Inzerce

Zdroje příjmu e-shopu

Inspirujte se a zjistěte se, na čem všem mohou e-shopy vydělávat peníze. Začít můžete třeba rozhovorem o službách e-shopu.

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Customer support e-shopů je velmi podceňovaný. Poslechněte si, jak se zlepšuje zákaznická podpora v e-shopu s regály a jak ji můžete zlepšit i vy.

Před 2 týdny

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Expanze do zahraničí nemusí být složitá. Poslechněte si, jak ji krok za krokem dělá e-shop BazarovéRegály.cz, který už dnes úspěšně působí v několika zemích.

Před 4 týdny

Inzerce

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

Inspirujte se e-shopem, který pro své zákazníky připravil širokou nabídku služeb a výhod. Díky tomu se výrazně odlišuje od konkurence a vydělává více peněz.

Před 1 měsícem

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

VIDEO: Podívejte se, jak e-shop Cycology.cz zvyšuje konverzní poměr svých webových stránek a jak získává nové objednávky. Praktické tipy pro malé i velké e-shopy.

Před 2 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Nahlédněte do zákulisí Alzy a zjistěte, jak buduje svůj B2B obchod a jak roste díky prodeji firmám. Unikátní firemní know-how nám prozradil Jaromír Řánek.

Před 2 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 2 měsíci

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 3 měsíci

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 3 měsíci

jan-lastuvka-web

Financování e-shopu, získání investora a vznik služby Lemonero | Jan Laštůvka

Najděte nové možnosti financování vašeho e-shopu. Zjistěte, podle čeho e-shopy hodnotí banky a služba Lemonero. Zlepšete svou pozici při jednání o podmínkách.

Před 4 měsíci

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

Pokud máte e-shop, nejspíš řešíte jeho externí financování a možná jste už došli k tomu, že to vůbec není jednoduché. Mnoho e-shopů má přístup k externímu kapitálu velmi ztížený.

Před 5 měsíci

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

VIDEO: Podívejte se na příklad Rohlík.cz a jeho vlastní značky BEZ KOMPROMISU. Petra Roulland vám ukáže, jak firma značku vytvářela a jak to můžete zkusit i vy.

Před 6 měsíci

libor-chrastecky-web

Libor Chrástecký: Budování firmy DeWALT Morava, tvorba e-shopu, služby pro zákazníky, expanze na Slovensko

Libor Chrástecký je zakladatelem firmy DeWALT Morava, která prodává nářadí a další pomůcky zejména značky DeWALT. Vedle toho ale nabízí i řadu dalších služeb pro zákazníky, provozuje vlastní e-shop a chystá se expandovat do zahraničí. S Liborem jsme probírali, jak…

Před 1 rokem

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy