Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak zdesetinásobit firmu? A co všechno musíte změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

jiri-rostecky

Tohle je příběh, jak se rozhodnout z malé firmy udělat velkou a co kvůli tomu musíte změnit.

Rozdíl mezi malou a velkou firmou dělají mj. ambice jejího zakladatele. Tohle je příběh, jak se z malého rozhodnout vyrůst ve velké a co všechno pro to musíte změnit.

Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

O práci v účetnictví přemýšlel už na střední škole. Dokonce z něj i maturoval. Později mu ale došlo, že nechce být jen klasickým účetním nebo daňovým poradcem, ale chce budovat vlastní firmu. Postupně tedy začal svou práci delegovat a rozvíjet tým.

Ani to mu ale nestačilo a inspirovala ho myšlenka, že by firmu mohl zdesetinásobit. Dneska má Jaroslav Pokorný z ÚČTO.TEAM kolem 250 zákazníků, investoval do nich zkušený byznysmen Jiří Jemelka z JPF a má ambici stát se jedničkou na trhu.

Co to znamená a jak musíte změnit svůj mindset, pokud chcete zdesetinásobit tržby? O tom je tento rozhovor.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

babinec-huba-web

SaaS jako budoucnost firem? Příklady Shoptetu a Skladonu | Samuel Huba a Patrik Babinec

jiri-jemelka-web

Strategie firmy: Co to je a jak se tvoří? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

samuel-huba-web

SaaS byznys, vstup na burzu, budoucnost e-commerce | Samuel Huba

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis