Jak se buduje velká logistická firma? O tom jsem si povídal s mým dnešním hostem Konstantinem Margaretisem, který v roce 2015 společně s Patrikem Babincem založil fulfillmentovou společnost Skladon, na kterou firmy outsourcují svoji logistiku, šetří tak náklady a rozšiřují si skladové kapacity.
V loňském roce měl Skladon roční tržby 203 milionů korun, zboží posílá do více jak 180 zemí světa, má přes 70 klientů a získal řadu ocenění třeba od Deloittu, Financial Times a dalších. Dozvíte se, co mu v jeho cestě pomohlo nejvíce a díky čemu stále roste.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.