Jak ji zvyšují české firmy?
Ziskovost firmy je zásadní pro její přežití a dlouhodobou prosperitu. Ovlivňuje ji celá řada faktorů, jako je například poptávka a celková situace na trhu, nastavení cenotvorby, výše marží, efektivita firemních procesů a marketingu, přístup a fungování finančního řízení firmy, externí vlivy, konkurence a mnoho dalšího.
Z naší zkušenosti spousta firem dosahuje nízké ziskovosti (případně se dokonce pohybuje ve ztrátách), jelikož – lidově řečeno – neumí počítat. Nemají dobře nastavené finanční řízení, neznají přesnou výši svých nákladů a neumí řídit své finance tak, aby dosahovaly černých čísel a neprodávaly se ztrátou.
Řada firem také dělá iracionální a nepromyšlená rozhodnutí, co se týče jejich investic. Například se rozhodnou investovat do něčeho, co si předem nespočítaly a u čeho nedokáží kalkulovat s reálnou návratností a ziskovostí. Podobných příběhů známe bohužel celou řadu.
Připravili jsme pro vás řadu rozhovorů, ve kterých se můžete inspirovat, jak své ziskovosti dosahují jiné firmy, jak ziskovost firmy zvyšují a co jim pomohlo se dostat k lepším číslům. Pokud finanční řízení není vaše parketa, doporučujeme ho a vaše investice konzultovat s někým zkušenějším.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.