Hodnota firmy je určována mnoha faktory – od jejích finančních výsledků, nehmotného majetku, pozice na trhu, po nastavení vnitřní firemní kultury, řízení firmy, situace na trhu a mnoha dalšího. V našich rozhovorech zpovídáme zkušené podnikatele a manažery a zjišťujeme, jak hodnotu firmy zvýšit a připravit se na prodej firmy s co nejlepšími podmínkami.
Pokud chcete zvýšit hodnotu své firmy, zaměřte se zejména na vylepšení jejích obchodních výsledků (unikátnost zboží či služeb, marže, výše zisku apod.) a její vnitřní nastavení (vaše schopnost delegovat svou práci, existence managementu firmy, nastavení firemních procesů a mnoho dalšího).
Hodnotu firmy samozřejmě ovlivňuje i její pozice na trhu. Proto se neváhejte inspirovat v našich rozhovorech o marketingu a růstu firmy.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců
Před 12 měsíců
Před 12 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.