Inzerce

Inzerce

Šimon Payne: Růst se ti nestane. Ten se rozhodneš udělat

„Dneska vím, jak málo je potřeba k tomu, abys rozjel velkou mezinárodní firmu,“ říká v rozhovoru pro MladýPodnikatel.cz Šimon Payne, který v roce 2013 spoluzakládal globálně úspěšný startup LeadPages a z původně tří lidí se jeho tým rozrost na 160 a získal 38 milionů dolarů od investorů.

Každý týden dostávám spoustu e-mailů od lidí, kteří chtějí, abych s nimi natočil rozhovor. Ten Šimonův se ale vymykal. Hned v úvodu mne zaujal názvem služby LeadPages, kterou jsem znal, a investicemi, které její tvůrci získali od investorů, ale nakonec je ani nepotřebovali. Jejich firma totiž byla od začátku až dodnes zisková.

Ještě více mě ale zaujalo pokračování Šimonova příběhu. Z LeadPages nakonec odešel a začal se věnovat novému projektu, který pojmenoval ConvertPlayer a se kterým má velké plány. V rozhovoru vypráví, proč se pro odchod z úspěšné firmy rozhodl a jak by její úspěch mohli napodobit i ostatní.

Šimon není další nadšený startupista s růžovými brýlemi. Naopak, sám se takovému označený vyhýbá: „My jsme neříkali, že jsme startup. My jsme si řekli, že prostě chceme dělat byznys.“

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak Šimon k LeadPages přišel?
  • Proč uspěla služba, kterých existují na trhu desítky?
  • Jaká byla její obchodní strategie a proč se zaměřila na dno trhu?
  • V čem byly její největší konkurenční výhody?
  • Jak probíhala cenotvorba LeadPages?
  • Jak mezi zakladateli fungovala spolupráce na dálku?
  • Co Šimon považuje za svůj největší úspěch?
  • Proč z LeadPages odešel a založil novou službu?
  • Co by Šimon poradil začínajícím podnikatelům?
  • Jak hodnotí startupový svět?

Podobná videa:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

tomas-hodbod-web

Tomáš Hodboď (Miton): Průběh investice do Donio.cz, získávání peněz od startupů, osobnost zakladatelů firem

lumir-kunz-web

Lumír Kunz: Vstup do Aukra, gamifikace portálu, noví investoři

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

Právě vyšlo

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

Nejoblíbenější

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Komentáře

Šimon Payne Sledovat @SimonPrague

Před 4 roky

Jirko ještě jednou díky moc za skvělý rozhovor.
A pokud by někdo měl nějaké doplňující otázky ohledně startupů a podnikání v USA tak se neváhejte na mě obrátit, moc rád poradím či odpovím na dotazy.

Zdraví,
Šimon

Odpovědět »

Stepan Hlinka

Před 3 roky

Zdravím Šimone,

doufám, že můžu tykat, vypadáš mladě :) Je možný tě někdě kontaktovat? Podnikám online, také převážně do USA, proto bych se s tebou chtěl spojit, protože máš očividně dost zkušeností. LeadPages samozřejmě znám, ikdyž momentálně používám software konkurenta od Russela Brunsona :)

Budu rád, když mi dáš svůj email nebo jakýkoliv kontakt na tebe.

Díky

Štěpán

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Organizace práce ve firmě, projektové řízení, vývoj webové aplikace

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

jan-junek-web

VIDEO: Jan Junek: Jak UX designér začne provozovat kavárnu?

tomas-janu-web

Tomáš Janů: Jak se dělá e-commerce v Avastu?

Inzerce