Toto je příběh Ovečkárny, kterou její zakladatel Martin Bernátek ze 70 % úspěšně prodal. Výrazně mu v tom pomohla silná značka, kterou za roky budování firmy vytvořil. Poslechněte si, jak to celé probíhalo a co můžete udělat i vy.
V roce 2009 založil Martin e-shop s vlněnými papučemi, dekami a vestami Ovečkárna. Ta od té doby vyrostla a s ročním obratem 186 milionů korun v roce 2021 dnes prodává vedle vlněného oblečení a obuvi také lůžkoviny, potřeby do koupelny, kuchyně nebo třeba ortézy, čaje, drogerii a mnoho dalšího.
Loni v červenci se Martinovi povedl částečný exit, kdy 60 % v jeho firmě koupila investiční skupina Hartenberg patřící do svěřenských fondů Andreje Babiše a 10 % skupina eRockets.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 roky
Před 2 roky