Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Víte o tom, že se o strategii v byznysu učí i na Harvardu? Přesto je to téma, o kterém na českém a slovenském internetu moc kvalitních a praktických informací nenajdete. Michal Meško ho na Harvardu studoval, ale především vybudoval miliardové knihkupectví Martinus.

To je jedničkou na slovenském trhu a patří i mezi největší prodejce knih na tom českém. Nabízí více než 150 tisíc titulů, zaměstnává necelých 300 lidí a přibližně tolik brigádníků. Michal je jedním z jeho zakladatelů a zastává funkci CEO.

V rozhovoru detailně rozebíráme, jak přemýšlí nad strategií firmy a jaké největší změny udělal poté, co dostudoval na zmíněné Harvardu. Dozvíte se také, čemu řekl Martinus „ne“ a proč se mu to vyplatilo. Rozhovor opravdu vřele doporučuji, protože takových skutečně moc nenajdete.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
eduard-mika-web

Jak růst a budovat hodnotnou firmu? | Eduard Míka (Reflex Capital)

jaroslav-pokorny-web

Jak zdesetinásobit firmu? A co všechno musíte změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)