Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.

MladýPodnikatel.cz doporučuji všem, co chtějí rozumět věcem, které se běžně vysvětlují jen na drahých akcích a kurzech. Najdete na něm know-how všech od byznysmenů, superbyznysmenů, ale i studentů, žáků, učitelů, novinářů a dalších. Mně pomohl tátovi po dvou dekádách konečně vysvětlit, co vlastně dělám. A to pro mě sakra něco znamená!

karel-novotny

Karel Novotný

konzultant značek & marketingový ředitel NEWTON College

MladýPodnikatel.cz vnímám jako jeden z nejvíce relevantních českých zdrojů informací pro podnikání se silným důrazem na problematiku digitálního marketingu a e-commerce. Osobní zkušenosti, otevřenost i kvalita hostů a skvělá moderace rozhovorů Jirky Rosteckého mě osobně otevírají nová témata relevantní pro naše agenturní podnikání. Doporučuji pravidelně sledovat každému podnikateli, ale i CEO/sales/marketing manažerům firem rozličné velikosti. Své zde najdou jak freelanceři a šéfové malých firem, tak i manažeři velkých zavedených společností.

daniel-kafka

Daniel Kafka

zakladatel agentury Fragile media

MladýPodnikatel.cz mě provází během celého mého života na volné noze. Je skvělým parťákem v podnikání. Tím, který mi radí po odborné stránce, zatímco já se můžu starat o to, co mě baví a v čem jsem dobrá. Doporučuji jej všem podnikatelům, freelancerům a dalším lidem, co se chtějí zlepšovat ve své práci.

eliska-vyhnankova

Eliška Vyhnánková

konzultantka a lektorka sociálních médií

MladýPodnikatel.cz sleduji od jeho začátků. Dnes je pro mě nejznámějším českým magazínem s praktickými informacemi pro malé a střední firmy a živnostníky. Získal jsem na něm spoustu užitečných informací o podnikání a marketingu od jiných podnikatelů. Doporučuji jej všem podnikatelům, co se chtějí vzdělávat a chtějí prosperovat.

pavel-ungr

Pavel Ungr

SEO specialista na volné noze

MladýPodnikatel.cz se během pár let stal místem, kde najdete všechny, co na české a slovenské scéně něco znamenají nebo jsou něčím zajímaví. Jirka byl schopen vytvořit skvělé rozhovory s lidmi, které nemáte šanci nikdy potkat osobně, ale i s těmi, o kterých ani netušíte, že by pro vás mohli být inspirací. Navíc způsob a hloubka rozhovorů jsou nevídané. Někdy si říkáte, že by bylo fajn hosta potkat osobně, ale Jirka umí položit i takové otázky, které by vás samotné nenapadly. Doporučuji sledovat všem podnikatelům a dalším lidem, co chtějí nasát inspiraci.

petr-andrysek

Petr Andrýsek

Chief Shark at Socialsharks

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Přijde Allegro, Amazon a další. E-commerce bude hlavně o marketplaces. Malé a střední e-shopy za pár let nemusí existovat. Zjistěte, jak budoucnost vidí Heureka.

Před 12 hodinami

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Ziskovost je v e-commerce téma, které mnoho firem podceňuje. V tomhle rozhovoru zjistíte, jak nad ní přemýšlet a jak ji zvyšovat.

Před 2 měsíce

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

PPC kampaně jsou nedílnou součástí marketingu snad každého firmy podnikající na internetu. Ondřeje Vodehnala z Filipesmedia jsem se ptal, jak zlepšit jejich výkon.

Před 2 měsíce

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Růst rozvážkové služby Dáme jídlo se zpomalil. Jak na to reaguje nový CEO Adam Kolesa, který je v době natáčení ve funkci teprve 3 měsíce?

Před 2 měsíce

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 3 měsíce

Inzerce

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Jak se odlišit v rámci balení zboží pro zákazníky a kde najít konkurenční výhodu? O tom je rozhovor s Patrikem Babincem ze Skladonu.

Před 3 měsíce

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Případová studie: Komunikace na sociálních sítích Liftaga se musela výrazně změnit. Některé reakce firmy se dostaly i do médií. Inspirujte se její strategií.

Před 3 měsíce

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.

Před 3 měsíce

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

Rozjeli vlastní značku chráničů pro fotbalisty a jejich fanoušky. Rychle expandovali i na trhy jako Německo či Rakousko. Štěpán Rybníček sdílí své zkušenosti se značkou Foul.

Před 3 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce