Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Růst firmy

„Růst firmy se vám nestane, ten se rozhodnete udělat,“ řekl v našem rozhovoru spoluzakladatel úspěšné firmy LeadPages Šimon Payne. Jak se to ale dělá a díky čemu rostou další firmy?

Vybrali jsme pro vás nejlepší rozhovory, ve kterých majitelé a šéfové firem sdílí své zkušenosti s růstem firmy a odhalují, díky čemu se jim v něm daří pokračovat.


Může vás zajímat: Budování managementu | Nábor zaměstnanců | C-level management

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Jedna z TOP manažerek Česka Senta Čermáková se ptala Jirky Rosteckého, jak vybudoval svoje podnikání, nastartoval kariéru a co doporučuje ostatním.

Před 20 hodinami

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 3 dny

Inzerce

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

V roce 2016 to byla podnikatelská aplikace. V roce 2019 aplikace na řízení firmy, její ekonomiky a jejího výkonu. Od roku 2022 je to už all in one firemní systém. Tak se vyvíjí Caflou.

Před 4 dny

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 2 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Je mu 25 let a už vybudoval vlastní značku Fabini. Podívejte se do zákulisí a zjistěte, jak Jan Fabini svou firmu řídí.

Před 2 týdny

Jiří Rostecký

1 otázka, kterou si musí položit každý podnikatel

Zjistěte, jaká otázka rozhoduje o vašem úspěchu v podnikání a jak se její odpověď může promítnout do všeho, co v byznysu děláte.

Před 3 týdny

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Jeden z nejúspěšnějších prodejů Česka. Smartlook přebírá Cisco. Podívejte se do zákulisí prodeje a zjistětě, jak v praxi probíhal.

Před 3 týdny

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Před 2,5 lety vznikla aplikace VOS, která dnes patří mezi nejstahovanější aplikace o duševním zdraví na světě. Získala si už přes 3 miliony uživatelů ze 176 zemí.

Před 4 týdny

Premium
tomas-zapletal-web

Nízké marže a zaměstnanecké akcie. Jak to zvládá startup Worldee? | Tomáš Zapletal

Worldee je cestovatelská platforma, na které lidé tvoří databázi itinerářů po celém světě. Jednoduše si vyberete výlet, snadno ho zaplatíte a firma se postará o všechno od letenek, ubytování po další služby.

Před 1 měsíc

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 1 měsíc

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

Lukáš Janoušek založil několik firem a pro Campiri získal i několik investorů. Jak uvažuje nad růstem firmy, do čeho investuje a jak se Campiri mění?

Před 1 měsíc

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Tadeáš Marek podrobně o tom, jak Boost.space získalo stovky uživatelů po celém světě během jednoho roku a co mu v tom pomohlo nejvíce.

Před 2 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce