Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Výhodou inzerce na Mladém podnikateli je flexibilita. Na rozdíl od korpotáních médií vám nepošleme jen standardizovanou nabídku, ale pokusíme se společně s vámi vymyslet kampaň, která bude skutečně fungovat. Nemusíme se při tom omezovat jen na náš web. Rádi do toho zapojíme fanoušky na sociálních sítích, spřátelené blogery či marketéry, se kterými spolupracujeme.

Inzerce na Mladém podnikateli už dávno není jen o PR článku či reklamním banneru. I to vám dokážeme nabídnout, vedle toho ale ovládáme i několik dalších atraktivních a trendy formátů:

  • videoobsah (rozhovory, medajlonky, prezentace, prohlídky apod.)
  • textový obsah (PR články, textové rozhovory, návody apod.)
  • interaktivní obsah (např. poradny, interaktivní podstránky na míru atd.)
  • remarketing (umístíme k vaší reklamě kód, díky kterému můžeme uživatele oslovit i zpětně)
  • Facebook pixel (díky tomuto kódu zase můžete uživatele oslovit na Facebooku)
  • formulář pro sběr e-mailů (vymyslíme způsob, jak nových kontaktů získat co nejvíce)
  • off-line kampaně (představte si, že přivedeme naše fanoušky rovnou k vám do firmy)
  • sociální sítě (pracujeme s Facebookem, Twitterem, Instagramem, LinkedInem a Youtube)

A mnoho dalšího. Do naší spolupráce rádi přivedeme zkušené marketéry a poradce, kteří nám pomohou naplánovat kampaň, která vám bude fungovat. Základním kamenem naší spolupráce musí být jedna jistota – že společně dokážeme vytvořit obsah, který se bude uživatelům líbit, který je nebude otravovat a který si rádi prohlédnout.

Co vám můžeme nabídnout?

  • Bannerová reklama (umístění bannerů najdete zde)
    Oslovte uživatele z řad podnikatelů, manažerů, marketérů a lidí se zájmem o podnikání a marketing na internetu. Nabízíme řadu exkluzivních bannerových ploch, a to jak na desktopové, tak i na mobilní verzi webu.
  • Videocontent (příklad najdete zde)
    Natočíme s vámi rozhovor či celou sérií videí. Může v ní vystoupit zakladatel firmy, CEO, jednotliví zaměstnanci či dokonce klienti. Představíme váš produkt či vaše služby a pokusíme se zaujmout naše publikum tak, aby se s vámi rádo seznámilo a oslovilo vás.
  • Textové rozhovory (příklad najdete zde)
    Můžeme se bavit o vašich produktech či službách, o historii vaší firmy, přístupu k podnikání či o novince, kterou zrovna uvádíte na trh. Vytvoříme pro čtenáře kvalitní obsah, který budou rádi číst a sdílet svým přátelům, čímž zaujmeme ještě více lidí.
  • PR články (příklad najdete zde)
    Vůbec nejlevnější forma inzerce na našich stránkách. Lze ji ale doplnit třeba remarketingovým kódem, vlastním videem, formulářem pro sběr e-mailů či placenou reklamou na sociálních sítích. Články za vás rovněž rádi napíšeme.
  • Speciální content
    Chcete ukázat, jak to vypadá u vás ve firmě? Přijdeme tam, nafotíme to, natočíme a vytvoříme obsah, který se bude uživatelům líbit. Chcete ukázat váš produkt? Představit vaše zaměstnance či klienty? Ukázat výsledky vaší práce? Vytvořit e-book? Nic z toho není problém.
  • Livestream
    Livestreamy na sociálních sítích mají zpravidla vysoký dosah. Přispívá k tomu i to, že se většině uživatelů objeví notifikace, jakmile začneme vysílat, což zvýší jeho sledovanost.
  • Rubrika s vaším obsahem (příklad najdete zde)
    Vytvořme speciální rubriku, která bude jenom vaše, a kterou budeme moci promovat na sociálních sítích. Můžete v ní mít vlastní remarketingový kód, facebookový pixel či formulář pro sběr e-mailů. Návštěvnost na ni můžeme vodit placeným cílením na konkrétní publikum např. na Facebooku (třeba na naše fanoušky nebo lookalike publikum).
  • Off-line akce
    Disponujeme širokou fanoškouvskou základnou, kterou můžete oslovit i uspořádáním vlastní off-line akce. Může to být konference, školení, konzultace, webinář (dobře, ten tak off-line není) či jen diskuzní večer. Dokážeme jej zpropagovat i pomoci s jeho obsahem.
  • Obsah na sociální sítě
    Vytvořme obsah speciálně pro sociální sítě. Mohou to být krátká videa nebo zajímavé obrázky (třeba fotky či infografiky). Obojí má vysoký přirozený dosah, který můžeme zvýšit jeho finanční podporou. Oslovte tak i ty fanoušky, kteří nepřijdou k nám na web.

Doplňkové služby:

  • Tvorba videocontentu
    Potřebujete natočit firemní vlog? Chcete vyzpovídat vaše klienty a získat od nich referenci na váš web? Nebo chcete i vy na svůj web vytvořit dobře vypadající videorozhovory? Rádi vám s tím pomůžeme a zajistíme vše od začátku až do konce.
  • Moderace
    Potřebujete vytvořit videorozhovory na váš web a chybí vám moderátor? Chcete svoje uživatele překvapit kvalitním podcastem? Nebo máte v plánu rozšířit svůj blog o textové rozhovory? Vše dokážeme vytvořit na klíč vašim potřebám.
  • Konzultace
    Rádi vám pomůžeme s přípravou vašeho blogu, tvorbou nového obsahu (na blog i na sociální sítě) a s jeho propagací. Využijeme při tom zkušeností s budováním Mladého podnikatele a znalostí, co na fanoušky skutečně funguje.

Více informací a ukázky výsledných služeb najdete na této stránce.

Zkušenosti našich inzerentů:

stable„Inzerovat na Mladém podnikateli jsem se nejdříve rozhodl díky jeho kvalitnímu obsahu cílenému na internetové podnikatele. Díky Jirkovi Rosteckému jsme dokázali více jak roční spolupráci z prostého banneru rozšířit i na tvorbu speciálního obsahu pro uživatele – od článků, videí až po vlastní rubriku. Věřím, že spolu vytvoříme i livestream z našich kanceláří a přiblížíme se tak publiku Mladého podnikatele ještě více. Jirkova schopnost najít řešení, jak oslovit naše zákazníky, je přímo ukázkovým přístupem k inzerentovi. Myslím, že se nám podařilo najít dlouhodobou spolupráci, kdy obě strany máme pocit, že dostáváme něco navíc.“

Tomáš Fiala
jednatel Stable.cz s.r.o.

chomat„Na Mladém podnikateli oceňuji nejvíce jeho raketový vývoj, a to i v oblasti inzerce. S Jirkou Rostecký spolupracuji na kampaních pro několik svých klientů, pro které na Mladém podnikateli tvoříme nový obsah (video i text) a připravujeme spoustu nových věcí. Vždy jsem mile překvapen profesionální nabídkou na míru konkrétnímu inzerentovi, na které je radost spolupracovat. Na každé další setkání se těším, protože vždycky vymyslíme něco nového.

Jirka Chomát
podnikatel změn

Další reference postupně připravujeme.

Statistiky serveru:

Statistiky platné k měsíci únoru 2017.

  • Návštěvnost: ~75 000 návštěv / měsíc
  • Průměrná doba na webu: ~9 minut
  • Zobrazení stránek: ~100 000 / měsíc
  • Počet opakovaných návštěv: ~50 %
  • Míra okamžitého opuštění: ~16 %
  • Počet fanoušků na Facebooku: ~8200
  • Počet followerů na Twitteru: ~2000 (+ 2100 na profilu @atsor)
navstevnost-mp

Tímhle se chlubíme. Je to vývoj návštěvnosti od února 2012 do konce ledna 2017.

Obecné podmínky spolupráce:

V rámci naší spolupráce budou platné její obecné podmínky + podmínky, které společně vyjednáme individuálně. Zde jsou obecné podmínky:

  • Veškerá inzerce a veškerý inzerentem vytvořený či sponzorovaný obsah na tomto webu je náležitě označen. Nejčastěji štítkem Komerční sdělení.
  • Vyhrazujeme si právo poptávku inzerenta nepřijmout.
  • Platba probíhá předem, není-li stanoveno jinak.

Kontakt:

Provozovatelem Mladého podnikatele je Jiří Rostecký, kterého zároveň znáte jako moderátora našich videorozhovorů. Kontaktovat ho můžete na e-mailu jiri@rostecky.cz. Na svém blogu se dělí o zkušenosti s tvorbou webu i s jeho monetizací. Pokud chcete vědět, co se zrovna v zákulisí Mladého podnikatele chystá a jaké novinky tu brzy uvidíte, sledujte jeho měsíční reporty plné zajímavých informací a inspirace.

Okomentovat článek

Skrýt reklamu