Inzerce

Inzerce

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Tři čtvrtiny českých e-shopů běží na platformě Shoptet. Dohromady jich je už bezmála 30 tisíc. Firma postupně expanduje i do zahraničí a přišla s řadou novinek, jako je například Shoptet Premium – řešení pro náročnější e-shopy, které potřebují úpravy na míru.

Vedení firmy v dubnu převzal Samuel Huba, který ve funkci CEO nahradil spoluzakladatele Shoptetu Miroslava Uďana. Firmě se i v malém českém rybníčku daří růst a prosperovat, ale postupem času už přerůstá pověst krabicového řešení pouze pro malé e-shopy. Stále více cílí i na větší firmy, a to nejen v Česku.

V tomto rozhovoru jsem si s novým ředitelem Shoptetu povídal o aktuální strategii firmy, její budoucnosti a produktech, kterým teď věnuje svou energii. Rozhovor najdete i v našem podcastu.

Podpořte růst vašeho e-shopu:

Máme pro vás spoustu rozhovorů se zkušenými e-shopaři. Inspirujte se jejich přemýšlením nad byznysem.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ludek-volejnik-web

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

max-kovar-web

Logistika: V čem se liší výrobní od té v e-commerce? | Max Kovář (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání