Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Šimon Payne: Růst se ti nestane. Ten se rozhodneš udělat

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

„Dneska vím, jak málo je potřeba k tomu, abys rozjel velkou mezinárodní firmu,“ říká v rozhovoru pro MladýPodnikatel.cz Šimon Payne, který v roce 2013 spoluzakládal globálně úspěšný startup LeadPages a z původně tří lidí se jeho tým rozrost na 160 a získal 38 milionů dolarů od investorů.

Každý týden dostávám spoustu e-mailů od lidí, kteří chtějí, abych s nimi natočil rozhovor. Ten Šimonův se ale vymykal. Hned v úvodu mne zaujal názvem služby LeadPages, kterou jsem znal, a investicemi, které její tvůrci získali od investorů, ale nakonec je ani nepotřebovali. Jejich firma totiž byla od začátku až dodnes zisková.

Ještě více mě ale zaujalo pokračování Šimonova příběhu. Z LeadPages nakonec odešel a začal se věnovat novému projektu, který pojmenoval ConvertPlayer a se kterým má velké plány. V rozhovoru vypráví, proč se pro odchod z úspěšné firmy rozhodl a jak by její úspěch mohli napodobit i ostatní.

Šimon není další nadšený startupista s růžovými brýlemi. Naopak, sám se takovému označený vyhýbá: „My jsme neříkali, že jsme startup. My jsme si řekli, že prostě chceme dělat byznys.“

Inzerce

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Šimon k LeadPages přišel?
  • Proč uspěla služba, kterých existují na trhu desítky?
  • Jaká byla její obchodní strategie a proč se zaměřila na dno trhu?
  • V čem byly její největší konkurenční výhody?
  • Jak probíhala cenotvorba LeadPages?
  • Jak mezi zakladateli fungovala spolupráce na dálku?
  • Co Šimon považuje za svůj největší úspěch?
  • Proč z LeadPages odešel a založil novou službu?
  • Co by Šimon poradil začínajícím podnikatelům?
  • Jak hodnotí startupový svět?

Podobná videa:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Šimon Payne Sledovat @SimonPrague

Před 7 roky

Jirko ještě jednou díky moc za skvělý rozhovor.
A pokud by někdo měl nějaké doplňující otázky ohledně startupů a podnikání v USA tak se neváhejte na mě obrátit, moc rád poradím či odpovím na dotazy.

Zdraví,
Šimon

Odpovědět »

Stepan Hlinka

Před 7 roky

Zdravím Šimone,

doufám, že můžu tykat, vypadáš mladě :) Je možný tě někdě kontaktovat? Podnikám online, také převážně do USA, proto bych se s tebou chtěl spojit, protože máš očividně dost zkušeností. LeadPages samozřejmě znám, ikdyž momentálně používám software konkurenta od Russela Brunsona :)

Budu rád, když mi dáš svůj email nebo jakýkoliv kontakt na tebe.

Díky

Štěpán

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
pavel-ungr-web

Návštěvnost z vyhledávačů se může snížit. Uživatelům odpoví rovnou AI. Co to znamená pro SEO? | Pavel Ungr

david-krobot-web

Vybudovali vlastní značku kosmetiky. Po 3 letech dělají 125 milionů ročně | David Krobot (Lobey)

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák