Inzerce

Inzerce

Místo, kde digitální agentury sdílí své zkušenosti s ostatními

Najdete toho hodně. O startupech, e-shopech i podnikání na volné noze. Co ale agentury? Kde se člověk něco dozví o jejich budování? No, třeba tady.

MladýPodnikatel.cz vnímám jako jeden z nejvíce relevantních českých zdrojů informací pro podnikání se silným důrazem na problematiku digitálního marketingu a e-commerce. Osobní zkušenosti, otevřenost i kvalita hostů a skvělá moderace rozhovorů Jirky Rosteckého mě osobně otevírají nová témata relevantní pro naše agenturní podnikání. Doporučuji pravidelně sledovat každému podnikateli, ale i CEO/sales/marketing manažerům firem rozličné velikosti. Své zde najdou jak freelanceři a šéfové malých firem, tak i manažeři velkých zavedených společností.

daniel-kafka

Daniel Kafka

zakladatel agentury Fragile media

MladýPodnikatel.cz se během pár let stal místem, kde najdete všechny, co na české a slovenské scéně něco znamenají nebo jsou něčím zajímaví. Jirka byl schopen vytvořit skvělé rozhovory s lidmi, které nemáte šanci nikdy potkat osobně, ale i s těmi, o kterých ani netušíte, že by pro vás mohli být inspirací. Navíc způsob a hloubka rozhovorů jsou nevídané. Někdy si říkáte, že by bylo fajn hosta potkat osobně, ale Jirka umí položit i takové otázky, které by vás samotné nenapadly. Doporučuji sledovat všem podnikatelům a dalším lidem, co chtějí nasát inspiraci.

petr-andrysek

Petr Andrýsek

Chief Shark at Socialsharks

MladýPodnikatel.cz pro mě byl podcast s rozhovory o podnikání v době, kdy to ještě nebylo cool. Pomáhá mi především slyšet názor na byznysovou situaci od podnikatelů, které bych jinak nepotkal, a inspirovat se v jejich způsobu přemýšlení. Doporučuji jej všem majitelům firem a freelancerům.

petr-pouchly

Petr Pouchlý

Business Game Designer, Court of Moravia

michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Product Discovery pomáhá firmám přicházet na nápady s vysokým potenciálem úspěchu a zdárně je zrealizovat. Poslechněte si, jak neutrácet peníze zbytečně.

Před 1 týdnem

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

dominika-postavova-web

Bidding Fox: Jak se řídí firma s nástrojem na automatický bidding? | Dominika Postavová

petr-bernadic-web

Jak být dobrým manažerem? | Petr Bernadič

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Jiří Janků je spoluzakladatelem eBRÁNY. Před 5 lety předal její vedení nástupci. Byla mu diagnostikována rakovina, ze které se ale zvládl úspěšně vyléčit.

Před 3 týdny

Premium
jiri-benedikt-web

Vzdělávání sebe i lidí ve firmě. Jak na to? | Jiří Benedikt

Jiří Benedikt vám v praxi ukáže, jak na vzdělávání sebe i zaměstnanců ve vaší firmě. Jak předávat informace, vybírat zdroje, zapisovat poznámky a mnoho dalšího?

Před 4 týdny

vojta-bulir-web

Růst týmu: Z 1 na 15 lidí během 1 roku | Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz)

Mnoho firem našich posluchačů rychle roste, a s tím roste i počet členů jejich týmu. To samé se děje i ve SmartEmailingu poskytujícím populární e-mailingový nástroj.

Před 1 měsícem

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

Po 10 letech budování agentury Pábení se Roman Hřebecký rozhodl z firmy odejít, a to i majetkově. Poslechněte si jeho zkušenosti a důvody odchodu.

Před 1 měsícem

Inzerce

jiri-jemelka-web

Výběr zaměstnanců do firmy: Jak ho zvládnout? | Jiří Jemelka

Řídí více než 40 firem. Co se naučil o hledání a výběru lidí? A jak řešit problémové zaměstnance? Poslechněte si Jiřího Jemelku.

Před 1 měsícem

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Diana Rádl Rogerová radí, jak vybírat zaměstnance do firmy tak, abyste v podnikání rostli a prosperovali. Podívejte se, jak to dělá Deloitte a co můžete dělat vy.

Před 1 měsícem

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Zkušenost s agenturou, která zapomněla na to, že spolupráce s klientem není jen o splněných KPI, ale především o lidech. Jak s nimi budovat vztahy a na co nezapomenout?

Před 2 měsíci

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Jak připravit firmu na předání nástupci a jak se z exekutivní role přesunout do role majitelské? Spoluzakladatel MALFINI Martin Hausenblas sdílí své zkušenosti.

Před 2 měsíci

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu