Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

SaaS podnikání

SaaS podnikání je v Česku i ve světě stále populárnější. Zkratka SaaS znamená Software as a Service, v překladu Software jako služba. V běžné praxi jde o různé aplikace a nástroje, které jejich tvůrci nabízí klientům za určitý (nejčastěji měsíční) poplatek.

Existuje celá řada byznys modelů, které lze v SaaS podnikání využít. V následujících rozhovorech rozebíráme, jak k budování firmy v SaaS přistoupit a jak ji řídit efektivně.

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

Další rozhovory o budování firmy:

Premium
jakub-jurovych-web

Investoři mimo Evropu. Jak je získalo Deepnote? | Jakub Jurových

Jak získat investory mimo Evropu? Zakladatel Deepnote Jakub Jurových vypráví o cestě jednoho z nejúspěšnějších tuzemských startupů.

Před 1 rokem

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Zakladatelé Productboardu strávili rok v USA rozhovory s potenciální klienty. Díky tomu přišli na nástroj, který má dnes hodnotu v miliardách. Jak to udělali?

Před 1 rokem

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

Spravují firmy v hodnotě přes 1 miliardu euro. Pomáhají jim s financemi, ale i celkovým řízením. Inspirujte se, jak se řídí firmy zainvestované Mitonem.

Před 1 rokem

Premium
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Partner jednoho z nejvýraznějších investičních fondů v Česku rozebírá investice, které se nevyvedly. Proč firmy neuspěly a co je spojuje?

Před 1 rokem

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Poslechněte si zakladatele Brand Embassy Víta Horkého. V rozhovoru dává návod, jak prodat firmu a jak zvýšit její hodnotu, aby kupce skutečně zaujala.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Inzerce