Nejdřív měli roční obrat 3 miliony korun. Pak vyrostli na 150 milionů. A teď mají 40 milionů. Skoro jako na horské dráze se vyvíjí e-shop nanoSPACE, který na těch 150 milionů vyrostl v době pandemie díky prodeji nanoroušek.
O ně ale pak přestal být takový zájem, a tak se firma musela přeorientovat na jiné produkty. Přesto z původní předpandemických 3 milionů dosahuje milionů 40.
Jak to udělala a jak tak dynamický růst firmy zvládat? O tom jsem si povídal s Lucií Konečnou.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 6 měsíců
Před 6 měsíců
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců