Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.

MladýPodnikatel.cz doporučuji všem, co chtějí rozumět věcem, které se běžně vysvětlují jen na drahých akcích a kurzech. Najdete na něm know-how všech od byznysmenů, superbyznysmenů, ale i studentů, žáků, učitelů, novinářů a dalších. Mně pomohl tátovi po dvou dekádách konečně vysvětlit, co vlastně dělám. A to pro mě sakra něco znamená!

karel-novotny

Karel Novotný

konzultant značek & marketingový ředitel NEWTON College

MladýPodnikatel.cz vnímám jako jeden z nejvíce relevantních českých zdrojů informací pro podnikání se silným důrazem na problematiku digitálního marketingu a e-commerce. Osobní zkušenosti, otevřenost i kvalita hostů a skvělá moderace rozhovorů Jirky Rosteckého mě osobně otevírají nová témata relevantní pro naše agenturní podnikání. Doporučuji pravidelně sledovat každému podnikateli, ale i CEO/sales/marketing manažerům firem rozličné velikosti. Své zde najdou jak freelanceři a šéfové malých firem, tak i manažeři velkých zavedených společností.

daniel-kafka

Daniel Kafka

zakladatel agentury Fragile media

MladýPodnikatel.cz mě provází během celého mého života na volné noze. Je skvělým parťákem v podnikání. Tím, který mi radí po odborné stránce, zatímco já se můžu starat o to, co mě baví a v čem jsem dobrá. Doporučuji jej všem podnikatelům, freelancerům a dalším lidem, co se chtějí zlepšovat ve své práci.

eliska-vyhnankova

Eliška Vyhnánková

konzultantka a lektorka sociálních médií

MladýPodnikatel.cz sleduji od jeho začátků. Dnes je pro mě nejznámějším českým magazínem s praktickými informacemi pro malé a střední firmy a živnostníky. Získal jsem na něm spoustu užitečných informací o podnikání a marketingu od jiných podnikatelů. Doporučuji jej všem podnikatelům, co se chtějí vzdělávat a chtějí prosperovat.

pavel-ungr

Pavel Ungr

SEO specialista na volné noze

MladýPodnikatel.cz se během pár let stal místem, kde najdete všechny, co na české a slovenské scéně něco znamenají nebo jsou něčím zajímaví. Jirka byl schopen vytvořit skvělé rozhovory s lidmi, které nemáte šanci nikdy potkat osobně, ale i s těmi, o kterých ani netušíte, že by pro vás mohli být inspirací. Navíc způsob a hloubka rozhovorů jsou nevídané. Někdy si říkáte, že by bylo fajn hosta potkat osobně, ale Jirka umí položit i takové otázky, které by vás samotné nenapadly. Doporučuji sledovat všem podnikatelům a dalším lidem, co chtějí nasát inspiraci.

petr-andrysek

Petr Andrýsek

Chief Shark at Socialsharks

Pro předplatitele
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Zjistěte, jak se stát jedničkou v oboru. Zkušený freelancer a FB marketér vám poradí, na co se zaměřit ve vašem podnikání na volné noze a jak se vyprofilovat.

Před 2 dny

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Jak přivést juniorní i seniorní zaměstnance do vaší agentury? A co funguje jedné z nejpopulárnějších agentur v Česku? Poslechněte si zkušenou HR specialistku z Fragile.

Před 2 měsíci

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 2 měsíci

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

Před 6 lety založilo BENU svůj internetový obchod. Zjistěte, co obnáší vstup retailové firmy na internet a jak na něj můžete připravit i vaši firmu.

Před 3 měsíci

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Za 30 let podnikání vytvořil Ivo Toman kolem stovky projektů. Které vydělaly miliony korun a které naopak prodělaly? A co mezi nimi vytvořilo rozdíl?

Před 4 měsíci

Inzerce

bulowski-bulir-web

Data o zákaznících e-shopu: Jak z nich vytěžit maximum? | Pavel Bulowski a Vojtěch Bulíř

Jak sehnat zkušeného datového analytika a jaké nástroje použít, abyste se s daty naučili pracovat? Dva zkušení odborníci poradí a okomentují stav českých e-shopů.

Před 4 měsíci

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Rozhovor se zakladatelem úspěšné české značky Emco. Zjistěte, jak vybudovat úspěšnou firmu, jak firma vznikla a díky čemu přežila 30 let na trhu.

Před 4 měsíci

radek-mrkos-web

Rozjezd e-shopu Albatros Media, zdroje objednávek | Radek Mrkos

Jedno z nejpopulárnějších nakladatelství v Česku má svůj e-shop. Zjistěte, jak probíhá jeho tvorba a díky čemu získává nejvíce nových objednávek.

Před 4 měsíci

michaela-matejkova-web

Outsourcing v podnikání: Co za vás lépe udělají jiní? | Michaela Matějková (Skinners)

Outsourcing v podnikání prakticky. Poslechněte si šéfku firmy Skinners a zjistěte, co všechno outsourcuje, jak partnery na outsourcing vybírat a na co myslet.

Před 4 měsíci

TOP obsah

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)