Kdybych prodával firmu, rozhodně bych si chtěl předem poslechnout rady zkušenějších. Proč? Protože to možná díky nim pak mohu zvládnout lépe.
Kdybych prodával firmu, rozhodně bych si chtěl poslechnout, co doporučují zkušenější lidé nepodcenit a jak z prodeje získat co nejvíc. Proč? Protože to díky nim třeba zvládnu lépe. Tento rozhovor může být skvělým základem.
Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz
V médiích se často objevují články o tom, jaké firmy se povedlo prodat a komu. Většinou to bývají články o velkých firmách, ale co ty malé a střední? Mohou i jejich majitelé myslet na prodej? A v čem se prodej menší firmy liší od prodeje té velké?
Právě o tom jsme si povídal s Margaretou Křížovou, která byla za svou kariéru u prodeje desítek firem a věnuje se M&A poradenství. S prodejem malých firem má tak bohaté zkušenosti a dokáže nám předat konkrétní a praktické rady.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 roky
Před 2 roky