Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Ze 3 milionů ročně na 150, a potom dolů na 40. Jak se řídí extrémní růst i pád? | Lucie Konečná (nanoSPACE)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Nejdřív měli roční obrat 3 miliony korun. Pak vyrostli na 150 milionů. A teď mají 40 milionů. Skoro jako na horské dráze se vyvíjí e-shop nanoSPACE, který na těch 150 milionů vyrostl v době pandemie díky prodeji nanoroušek.

O ně ale pak přestal být takový zájem, a tak se firma musela přeorientovat na jiné produkty. Přesto z původní předpandemických 3 milionů dosahuje milionů 40.

Jak to udělala a jak tak dynamický růst firmy zvládat? O tom jsem si povídal s Lucií Konečnou.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
eduard-mika-web

Jak růst a budovat hodnotnou firmu? | Eduard Míka (Reflex Capital)

margaretis-hajek-web

Duel: Jak se budují úspěšné e-commerce služby? | Skladon & eHub

Premium
patrik-huzva-web

Jak růst i v době krize? Tohle funguje TS Bohemii | Patrik Hužva

Premium
michal-jurca-web

Zaspat se nevyplácí. Díky čemu roste lékárna BENU? | Michal Jurča

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)