Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Prodej firmy: Jak prodat firmu?

Chystáte se prodat firmu? Zjistěte, jak prodej firmy probíhá a jak ho dopředu připravit tak, aby se zbytečně neprotahoval, nekomplikoval a vy jste neprodělali peníze.

Zkušení čeští podnikatelé a odborníci pro vás v našich rozhovorech připravili své největší zkušenosti, které s prodejem zavedených firem (ale i začínajících) mají a které vám pomohou váš prodej připravit lépe a s větší šancí na úspěch.

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Patří mezi nejbohatší Čechy. Jeho firma má roční obrat před 3 miliardy korun a zaměstnává 6 stovek lidí. Poslechněte si know-how jednoho z nejzkušenějších podnikatelů v Česku.

Před 2 měsíce

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Firma za sebou nechala zadluženost 1,1 miliardy korun. Členka nového vedení firmy Lenka O’Neill detailně o příčinách pádu a aktuální situaci ve firmě.

Před 3 měsíce

Inzerce

marek-odehnal-web

Investování pro majitele firem: Co se vyplatí? | Marek Odehnal

Jste majitel firmy a chcete strategicky investovat přebytečné peníze? Zkušený investor a poradce Marek Odehnal vám poradí, jak nad tím můžete přemýšlet.

Před 3 měsíce

Premium
miroslav-linhart-web

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

Miroslav Linhart z Deloitte má za sebou desítky prodejů firem. V rozhovoru sdílí nejzásadnější zkušenosti a rady pro všechny, co nad prodejem firmy přemýšlí.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Jiří Rostecký

Prodej firmy: Hlavní důvod, proč se vám nepovede

Podnikatelé často neznají důvod, proč by měl jejich firmu někdo koupit. Nebo ten důvod hledají příliš pozdě. Pojďte se nad hodnotou vaší firmy zamyslet.

Před 4 měsíce

petr-benesovsky-web

Prodej firmy: Příběh hostingu ONEbit | Petr Benešovský

Po 17 letech na trhu změnila hostingová společnost ONEbit majitele. Poslechněte si jejího spoluzakladatele Petra Benešovského a jeho zkušenosti z prodeje firmy.

Před 5 měsíců

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 6 měsíců

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Za poslední 2 roky koupila společnost WebGlobe 15 konkurentů. Vše financuje z peněz investorů a chystá se ovládnout i Balkán. Poslechněte si CEO firmy Igora Strečka.

Před 7 měsíců

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

Po 10 letech budování agentury Pábení se Roman Hřebecký rozhodl z firmy odejít, a to i majetkově. Poslechněte si jeho zkušenosti a důvody odchodu.

Před 8 měsíců

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

John Vanhara o podnikání v USA a založení společnosti Shipito. Zjistěte, díky čemu firma rychle vyrostla, jak ji řídil, vybíral lidi a co dělá po prodeji.

Před 8 měsíců

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Ztráta smyslu v budování firmy. Malý respekt od některých zaměstnanců. Neúspěšné pokusy o prodej. To je příběh Lenky Ondruchové z Queens. Jak firmu prodala?

Před 9 měsíců

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Zakladatel vyhledávače Jyxo, platformy Blog.cz a startupu Zuri o budoucnosti technologií a potřebě kvalitního vývoje. Jak reagovat na virtuální realitu?

Před 9 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Inzerce