Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jak se buduje velká logistická firma? O tom jsem si povídal s mým dnešním hostem Konstantinem Margaretisem, který v roce 2015 společně s Patrikem Babincem založil fulfillmentovou společnost Skladon, na kterou firmy outsourcují svoji logistiku, šetří tak náklady a rozšiřují si skladové kapacity.

V loňském roce měl Skladon roční tržby 203 milionů korun, zboží posílá do více jak 180 zemí světa, má přes 70 klientů a získal řadu ocenění třeba od Deloittu, Financial Times a dalších. Dozvíte se, co mu v jeho cestě pomohlo nejvíce a díky čemu stále roste.

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Skupuje konkurenci a navyšuje svůj podíl na trhu. Jak to funguje? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

radek-klein-web

Prodává trdelníky za 1,5 miliardy korun. Kromě Česka i v dalších 12 zemích | Radek Klein (Trdlokafé)

petr-macek-web

Jaká čísla sledovat ve firmě? Důležitá KPIs napříč oblastmi | Petr Macek (Caflou)