Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Toto je příběh Ovečkárny, kterou její zakladatel Martin Bernátek ze 70 % úspěšně prodal. Výrazně mu v tom pomohla silná značka, kterou za roky budování firmy vytvořil. Poslechněte si, jak to celé probíhalo a co můžete udělat i vy.

V roce 2009 založil Martin e-shop s vlněnými papučemi, dekami a vestami Ovečkárna. Ta od té doby vyrostla a s ročním obratem 186 milionů korun v roce 2021 dnes prodává vedle vlněného oblečení a obuvi také lůžkoviny, potřeby do koupelny, kuchyně nebo třeba ortézy, čaje, drogerii a mnoho dalšího.

Loni v červenci se Martinovi povedl částečný exit, kdy 60 % v jeho firmě koupila investiční skupina Hartenberg patřící do svěřenských fondů Andreje Babiše a 10 % skupina eRockets.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

Premium
miroslav-linhart-web

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

petr-benesovsky-web

Prodej firmy: Příběh hostingu ONEbit | Petr Benešovský

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Premium
roman-hrebecky-web

Odchod zakladatele z firmy. Příběh Romana Hřebeckého z Pábení

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce