Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Podnikání v USA

Články a videa o tom, jak začít podnikat v USA a jak v Americe uspět. Ptáme se úspěšných českých a slovenských podnikatelů, jak se za ocenánem dokázali prosadit a co jim v tom nejvíce pomohlo. Inspirujte se jejich příběhy a dobyjte svět!


Nevíte-li, jaké video si pustit jako první, vřele vám doporučujeme třeba to s Vítkem Horkým o tom, jak v USA získává velké klienty.


Všechny rozhovory najdete i ve formě podcastu o podnikání nejen na iTunes.

Premium
jiri-diblik-web

3 miliony uživatelů ze 176 zemí světa. Jak roste aplikace VOS? | Jiří Diblík

Před 2,5 lety vznikla aplikace VOS, která dnes patří mezi nejstahovanější aplikace o duševním zdraví na světě. Získala si už přes 3 miliony uživatelů ze 176 zemí.

Před 1 měsíc

Premium
tadeas-marek-web

Jak za rok získat uživatele po celém světě? | Tadeáš Marek (Boost.space)

Tadeáš Marek podrobně o tom, jak Boost.space získalo stovky uživatelů po celém světě během jednoho roku a co mu v tom pomohlo nejvíce.

Před 2 měsíce

Premium
jakub-balada-web

Jak se rozjelo Apify? Investoři, krize founderů, velký zákazník | Jakub Balada

Apify je český nástroj, kterému se povedlo prosadit na globálním poli. Jakub Balada nám vyprávěl, díky čemu tak vyrostlo.

Před 2 měsíce

Premium
michal-weiss-web

Jak úspěšně prodávat na Amazonu?| Michal Weiss

Pokud na Amazonu nezaujmete včas pozici, tak vás může sežrat. Říká to Michal Weiss, který na něm prodává přes 7 let. Poslechněte si jeho zkušenosti.

Před 10 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Ve 30 letech už patří mezi nejbohatší Čechy. Vybudoval globální logistickou společnost a v rozhovoru sdílí, jak přistupuje k jejímu řízení a výběru kolegů.

Před 2 roky

Premium
lubo-smid-web

Marketing STRV, komunikace s klienty, sales v zahraničí | Lubo Smid

Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.

Před 2 roky

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Zakladatelé Productboardu strávili rok v USA rozhovory s potenciální klienty. Díky tomu přišli na nástroj, který má dnes hodnotu v miliardách. Jak to udělali?

Před 2 roky

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

???? Chcete začít podnikat v Americe? Máme pro vás zkušenosti českých podnikatelů, kteří už tam podnikají. Poslechněte si je. Všechny jsou zdarma.

Před 3 roky

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Situace ve startupech, doporučení pro foundery, srovnání s USA

???? Chcete začít podnikat v Americe? Máme pro vás zkušenosti českých podnikatelů, kteří už tam podnikají. Poslechněte si je. Všechny jsou zdarma.

Před 4 roky

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

???? Chcete začít podnikat v Americe? Máme pro vás zkušenosti českých podnikatelů, kteří už tam podnikají. Poslechněte si je. Všechny jsou zdarma.

Před 4 roky

milan-fiala-9-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Největší překážky v expanzi e-shopu do zahraničí

???? Chcete začít podnikat v Americe? Máme pro vás zkušenosti českých podnikatelů, kteří už tam podnikají. Poslechněte si je. Všechny jsou zdarma.

Před 4 roky

david-klecka-web

David Klečka (Yieldigo): Ocenění Gartner Cool Vendor, vstup do akcelerátoru Alchemist, expanze do Ameriky

???? Chcete začít podnikat v Americe? Máme pro vás zkušenosti českých podnikatelů, kteří už tam podnikají. Poslechněte si je. Všechny jsou zdarma.

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Inzerce