Inzerce

Inzerce

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video

Jaké to je, když ztratíte smysl v budování vaší firmy? Když vás někteří zaměstnanci přestanou respektovat? A když se firmu pokusíte několikrát neúspěšně prodat? Právě o tom je tento rozhovor, ve kterém najdete spoustu inspirace, jak nastavit řízení firmy a připravit ji na exit.

Na žádném českém webu nenajdete tolik příběhů a návodů od podnikatelů, jak připravit firmy na prodej a jak najít budoucí kupce, jako u nás. Dnes vám přináším další příběh – prodej obchodu se streetwearem a teniskami Queens.

Ten v roce 2003 založila Lenka Ondruchová. Dovedla ho až k ročnímu obratu 200 milionů korun. Začátkem roku 2021 ho jako největšího českého konkurenta prodala Footshopu Petera Hajdučka. Prodejní cena není veřejná, ale podle našich informací se pohybovala ve středních desítkách milionů korun.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

martin-borl-web

Marketing e-shopu s obuví LittleShoes.cz | Martin Borl

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)