Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.

Řiďte marketing ve vaší firmě efektivně:

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
ondrej-slama-web

Šéf marketingu: Vyberte toho nejlepšího | Ondřej Sláma

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Inzerce

Nejnovější obsah:

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Co nejvíc brzdí podnikatele na volné noze, kteří dříve pracovali v korporátu? A jak rozjet úspěšné podnikání a dlouhodobě růst? Praktické zkušenosti Jiřího Rosteckého.

Před 4 dny

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Jak promlouvá umělá inteligence do světa sociálních sítí a jak se mění nastavování kampaní? O tom je rozhovor s Andreou Horniczkou z Dexfinity.

Před 4 měsíce

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

130 tisíc podnikatelů fakturu přes SuperFakturu. Ročně vystaví 4 miliony faktur v hodnotě kolem 8 miliard korun. Jak se povedlo takový nástroj vybudovat?

Před 4 měsíce

Premium
karel-parizek-web

Jak vybrat šéfa marketingu firmy? | Karel Pařízek

Proč by neměl zakladatel firmy řešit marketing? A jak vybírat CMO? O své více jak 10leté zkušenosti se podělil Karel Pařízek.

Před 5 měsíců

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Vyrábí moderní látkové plenky a dámské hygienické potřeby pro děti i maminky. S e-shopem Breberky.cz dosahuje obratu 10 milionů korun ročně.

Před 5 měsíců

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

Jak umělá inteligence mění e-mail marketing a co mohou firmy už dnes vyzkoušet? O tom je rozhovor s Danem Nytrou.

Před 6 měsíců

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 6 měsíců

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 6 měsíců

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Před 2,5 lety vznikla aplikace VOS, která dnes patří mezi nejstahovanější aplikace o duševním zdraví na světě. Získala si už přes 3 miliony uživatelů ze 176 zemí.

Před 7 měsíců

dan-nytra-web

Umělá inteligence a tvorba textů. Jak může pomoci i vaší firmě? | Dan Nytra

Jestli v něčem mohou moderní nástroje pracující s umělou inteligencí pomoci, tak je to tvorba textů. Jak to konkrétně udělat?

Před 7 měsíců

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 7 měsíců

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Tadeáš Marek podrobně o tom, jak Boost.space získalo stovky uživatelů po celém světě během jednoho roku a co mu v tom pomohlo nejvíce.

Před 7 měsíců

Začněte tady:

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.

Před 8 měsíců

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.

Před 1 rokem

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Jednička na slovenském knižním trhu žila roky v domnění, že je lovebrand. Pak ale zjistila, že nic takového neexistuje. Více nám řekl její CMO Juraj Šlesar.

Před 1 rokem

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 2 roky

Premium
marek-dobry-web

Jak se buduje značka e-shopu? Takhle to dělají Vasky, Heureka a další | Marek Dobrý

Zkušený marketér Marek Dobrý na příkladu značek jako Vasky, Heureka, Seznam a další ukazuje, jak budovat značku e-shopu a jak ji na trhu odlišit.

Před 1 rokem

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Tadeáš Marek podrobně o tom, jak Boost.space získalo stovky uživatelů po celém světě během jednoho roku a co mu v tom pomohlo nejvíce.

Před 7 měsíců

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 6 měsíců

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 6 měsíců

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Jak přistoupit ke tvorbě marketingové strategie e-shopu a co funguje LittleShoes.cz nejvíce? Poslechněte si spolumajitele firmy Martina Borla.

Před 2 roky

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Před 2,5 lety vznikla aplikace VOS, která dnes patří mezi nejstahovanější aplikace o duševním zdraví na světě. Získala si už přes 3 miliony uživatelů ze 176 zemí.

Před 7 měsíců

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.

Před 1 rokem

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Ziskovost je v e-commerce téma, které mnoho firem podceňuje. V tomhle rozhovoru zjistíte, jak nad ní přemýšlet a jak ji zvyšovat.

Před 12 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.