Marketéry od sebe neodlišují jen zkušenosti. Je to především jejich pohled na svět a na roli marketingu v něm. V těchto rozhovorech najdeš pohledů spoustu. Každý je jiný a v každém najdeš něco, co můžeš promítnout do své praxe.
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Dan Nytra pracuje v marketingu více než 25 let a poslední 3 roky aktivně využívá na svých projektech a i u svých klientů umělou inteligenci.
Před 2 měsíce
Nahradí umělá inteligence copywritery? Kdo má podle Otto Bohuše na trhu dále své místo? A jak s AI v rámci tvorby textů pracovat?
Před 2 měsíce
Ondřej Hájek (eHub) a Konstantin Margaretis (Skladon) budují své firmy zaměřené na služby pro e-shopy. V čem se liší jejich přístup a jaké zatím nasbírali zkušenosti?
Před 3 měsíce
Píše texty pro klienty. Jako copywriterka ale musí reagovat na nové technologie a umělou inteligenci. Jak změní její práci a kde vidí své místo na trhu v budoucnosti?
Před 3 měsíce
Retenční marketing je podle mnohých specialistů mezi e-shopy velmi podceňovaný. Přitom může tvořit i velkou část objednávek a generovat tak nemalé tržby.
Před 3 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.