.

Před 2 měsíce

Premium
jakub-tizek-web

Začátky podnikání: Největší výzvy, které musíte překonat | Jakub Tížek (Podnikni.to)

Pořádá workshopy pro tisíce podnikatelů po celém Česku. Co je učí a jak překonat největší překážky, které brání v rozjezdu nového podnikání?

Před 3 měsíce

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 3 měsíce

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Vyplatí se vytvářet e-shop na WordPressu, nebo je lepší použít nějaký systém? Otázka pro zkušeného programátora Jakuba Kadeřávka.

Před 3 měsíce

miroslav-sommer-web

Jak podnikat jako řemeslník? | Miroslav Sommer

Miroslav Sommer je řemeslník a živí se jako hodinový manžel. V rozhovoru vypráví, jak rozjel své podnikání na volné noze a co doporučuje dalším řemeslníkům.

Před 3 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Inzerce