Reklama na webu MladýPodnikatel.cz

Inspirujeme a vzděláváme. Pomáháme tisícům skvělých lidí s rozvojem jejich podnikání a s nastavením marketingu. Každý den pracujeme na tom, aby díky nám získávali novou inspiraci, know-how, motivaci a díky tomu všemu se jim v podnikání i v životě dařilo.

V našich rozhovorech vystoupili klíčové osobnosti českého online marketingu, ale i známí úspěšní byznysmeni a startupisté. Spojujeme zejména internetové podnikatele a marketéry, ale v naší čtenářské základě mají obrovské zastoupení i off-line podnikatelé. Oslovit u nás můžete naprosté začátečníky, ale i ostřílené profesionály.

Na této stránce si můžete přehledně prodléhnout jednotlivé formy inzerce na našich stránkách a zjistit si více o statistikách magazínu.

Který formát inzerce vám vyhovuje?

Oslovte naše čtenáře lákavým bannerem zobrazit více

Bannerová reklama patří na našem webu mezi nejefektivnější formáty inzerce. Ukažte svůj produkt na atraktivním nepřehlédnutelném banneru. Představte výhody svých služeb tam, kde to bude vidět. Podívejte se na umístění jednotlivých ploch a vyberte si tu, která vám bude vyhodovat nejvíce.

Banner vám rádi sami vytvoříme a doporučíme vám, jak jeho prostřednictvím co nejvíce zajmout naše čtenáře. Zároveň vám umožníme otestovat více variant bannerů - na určitou dobu můžete nasadit jednu variantu banneru, tu poté vyměnit za jinou. Díky tomu zjistíte, který banner vám funguje nejlépe.

Představte svoje služby v PR článku zobrazit více

PR článek skrývá nepřeberné možnosti pro představení vašich produktů či služeb čtenářům. Na osobním blogu jsem pro vás připravil i návod, jak PR článek napsat co nejlépe. Rádi se toho ale ujmeme sami. Článku můžete nastavit i meta tagy title a description, díky čemuž podpoříte jeho SEO. Vložit můžete obrázek, video, ale třeba o odkaz na vaše sociální sítě.

Ukázky povedených PR článků:

Využijte to, co mají čtenáři nejradši - rozhovor zobrazit více

Nic není pro tento magazín typičtější než rozhovory. Díky nim jsme se proslavili. Využijte toho a vytvořme společně rozhovor, který představí vaše podnikání a to, jak můžete být užiteční pro naše čtenáře. Výhodou rozhovorů je přehledná struktura, oblíbenost tohoto formátu i to, že naši čtenáři jsou na ně zvyklí nejvíce. Jak takový PR rozhovor vypadá, se můžete podívat:

Ukažte, jak fungují vaše produkty zobrazit více

Nejvíce člověka zaujme, když někdo vidí, jak něco funguje. Že vaše produkty či služby přináší svým zákazníkům reálné výsledky. A pokud tomu tak je, kdo by pak odolal to vyzkoušet také? Právě proto můžete čtenářům dokázat, že pro ně budete užiteční, příběhy vašich zákazníků, statistikami, menší případovou studii či zajímavými fakty. To vše v přehledném článku, který si snadno přečtou a vy je tak lehce zaujmete.

Vytvořme návod, jak můžete pomoci čtenářům zobrazit více

Říct někomu, že existujete, je jedna věc. Více ho ale zaujmete, když ukážete, jak mu umíte pomoct. Předveďme tedy čtenářům, jak vaše produkty fungují, jak snadno si objednají vaši službu a jak díky tomu vyřeší svoje problémy. Návod můžeme opatřit obrázky, a pokud máte natočené video, tak přiložíme i to. Nejen, že se čtenář s vámi seznámí podrobněji, zároveň ale pochopí váš přínos pro jeho podnikání.

Podělte se o své know-how a dokažte svou odbornost zobrazit více

Jste odborníkem na určitou oblast či poradenskou společností, která se může podělit o cenné know-how? Napište nám, my vás seznámíme s našimi čtenáři a vy pak můžete sepsat článek, ve kterém se o svoje know-how podělíte. Přesně pro ty, co se mohou stát vašimi zákazníky. Pod článkem bude vaše jméno a to nejdůležitější - kontakt.

Získejte zpětný odkaz z kvalitního webu zobrazit více

Kvalitní zpětné odkazy by měly být základem vaší SEO strategie. Odkazové portfolio by se mělo skládat z odkazů na kvalitních, tematicky relevantních a autoritativních webech. Tipy od zkušeného linkbuildera najdete třeba v tomto návodu. Článek na našem webu je pro vás skvělou příležitostí. Snížit náklady můžete i tím, že jej nezobrazíme ve výpisu nejnovějších článků, ale pod ním (na úvodní straně dole).

Podpořte svoje renomé. Staňte se naším sponzorem zobrazit více

Tvorbou obsahu podporujeme růst tisíců podnikatelů po celém Česku a Slovensku. Podpořte je i vy tím, že se stanete naším sponzorem a my díky vám budeme moci tvořit obsahu více a kvalitněji. Staňte se podporovatelem naší činnosti a vzdělávání českých podnikatelů. Za odměnu vás představíme čtenářům našich článků a divákům našich videí, veřejně vám poděkujeme a uvedeme vás i na našich stránkách.

Naše statistiky:

6 minut

Každých 6 minut si někdo pustí naše video. Součástí této statistiky navíc není podcast na iTunes a stažené mp3 záznamy.

100 000

Skoro tolik zobrazení stránek máme za 1 měsíc. Uživatelé zobrazí přibližně průměrně 2 podstánky za návštěvu.

33 %

Oslovujeme nejen muže, ale i ženy, a to nejčastěji ve věku 25-34 let. Tvoří třetinu všech návštěvníků.

7 000

Přibližně tolik fanoušků a followerů nasbíraly naše profily na Facebooku a Twitteru.

60 000

Tolik lidí se zájmem o podnikání a marketing nás navštíví každý měsíc. Návštěvnost nám neustále roste. Není do ní započítána sledovanost podcastu.

45 %

Jsme důvěryhodné médium. Skoro polovina čtenářů se k nám s důvěrou vrací. Navíc jich přibývá a procento neustále roste.

25-34 let

47 % návštěvníků je mezi 25 a 34 lety, 22 % mezi 18 a 24 a 21 % mezi 35 a 44. Obecně lze říci, že oslovuje zejména lidi v produktivním středním věku.

+1200

Přes 1000 majitelů firem, marketérů, zaměstnanců agentur, freelancerů a začínajících podnikatelů máme v newsletteru.

O co se naši čtenáři zajímají?

Podle Google Analytics se mezi zájmy našich čtenářů řadí segmenty byznys a produktivita, technologie, finanční služby, zaměstnávání a HR, nemovitosti, automobily, cestování, vzdělávání, ale i např. domácnost, zahrada a móda (zejména ve spojitosti s byznysem).

Jací inzerenti dosáhli nejlepších výsledků?

Zejména ti, co našim čtenářům nabídli služby či produkty, které zlepšily jejich podnikání a marketing, vyřešili jejich podnikatelské problémy, pomohli podnikání nastartovat, poskytli jim příležitosti k sebevzdělávání, ale i ti, co mysleli na jejich volný čas, životní styl a cestování.

Velmi pozitivní zkušenosti máme s různými nástroji (produktivita, marketing, organizace, komunikace apod.), systémy (založení e-shopu, výroba webu, interní systémy) a službami (založení firem, účetnictví, poradenství).

Napište nám, co svým zákazníkům nabízíte. Obratem vám pošleme tipy, co by z toho mohlo nejvíce zaujmout naše čtenáře a jaká forma inzerce pro to bude nejlepší.

Kontaktní informace:

Kontaktní osoba: Jiří Rostecký

E-mail: jiri@rostecky.cz

Telefon: +420 730 142 709