Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.

MladýPodnikatel.cz doporučuji všem, co chtějí rozumět věcem, které se běžně vysvětlují jen na drahých akcích a kurzech. Najdete na něm know-how všech od byznysmenů, superbyznysmenů, ale i studentů, žáků, učitelů, novinářů a dalších. Mně pomohl tátovi po dvou dekádách konečně vysvětlit, co vlastně dělám. A to pro mě sakra něco znamená!

karel-novotny

Karel Novotný

konzultant značek & marketingový ředitel NEWTON College

MladýPodnikatel.cz vnímám jako jeden z nejvíce relevantních českých zdrojů informací pro podnikání se silným důrazem na problematiku digitálního marketingu a e-commerce. Osobní zkušenosti, otevřenost i kvalita hostů a skvělá moderace rozhovorů Jirky Rosteckého mě osobně otevírají nová témata relevantní pro naše agenturní podnikání. Doporučuji pravidelně sledovat každému podnikateli, ale i CEO/sales/marketing manažerům firem rozličné velikosti. Své zde najdou jak freelanceři a šéfové malých firem, tak i manažeři velkých zavedených společností.

daniel-kafka

Daniel Kafka

zakladatel agentury Fragile media

MladýPodnikatel.cz mě provází během celého mého života na volné noze. Je skvělým parťákem v podnikání. Tím, který mi radí po odborné stránce, zatímco já se můžu starat o to, co mě baví a v čem jsem dobrá. Doporučuji jej všem podnikatelům, freelancerům a dalším lidem, co se chtějí zlepšovat ve své práci.

eliska-vyhnankova

Eliška Vyhnánková

konzultantka a lektorka sociálních médií

MladýPodnikatel.cz sleduji od jeho začátků. Dnes je pro mě nejznámějším českým magazínem s praktickými informacemi pro malé a střední firmy a živnostníky. Získal jsem na něm spoustu užitečných informací o podnikání a marketingu od jiných podnikatelů. Doporučuji jej všem podnikatelům, co se chtějí vzdělávat a chtějí prosperovat.

pavel-ungr

Pavel Ungr

SEO specialista na volné noze

MladýPodnikatel.cz se během pár let stal místem, kde najdete všechny, co na české a slovenské scéně něco znamenají nebo jsou něčím zajímaví. Jirka byl schopen vytvořit skvělé rozhovory s lidmi, které nemáte šanci nikdy potkat osobně, ale i s těmi, o kterých ani netušíte, že by pro vás mohli být inspirací. Navíc způsob a hloubka rozhovorů jsou nevídané. Někdy si říkáte, že by bylo fajn hosta potkat osobně, ale Jirka umí položit i takové otázky, které by vás samotné nenapadly. Doporučuji sledovat všem podnikatelům a dalším lidem, co chtějí nasát inspiraci.

petr-andrysek

Petr Andrýsek

Chief Shark at Socialsharks

agentury-proc-vas-klienti-nemiluji-web

Agentury, proč vás klienti nemilují?

Zkušenost s agenturou, která zapomněla na to, že spolupráce s klientem není jen o splněných KPI, ale především o lidech. Jak s nimi budovat vztahy a na co nezapomenout?

Před 6 dny

Pro předplatitele
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Pro předplatitele
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

jiri-hluchy-web

Budování projektu Frenkee, investice do vývoje, marketing | Jiří Hluchý

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
Pro předplatitele
jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podrobný průvodce začátky podnikání na volné noze

Detailní návod, jak začít podnikat na volné noze. Zkušenosti z praxe sdílí jeden z nejvýraznějších freelancerů na českém internetu.

Před 1 měsícem

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

Jak přistupují marketéři k penězům svých klientů a je rozdíl investovat ze svého? A jak se rozjíždí marketing naprosto neznámé investiční platformy?

Před 1 měsícem

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Založil magazín, který se distribuuje do desítek zemí světa. Řídí ho remote redakce. Poslechněte si Michala Molčana a zjistěte, jak magazín funguje a vydělává.

Před 1 měsícem

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Budují další web na poli plném konkurence. Jak se odlišují a díky čemu si získávají oblibu svých uživatelů? Nahlédněte do zákulisí portálu s recepty.

Před 1 měsícem

Inzerce

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 1 měsícem

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Díky čemu Vasky tak vyrostly a jak vypadá jejich marketingová strategie? Zkouší různé kanály a přístupy. Které fungují a které nakonec firma opustila?

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
bronislav-soborka-web

Broňa Sobotka: Tvorba produktů a marketing na volné noze

Jak podniká Bronislav Sobotka – nadšený učitel angličtiny z Brna? Nahlédněte do jeho marketingu a zjistěte, na čem vydělává nejvíce peněz a jak buduje značku.

Před 2 měsíci

Pro předplatitele
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.

Před 2 měsíci

TOP obsah

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda