Inzerce

Zdroje příjmu e-shopu

Inspirujte se a zjistěte se, na čem všem mohou e-shopy vydělávat peníze. Začít můžete třeba rozhovorem o službách e-shopu.

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

Přestaňte řídit e-shop na základě emocí a dojmů. Poslechněte si, jak ho řídit skrze data a kvalifikovaná rozhodnutí. Na příkladu prosperujícího e-shopu.

Před 3 týdny

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.

Před 1 měsícem

Inzerce

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

Prodávají velmi unikátní a specifické produkty. Poslechněte si, jak je získávají, jak jednají s jejich výrobci a jak nad sortimentem e-shopu přemýšlet.

Před 2 měsíci

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Chtěl se odlišit od konkurence a vybudovat nový zdroj příjmu. Tak založil YouTube kanál, který má dnes desítky milionů zhlédnutí. To je HuráMobil Petra Hudce.

Před 2 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Customer support e-shopů je velmi podceňovaný. Poslechněte si, jak se zlepšuje zákaznická podpora v e-shopu s regály a jak ji můžete zlepšit i vy.

Před 3 měsíci

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Expanze do zahraničí nemusí být složitá. Poslechněte si, jak ji krok za krokem dělá e-shop BazarovéRegály.cz, který už dnes úspěšně působí v několika zemích.

Před 3 měsíci

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

Inspirujte se e-shopem, který pro své zákazníky připravil širokou nabídku služeb a výhod. Díky tomu se výrazně odlišuje od konkurence a vydělává více peněz.

Před 3 měsíci

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

VIDEO: Podívejte se, jak e-shop Cycology.cz zvyšuje konverzní poměr svých webových stránek a jak získává nové objednávky. Praktické tipy pro malé i velké e-shopy.

Před 4 měsíci

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Nahlédněte do zákulisí Alzy a zjistěte, jak buduje svůj B2B obchod a jak roste díky prodeji firmám. Unikátní firemní know-how nám prozradil Jaromír Řánek.

Před 4 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 5 měsíci

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 5 měsíci

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 6 měsíci

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?