Budujte o sobě povědomí mezi podnikateli. Pořádně, nenuceně a s výsledky

12 let vzděláváme majitele firem a živnostníky po celém Česku a Slovensku. Máme pro ně 1256 videorozhovorů a podcastů. Pořádáme populární off-line akce. A inzerentům pomáháme zviditelnit jejich značku atraktivním obsahem, který přináší výsledky i několik let.

Kontaktujte nás

Jirka Rostecký

Inzerce

Inzerce

První nechme mluvit stávající inzerenty...

Na MladýPodnikatel.cz jsme začali inzerovat několik měsíců po spuštění Lemonera. Díky pravidelnému obsahu o financování e-shopů, finančním řízení a e-commerce jsme naši službu dostali do povědomí e-shopů a získali nové klienty. Videorozhovory a podcasty nám dokonce pomohly i v HR a přivedly nám nejméně jednoho velmi důležitého člena týmu. Spolupráci s Jirkou doporučuji, pokud o sobě chcete říct firmám v e-commerce i mimo ni, chcete ukázat, jaké máte hodnoty a firemní kulturu, a chcete budovat dlouhodobé partnerství s kvalitním médiem.

jan-lastuvka-foto

Jan Laštůvka

CEO Lemonera

Se spoluprací jsem spokojen naprosto nadstandardně! Pravidelně díky ní získávám nové klienty z řad bonitních a velmi inteligentních podnikatelů, manažerů a specialistů. Navíc mi pomáhá budovat značku a kredibilitu na celorepublikové úrovni mezi správnou a relevantní cílovou skupinou. Jirka nad spoluprací opravdu proaktivně přemýšlí a hledá způsoby, jak ji vylepšovat. Přichází se skvělými nápady na témata rozhovorů a dokáže se ptát tak, že odpovědi jdou skutečně do hloubky a nekloužou po povrchu. Postupně zkoušíme nové formáty, přístupy a reagujeme na dotazy publika a situaci na trhu, což mi pomáhá budovat značku konzistentně a dlouhodobě. Spolupráci doporučuji každému podnikateli, který věří svým službám, přemýšlí dopředu a dlouhodobě a trpělivě chce pracovat na povědomí o svých službách v oboru.

marke-odehnal

Marek Odehnal, MBA

privátní investiční poradce

Na MladýPodnikatel.cz jsme začali inzerovat s cílem oslovit větší e-shopy, nabídnout jim naše služby a podpořit tak viditelnost značky v e-commerce. Už během několika dní od začátku spolupráce jsme získali první klienty, kteří naše služby využívají dodnes. S MladýPodnikatel.cz proto spolupracujeme i nadále. Nejvíce oceňujeme velkou komunitu jeho publika a rychlou komunikaci Jirky Rosteckého. Inzerci doporučujeme všem, co chtějí být v e-commerce vidět.

pavel-pinkas

Pavel Pinkas

CEO Persoo

Komerční videorozhovor na MladýPodnikatel.cz jsem se rozhodl koupit na základě doporučení online marketingové agentury, se kterou spolupracuji. Ačkoliv byl rozhovor označený jako komerční sdělení, výsledek předčil moje očekávání. Nejen, že se dobře šířil na sociálních sítích, ale reálně jsem díky rozhovoru získal velmi zajímavého klienta. Získal jsem také na LinkedInu mnoho nových kontaktů, které se na mne vrhly ihned po zveřejnění rozhovoru. Celou spolupráci s Jiřím hodnotím kladně – od komunikace, přes příjemný průběh rozhovoru až po další zpětnou vazbu a zájem z jeho strany. Jsem rád, že diváky rozhovor se mnou bavil a přeji Mladému podnikateli hodně úspěchů!

jiri-jemelka

Jiří Jemelka

J.I.P. pro firmy s.r.o.

Pro spolupráci s MladýPodnikatel.cz jsme se rozhodli primárně proto, abychom byli nablízku našim potenciálním klientům a abychom jim ukázali možnosti, které naše služba nabízí. Jedná se poměrně o komplexní službu, kterou je potřeba dobře odkomunikovat, což jsme naprosto splnili díky videím, která na MladýPodnikatel.cz natáčíme. Dokázali jsme tak naši značku dostat do podvědomí e-shopové komunity. Zároveň pravidelně získáváme poptávky po naší službě, které se odkazují na to, že nás zaregistrovali právě na webu MladýPodnikatel.cz. Během celé spolupráce je přístup Jirky Rosteckého naprosto příkladný a vše funguje na podání ruky. V průběhu celé spolupráce iniciativně přichází s nápady na další možnosti propagace a nové synergie. Spolupráci bych každému doporučil. Zejména, pokud má zájem oslovit široké publikům e-shopů, freeleancerů a podnikatelů obecně a má chuť tvořit opravdu přínosný obsah.

konstantin-margaretis

Konstantin Margaretis

CEO Skladon

Na MladýPodnikatel.cz jsem začal inzerovat poté, co jsem se pustil do podnikáni na volné noze jako konzultant finančního řízení pro malé i velké firmy. S Jirkou jsme natáčeli videorozhovory s radami pro posluchače, jak mohou k finančnímu řízení přistupovat a co v něm nepodcenit. Tato videa se pro mě stala hlavním zdrojem nových klientů a v podstatě mi rozběhla celé podnikání. Získal jsem z něj velmi lukrativní klienty. S některými spolupracuji dodnes. Později jsem vystoupil i na off-line akcích, které MladýPodnikatel.cz pořádá. To vše mi pomohlo nejen rozjet podnikání, ale také si vybudovat značku předního specialisty v mém oboru a získat spoustu dalších příležitostí. Inzerci doporučuji všem, kdo cílí na majitele, šéfy a manažery malých i velkých firem a chtějí dlouhodobě budovat povědomí o svých službách. MladýPodnikatel.cz sledují lidé nejen z malých firem, ale i mé zkušenosti i z těch největších.

michal-koubek

Michal Koubek

specialista na finanční řízení firem

Spolupracujeme s Jirkou a jeho Mladým podnikatelem už poměrně dlouho a vždy to byla jen a jen radost. Jirka totiž umí vystihnout podstatu spolupráce a nasměrovat všechny kroky k oboustranné spokojenosti. Domluva s ním je velmi snadná a přímočará. Neztrácí čas nepodstatnými aspekty a jde hned k věci. Co slíbí, to vždy splní. Propagace na Mladypodnikatel.cz nám pomohla zviditelnit značku, představila naše aktivity novému publiku, pomohla s náborem nových členů týmu a přivedla několik velmi zajímavých klientů. Jirkovi se s magazínem Mladýpodnikatel.cz podařilo vytvořit unikátní projekt plný inspirativního obsahu z podnikatelského a marketingového prostředí. Je radost být jeho součástí!

jaroslav-vidim

Jaroslav Vidim

CEO eVisions Advertising

Na Mladém podnikateli oceňuji nejvíce jeho raketový vývoj, a to i v oblasti inzerce. S Jirkou Rostecký spolupracuji na kampaních pro několik svých klientů, pro které na Mladém podnikateli tvoříme nový obsah (video i text) a připravujeme spoustu nových věcí. Vždy jsem mile překvapen profesionální nabídkou na míru konkrétnímu inzerentovi, na které je radost spolupracovat. Na každé další setkání se těším, protože vždycky vymyslíme něco nového.

jirka-chomat

Jirka Chomát

podnikatel změn

V ACOMWARE s Jirkou a jeho MladýPodnikatel.cz spolupracujeme již přes rok a chystáme se v tom pokračovat. Nejvíce na něm oceňuji jeho proaktivní přístup nejen při dojednávání spolupráce, ale hlavně v rámci její realizace. Jirka je nejen vynikajícím novinářem, ale i důvěryhodným partnerem. Snaží se pochopit váš byznys, je otevřený diskuzi a (což se nestává často) snaží se vám pomoci s návrhy obsahu, s jeho tvorbou i následnou propagací a využitím mimo jeho web. Musím také ocenit vstřícnost a strategické myšlení v rámci propagace naší obchodní značky. Zaujala mě i ochota experimentovat, přinášet netradiční nápady, celou spolupráci provázat s dalšími kanály a přemýšlet v „long runu“. V dnešní době se těžko hledají partneři, kteří s vámi spolupracují v dobrém i ve zlém. Jirka s MladýPodnikatel.cz mezi ně patří. A za to má náš velký dík!

ondrej-klega

Ondřej Klega

Head of Marketing, ACOMWARE

Rád bych poděkoval webu MladyPodnikatel.cz za rozhovor, který byl z jeho strany výborně připravený. Původně jsem měl obavy ohledně obsahu rozhovoru, ale pan Rostecký je skvělý profesionál a kromě smysluplného obsahu jsme se v rozhovoru párkrát i zasmáli a celkově si jej užili. Pozitivní zpětnou vazbu na rozhovor mám i x měsíců po zveřejnění videa. Rád bych tímto poděkoval a popřál mnoho úspěchů v dalším rozvoji a to jak profesním, tak i osobním.

ruslan-skopal

Ruslan Skopal

Trenýrkárna.cz

Inzerovat na Mladém podnikateli jsem se nejdříve rozhodl díky jeho kvalitnímu obsahu cílenému na internetové podnikatele. Díky Jirkovi Rosteckému jsme dokázali více jak roční spolupráci z prostého banneru rozšířit i na tvorbu speciálního obsahu pro uživatele – od článků, videí až po vlastní rubriku. Věřím, že spolu vytvoříme i livestream z našich kanceláří a přiblížíme se tak publiku Mladého podnikatele ještě více. Jirkova schopnost najít řešení, jak oslovit naše zákazníky, je přímo ukázkovým přístupem k inzerentovi. Myslím, že se nám podařilo najít dlouhodobou spolupráci, kdy obě strany máme pocit, že dostáváme něco navíc.

tomas-fiala

Tomáš Fiala

jednatel Stable.cz s.r.o.

Článek na Mladém podnikateli nás podpořil nejen v prodeji, ale dokonce jsme díky němu navázali spolupráci s firmou, která nám pomohla s přípravou zahraniční expanze.

Vít Libovický a David Makovský

Our Love Challenges

A teď naše důvody, proč to máte zkusit:

Budujeme důvěru

Lidé mají rádi lidi, ne neosobní média. My jsme velmi osobní a postavení na jménu a příběhu našeho zakladatele Jirky, kterého znáte z rozhovorů.

Máme komunitu

Firmy s námi rostou už 12 let. Jejich zakladatelé nás často sledují od svých začátků, mají v nás několikaletou důvěru a chodí se k nám inspirovat.

Děláme omnichannel

Nejsme jen na webu. Jsme na Spotify, Google Podcasts, Apple Podcasts, na off-line akcích, sociálních sítích atd. Tam všude vás vezmeme s sebou.

Máme nejvíc

V našem podcastu najdete 1256 rozhovorů. To z nás dělá jedničku mezi tuzemskými podcasty o podnikání, marketingu a e-commerce.

Umíme učit

Neděláme rychlokvašky. Jsme vzdělávací médium a nabízíme obsah s dlouhodobou přidanou hodnotou pro začínající i zkušené podnikatele.

Máte na výběr

Nepošleme vám stejnou unifikovanou tabulku jako stovce dalších firem. S každým inzerentem vytváříme reklamu přímo na míru jeho potřebám a možnostem.

jiri-rostecky-foto-7

Ukážeme byznysu, v čem jste opravdu dobří

Důvěra mezi podnikateli se buduje zejména osobním dojmem a expertizou. Kombinací obojího jsou naše videorozhovory a podcasty, ve kterých můžete odprezentovat, kdo jste, co děláte a kdo za vaší firmou stojí.

Nejde však o žádné nezajímavé self-promo bez hodnoty. Tvoříme kvalitní vzdělávací videa, ve kterých posluchačům ukážeme, čemu skutečně rozumíte a v čem jim můžete pomoci.

eshop-klub

Seznámíme vás osobně s vašimi budoucími klienty

Každý rok pořádáme několik off-line akcí zejména pro e-shopaře. Jmenují se E-shop Klub a nenajdete na nich žádné placené přednášky, ani jiné otravné pokusy o prodej. Publiku doručujeme maximálně kvalitní obsah, kterým jim pomůže řídit firmu, růst a prosperovat.

Přidat se můžete i vy, a to jako partner akce, který je na místě prezentován rollupem. Váš CEO se akce může zúčastnit i osobně a s naší komunitou se seznámit na místě.

Co všechno u nás můžete vyzkoušet?

  • PR články a tiskové zprávy
  • PR textové rozhovory
  • PR videorozhovory (nejoblíbenější)
  • PR podcasty (nejoblíbenější)
  • Specializované rubriky a seriály (nejoblíbenější)
  • Reklamní bannery
  • Reklamní znělky v podcastech
  • Rollupy na off-line akcích
  • Zpětné odkazy
  • Obsah na sociálních sítích

Ukázky PR videorozhovorů:

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

jan-lastuvka-web

Financování e-shopů: Průzkum mezi 150 firmami | Jan Laštůvka (Lemonero)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

marek-odehnal

Jak pracuje investiční poradce pro zkušené manažery a podnikatele? | Marek Odehnal

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Ukázky PR článků:

Ukázky rollupů na off-line akcích:

Bez ohledu na téma, vždy si z E-shop Klubu odnesu minimálně jeden nápad, který mohu v naší firmě zrealizovat. Často jsou to maličkosti, ale po více než 15 letech v byznysu vím, že je to především o nich. Navíc mohu vždy položit jakoukoliv otázku, co zrovna ve firmě řešíme, lidem, kteří jsou o kus před námi. Je to skvěle strávený čas mezi podnikateli, co řeší podobné problémy jako já, případně už je mají za sebou. Spoustu členů E-shop Klubu už beru jako kamarády, se kterými si navzájem sdílíme zkušenosti, informace a tipy pro řízení našich firem. Doporučuji se přidat všem majitelům firem, CEOs a komukoliv, kdo se chce v podnikání rozvíjet a zbytečně neopakovat chyby ostatních.

jan-hajek

Jan Hájek

zakladatel Zážitky.cz

Na E-shop Klub chodím už několik let, a to velmi pravidelně. Nevynechám skoro žádnou akci. Vždy jsou velmi přínosné, zajímavé a zábavné. Čerpám z nich nové nápady pro řízení naší firmy a cenné kontakty, které bych jinde nezískal. Je tam také super komunita dalších e-shopařů, se kterými si vyměňujeme zkušenosti a informace. Doporučuji všem, co podnikají v e-commerce, chtějí se rozvíjet, posouvat a čerpat i ze zkušeností ostatních.

adam-durcak

Adam Durčák

zakladatel & CEO Růžový slon

E-shop Klub doporučuji každému, kdo má e-shop a chce svou firmu vést efektivně a chytře. Na akcích se vždy rozebírají témata, která jsou důležitá, pokud chcete vybudovat dlouhodobě úspěšnou a stabilní firmu. Je tam také skvělá komunita lidí, co podnikají a musí zdolávat podobné výzvy. Vždy je to obohacující a zajímavé. Doporučuji!

marketa-jinochova

Markéta Jinochová

majitelka MANKAI Paper

E-shop Klub je za mě TOP akce v Česku pro e-shopaře! Nabízí vždy super obsah. Líbí se mi, že je vždy dané nějaké konkrétní téma, ve kterém se jde do hloubky. Současně můžu otevřít i to, co zrovna řešíme v naší firmě, a hosté i komunita mi poradí. Vždy tam potkám ochotné a schopné lidi, co budují podobné firmy jako my a rádi sdílí své zkušenosti. Dává mi to možnost řešit různé problémy při růstu naší firmy a dělat věci lépe, chytřeji a promyšleněji. E-shop Klub doporučuji všem majitelům malých a středních e-shopů, co chtějí růst a být v černých číslech.

jan-moravcik

Jan Moravčík

spolumajitel GentlemanStore.cz

Naše zásady pro reklamní spolupráce:

  1. Jsme transparentní vůči našemu publiku. Veškerá inzerce je proto označena štítkem Sponzorování, Inzerce nebo Reklamní sdělení.
  2. Nespolupracujeme s podvodnými či jinak pochybnými firmami. Inzerenty si vybíráme jako dlouhodobé partnery.
  3. Neděláme lacinou inzerci, která nikoho nezajímá. Místo chlubení vám pomůžeme publikum skutečně zaujmout.
  4. Neinzerujeme půjčky, casino a další pochybné projekty.
  5. Záleží nám na tom, aby naši inzerenti byli čestní, důvěryhodní a féroví partneři pro nás i naše publikum.

Často kladené otázky:

Kolik to stojí?

Ceny inzerce jsou často velmi individuální a závisí na délce, frekvenci a náročnosti naší spolupráce. Naše kapacity a prostor na webu jsou omezené, a proto upřednostňujeme zejména dlouhodobé partnery, kterým se můžeme věnovat intenzivněji a můžeme společně zkoušet a experimentovat, co publikum zaujme nejvíce. Dokážeme jim nabídnout i výhodnější ceny. Máte-li zájem o dlouhodobou spolupráci, neváhejte nám to napsat.

Mohu využít jen jednorázovou inzerci?

Samozřejmě. Všechny formáty reklamy, zejména PR články, videorozhovory či reklamní bannery, si můžete zakoupit pouze jednorázově či v malém množství. Pomůžeme vám tak odprezentovat například speciální akci, událost, spuštění nové služby či vydání nového produktu.

Mám super příběh. Mohu to mít zadarmo?

Každý týden dostáváme několik e-mailů se zajímavými příběhy a netradičními produkty a službami. Většina z nich nám nabízí svůj obsah zadarmo. Bohužel ani my nejsme nezisková organizace a provoz našeho webu musíme financovat z vlastních prostředků. Proto odpovídáme nabídkou inzerce, která úspěšně funguje desítkám našich inzerentů a skvělé výsledky může přinést i vám.

Mohu mít mou inzerci bez označení?

Bohužel to není možné. Záleží nám na tom, aby naše publikum bylo férově informováno, že se jedná o reklamní sdělení. Z toho důvodu veškerý komerční obsah označujeme.

Kontaktujte nás:

Napište nám, co chcete inzerovat, jaké jsou vaše cíle a s jakým disponujete rozpočtem. Navrhneme vám několik možností přímo na míru vašim potřebám a možnostem.

Kontakt: Jiří Rostecký (provozovatel webu) – jiri@rostecky.cz