Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Zdroje příjmu e-shopu

Inspirujte se a zjistěte se, na čem všem mohou e-shopy vydělávat peníze. Začít můžete třeba rozhovorem o službách e-shopu.

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

Ziskovost e-shopu lze zvýšit mnoha způsoby. Poslechněte si případovou studii e-shopu GentlemanStore.cz a zjistěte, jak zvyšovat marže, snižovat náklady atd.

Před 4 měsíce

Jiří Rostecký

5 nejpodceňovanějších oblastí českých e-shopů

Jiří Rostecký měl možnost nahlédnout do zákulisí tisíců e-shopů. Jaké oblasti podle něj podceňují nejvíce, ačkoliv mají velký dopad na jejich úspěch?

Před 4 měsíce

Inzerce

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 7 měsíců

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Exkluzivní pohled do prodejní strategie značky Dermacol na Amazonu. Zjistěte, co jí funguje nejvíce a jak to použít pro váš byznys.

Před 12 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 1 rokem

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Zjistěte, jak spočítat investice ve vaší firmě a jak vybudovat ziskový e-commerce byznys. Poradí vám Jiří Navrátil, který vede e-shop Dr. Maxe.

Před 1 rokem

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Zoot je jedním z největších vzorů, jak přemýšlet nad customer experience e-shopu. Zjistěte, co se od něj můžete naučit a jak spokojenost zákazníka zvýšit.

Před 1 rokem

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Mají kolem 40 zaměstnanců, ale růst firmy není jejich hlavním cílem. Poslechněte si, jak se také dá řídit prosperující firma. Více v klidu a pohodě.

Před 1 rokem

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 1 rokem

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Strategii firmy studoval na Harvardu, ale především vybudoval miliardový Martinus. Nahlédněte do slovenské jedničky na trhu a inspirujte se jejím řízením.

Před 1 rokem

Premium
martin-kudera-web

Vlastní produkty: Prodej přes marketplaces a kamenné prodejny | Martin Kudera (Živina.cz)

Zjistěte, jak dostat vaše produkty na nejpopulárnější marketplaces a do kamenných prodejen po celém Česku. Případová studie značky Živina.

Před 2 roky

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Inzerce