Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.

Řiďte marketing ve vaší firmě efektivně:

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
ondrej-slama-web

Šéf marketingu: Vyberte toho nejlepšího | Ondřej Sláma

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Inzerce

Nejnovější obsah:

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Kuchařkovský byznys, který generuje nemalé tržby. Stovky tisíc návštěvníků na webu, desítky tisíc prodaných kuchařek a dva tvůrci.

Před 2 týdny

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Rostoucí konkurence zvyšuje ceny reklamy. Své reklamy zdražuje i Meta a Google. Podle dat Shoptetu ale rostou i tržby e-shopů. Dva exkluzivní hosté najednou.

Před 3 týdny

radek-klein-web

Prodává trdelníky za 1,5 miliardy korun. Kromě Česka i v dalších 12 zemích | Radek Klein (Trdlokafé)

Působí ve 12 zemích, má 160 prodejen a jeho trdelníky si můžete koupit třeba i ve Spojených státech. Nahlédněte do byznysu Trdlokafé Radka Kleina.

Před 4 týdny

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

Na vysoké škole se svým kolegou založil David Makovský e-shop s vlastními produkty. Po pár letech se mu ho povedlo úspěšně prodat. Jak to dokázal?

Před 2 měsíce

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

Výsledky vyhledávání na Googlu se brzy změní a uživatelům odpoví rovnou umělá inteligence. Pavel Ungr rozebral, jak to změní SEO a jak ho dnes dělat.

Před 2 měsíce

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

Během prvního roku se značka Lobey dostala z 0 na tržby 70 milionů korun. Během 3 let vyrostla už na 125 milionů a míří dál. Jak se jí to povedlo?

Před 2 měsíce

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký

Vybral jsem pro vás nejčastější chyby začínajících e-shopařů a e-shopařek, jakých si všímám. Probereme toho hodně – od produktů až po marketing a vzdělávání se.

Před 2 měsíce

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

Student Univerzity Karlovy Jan Dobisík vytvořil průzkum mezi 120 copywritery a zjišťoval mj. to, jak se jim podniká, jak pracují a jak vnímají umělou inteligenci.

Před 2 měsíce

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

Dozvíte se, jak rozjet vlastní výrobu, nabírat lidi do firmy a jak prodávat unikátní produkty. Daniel Sosýn čelil i otázce, proč jeho firma neroste tak rychle jako GymBeam.

Před 3 měsíce

Premium
hana-hutlova-web

Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

Věrnost zákazníků e-shopu s ekologickými produkty je obrovská. Přesto se firma zkouší zaměřit i na širší cílovou skupinu. Jak to firmu mění?

Před 4 měsíce

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Co nejvíc brzdí podnikatele na volné noze, kteří dříve pracovali v korporátu? A jak rozjet úspěšné podnikání a dlouhodobě růst? Praktické zkušenosti Jiřího Rosteckého.

Před 4 měsíce

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Jak promlouvá umělá inteligence do světa sociálních sítí a jak se mění nastavování kampaní? O tom je rozhovor s Andreou Horniczkou z Dexfinity.

Před 8 měsíců

Začněte tady:

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.

Před 1 rokem

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Jak se změnil Google v posledních letech? Jak bude vypadat vyhledávání a SEO za pár let? A do čeho už nemá smysl investovat? Odpoví SEO specialista Pavel Ungr.

Před 1 rokem

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Jednička na slovenském knižním trhu žila roky v domnění, že je lovebrand. Pak ale zjistila, že nic takového neexistuje. Více nám řekl její CMO Juraj Šlesar.

Před 2 roky

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 2 roky

Premium
marek-dobry-web

Jak se buduje značka e-shopu? Takhle to dělají Vasky, Heureka a další | Marek Dobrý

Zkušený marketér Marek Dobrý na příkladu značek jako Vasky, Heureka, Seznam a další ukazuje, jak budovat značku e-shopu a jak ji na trhu odlišit.

Před 2 roky

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Tadeáš Marek podrobně o tom, jak Boost.space získalo stovky uživatelů po celém světě během jednoho roku a co mu v tom pomohlo nejvíce.

Před 12 měsíců

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 11 měsíců

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 10 měsíců

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Jak přistoupit ke tvorbě marketingové strategie e-shopu a co funguje LittleShoes.cz nejvíce? Poslechněte si spolumajitele firmy Martina Borla.

Před 3 roky

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Před 2,5 lety vznikla aplikace VOS, která dnes patří mezi nejstahovanější aplikace o duševním zdraví na světě. Získala si už přes 3 miliony uživatelů ze 176 zemí.

Před 11 měsíců

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

Optimalizace pro vyhledávače není jednoduchá, ale současně není raketová věda. Martin Matějka přináší návod, jak SEO e-shopu vyřešit prakticky a efektivně.

Před 2 roky

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Ziskovost je v e-commerce téma, které mnoho firem podceňuje. V tomhle rozhovoru zjistíte, jak nad ní přemýšlet a jak ji zvyšovat.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.