Výsledky vyhledávání na Googlu se brzy asi změní a místo klasických odkazů na webové stránky uživatelé první uvidí odpovědi napsané umělou inteligencí. To může naprosto změnit, jak vnímáme internetové vyhledávače, ale samozřejmě to může mít dopad i na podnikatele.
A to zejména ty, jejichž návštěvnost webových stránek tvoří z velké části nebo dokonce i z většiny přístupy z organického vyhledávaní.
Co to znamená z hlediska SEO, internetového marketingu jako takového a co můžeme očekávat dál? Po čase jsem vyzpovídal jednu z nejvýraznějších person tuzemské SEO scény Pavla Ungra.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem