Inzerce

Inzerce

Nástupnictví ve firmě

Nástupnictví se zdaleka netýká jen rodinných firem. Svého nástupce totiž musí mít každý podnikatel, ať už buduje malou rodinnou firmu, nebo nadnárodní korporaci.

Bez ohledu na to, co vaše firma dělá a jak je velká, měli byste přemýšlet, kdo zastane vaši práci v případě vaší nepřítomnosti. K té může dojít i vlivem nečekaných událostí, jako je vaše onemocnění či dokonce smrt. Určitě i vy ale jednoho dne budete chtít svou práci předat někomu, kdo na ni naváže a otěže vaší firmy vezme do svých rukou.

Poslechněte si, jak nad svými nástupci přemýšleli jiní podnikatelé a jak k nástupnictví ve firmách přistoupili:

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Většina firem neumí zaujmout a získat ty nejlepší zaměstnance, kteří jdou raději pracovat jinam. Jak ti změnit a jak nastavit firmu, aby pro ni pracovali špičkoví lidé?

Před 1 týdnem

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Jiří Janků je spoluzakladatelem eBRÁNY. Před 5 lety předal její vedení nástupci. Byla mu diagnostikována rakovina, ze které se ale zvládl úspěšně vyléčit.

Před 3 týdny

Inzerce

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

Po 10 letech budování agentury Pábení se Roman Hřebecký rozhodl z firmy odejít, a to i majetkově. Poslechněte si jeho zkušenosti a důvody odchodu.

Před 4 týdny

Premium
alex-konicek-web

Profesionalizace firmy. Příběh BigBoy.cz | Alex Koníček

Zakladatel značky BigBoy.cz Alex Koníček vypráví, jak jeho firma prodělávala peníze, zaměstnanci nevěděli, co dělat, a firma se musela profesionalizovat.

Před 1 měsícem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Diana Rádl Rogerová radí, jak vybírat zaměstnance do firmy tak, abyste v podnikání rostli a prosperovali. Podívejte se, jak to dělá Deloitte a co můžete dělat vy.

Před 1 měsícem

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

John Vanhara o podnikání v USA a založení společnosti Shipito. Zjistěte, díky čemu firma rychle vyrostla, jak ji řídil, vybíral lidi a co dělá po prodeji.

Před 1 měsícem

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Ztráta smyslu v budování firmy. Malý respekt od některých zaměstnanců. Neúspěšné pokusy o prodej. To je příběh Lenky Ondruchové z Queens. Jak firmu prodala?

Před 2 měsíci

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Johny Machette radí, jak hledat zaměstnance a jak přivést ty nejlepší mladé talenty na trhu práce. Zjistěte, co mladí chtějí, jak se rozhodují a proč pro vás (ne)chtějí pracovat.

Před 2 měsíci

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Jak připravit firmu na předání nástupci a jak se z exekutivní role přesunout do role majitelské? Spoluzakladatel MALFINI Martin Hausenblas sdílí své zkušenosti.

Před 2 měsíci

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Bývalý generální ředitel Komerční banky a investor Radovan Vávra o tom, jak připravit firmu na budoucnost a do čeho investovat vydělané peníze.

Před 2 měsíci

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Zakladatel Vivantisu radí, jak do firmy přivést co nejzkušenější zaměstnance, a to i tehdy, pokud sídlíte na malém městě. Jak s nimi poté pracovat a jak je motivovat?

Před 2 měsíci

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Jak do firmy přivést zkušené zaměstnance na manažerské pozice? O tom mluvil Eduard Míka, který rozebral i možnosti zaměstnaneckých akcií a přístup velkých firem.

Před 4 měsíci

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy