Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Toto je příběh Ovečkárny, kterou její zakladatel Martin Bernátek ze 70 % úspěšně prodal. Výrazně mu v tom pomohla silná značka, kterou za roky budování firmy vytvořil. Poslechněte si, jak to celé probíhalo a co můžete udělat i vy.

V roce 2009 založil Martin e-shop s vlněnými papučemi, dekami a vestami Ovečkárna. Ta od té doby vyrostla a s ročním obratem 186 milionů korun v roce 2021 dnes prodává vedle vlněného oblečení a obuvi také lůžkoviny, potřeby do koupelny, kuchyně nebo třeba ortézy, čaje, drogerii a mnoho dalšího.

Loni v červenci se Martinovi povedl částečný exit, kdy 60 % v jeho firmě koupila investiční skupina Hartenberg patřící do svěřenských fondů Andreje Babiše a 10 % skupina eRockets.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
david-makovsky-web

Prodal e-shop s vlastními produkty. U toho studuje vysokou školu | David Makovský

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
margareta-krizova-web

Prodej malé firmy: Jak ho provést úspěšně? | Margareta Křížová

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

Premium
miroslav-linhart-web

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

petr-benesovsky-web

Prodej firmy: Příběh hostingu ONEbit | Petr Benešovský

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)