Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Prodej malé firmy: Jak ho provést úspěšně? | Margareta Křížová

jiri-rostecky

Kdybych prodával firmu, rozhodně bych si chtěl předem poslechnout rady zkušenějších. Proč? Protože to možná díky nim pak mohu zvládnout lépe.

Kdybych prodával firmu, rozhodně bych si chtěl poslechnout, co doporučují zkušenější lidé nepodcenit a jak z prodeje získat co nejvíc. Proč? Protože to díky nim třeba zvládnu lépe. Tento rozhovor může být skvělým základem.

Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V médiích se často objevují články o tom, jaké firmy se povedlo prodat a komu. Většinou to bývají články o velkých firmách, ale co ty malé a střední? Mohou i jejich majitelé myslet na prodej? A v čem se prodej menší firmy liší od prodeje té velké?

Inzerce

Právě o tom jsme si povídal s Margaretou Křížovou, která byla za svou kariéru u prodeje desítek firem a věnuje se M&A poradenství. S prodejem malých firem má tak bohaté zkušenosti a dokáže nám předat konkrétní a praktické rady.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
eduard-mika-web

Jak růst a budovat hodnotnou firmu? | Eduard Míka (Reflex Capital)

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
adam-kocik-web

Neuniká vám velká příležitost? Vytvořte si strategii | Adam Kočík (J&t Ventures)

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého