Inzerce

Inzerce

IT a vývoj e-shopu

V této rubrice najdete rozhovory o tom, jak vybrat vhodné webové řešení pro váš e-shop, jak přistupovat IT a vývoji e-shopu a jaké zkušenosti s ním mají jiné firmy. Přidali jsme i rozhovory o tom, co může po technické stránce zdokonalit váš web a zvýšit tak jeho tržby.

petr-majtan-web

Návod: Jak automaticky stahovat skladové dostupnosti od vašich dodavatelů?

Zjistěte, jak automaticky stahovat informace o skladové dostupnosti přímo od vašich dodavatelů a vyhnout se tak zbytečné manuální práci vašich zaměstnanců.

Před 2 týdny

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

Zjistěte, jak efektivně spolupracovat s webdesignérem a při tvorbě vašeho webu dojít k nejlepšímu výsledku. Jakub je i autorem designu našich stránek.

Před 3 týdny

Inzerce

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Zjistěte, zda se vám vyplatí investovat do dokonalejšího vyhledávání na vašem webu a jaké výsledky vám to může přinést. Konkrétní návod a tipy pro váš vývoj.

Před 1 měsícem

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Tipnete si, kdo provozuje e-shop Tescomy? Družstvo invalidů ERGOTEP. To služby svých členů nabízí firmám a pomáhá jim jak s tvorbou e-shopu, tak třeba s distribucí a logistikou, backofficem a mnoha dalšími věcmi.

Před 2 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Jedním z častých dotazů, které mi posílají provozovatelé e-shopů, je výběr vhodného e-shopového řešení. Cest, jak k němu dojít, je mnoho. O tom, kterou z nich vybrat, si budu povídat s Honzou Prokešem z Elasticru. Probrali jsme všechny nejčastější možnosti…

Před 3 měsíci

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Uživatelské testování webu stále nedělá tolik firem, kolik by mělo. Přitom i jednoduchý test může odhalit zásadní chyby v designu a použitelnosti webu, případně v celé komunikaci značky. Na konkrétní příkladu si v tomto rozhovoru ukážeme, jak takové testování probíhá…

Před 4 měsíci

lucie-konecna-web

Změna e-shopového řešení: Jak ji zvládnout co nejlépe? | Lucie Konečná (nanoSPACE.cz)

Možná uvažujete o změně e-shopového řešení, na kterém běží váš web. Nebo se chystáte založit úplně nový e-shop a přemýšlíte, které z dostupných řešení využít. Dnes pro vás mám rozhovor se zakladatelkou e-shopu s lůžkovinami pro alergiky Nanospace.cz Lucií konečnou,…

Před 4 měsíci

radek-sakac-web

Radek Sakáč (inSPORTline.cz): Budoucnost e-commerce, dopady marketplaces, personalizace e-shopu

Dneska jsem si pozval marketingového ředitele inSPORTline.cz Radka Sakáče. Radek nemá zkušenosti jen z e-commerce, ale například i z Barum Continental, Komerční banky nebo Vodafonu. V minulosti měl na starosti vzdělávání obchodníků a společně se dnes zamyslíme nad tím, jak…

Před 5 měsíci

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…

Před 6 měsíci

karel-klodner-web

Karel Klodner (Lékárna.cz): Zkušenosti s dřívější firemní krizí, přístup ke konkurenci, řízení firmy

Mým hostem je tentokrát ředitel Lékárna.cz Karel Klodner, který firmu začal řídit v roce 2013 v období, kdy se jí příliš nedařilo. Jak se z toho firma dostala a jak se jí daří zvládat krizi nyní, si budeme povídat v…

Před 7 měsíci

jan-hummel-web

Jan Hummel: Jak se Fruitisimo během pár dní přesunulo na internet?

Poté, co jako student odcestoval do Ameriky, aby tam jako brigádník myl nádobí, uklízel a postupem času se stal číšníkem, vrátil se do Česka s nápadem založit vlastní prodejnu zmrzliny. Z té se postupem času staly oranžové ovocné bary, které…

Před 8 měsíci

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Personalizace e-shopů, vyhledávání na webu, budování firmy

Před 7 lety založil Jakub Černý společnost Persoo, v rámci které pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jejich konverzního poměru. Za tu dobu se výrazně proměnila firma, ale i její trh. A o tom je náš rozhovor. Personalizace webu…

Před 9 měsíci

Doporučené články

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

michal-koubek-1-web

Michal Koubek (IdeaSupport.cz): Co podnikatelé nejčastěji podceňují ve finančním řízení?

SEO audit

Základní SEO analýza v kostce: Jak je na tom váš web?

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Inzerce