Spousta podnikatelů v těchto měsících poprvé ve své podnikatelské historii zažívá stav, kdy jejich firma přestává růst. Zejména firmy z e-commerce velmi pravděpodobně doposud vždy rostly. Co s tím a jak na to reagovat?
Vést firmu, která rychle roste, a vést jinou firmu, která stagnuje a neroste vůbec, jsou dvě naprosto odlišné disciplíny. I vzhledem k aktuální situaci v ekonomice a ve společnosti se mnoho firem dostává do ztrát, případně se jejich růst zastavil nebo zpomalil.
Společně se specialistou na krizové řízení firem a jejich růst Jiřím Jemelkou z JPF jsme si povídali, jak se k celé situaci postavit a jak řídit firmu, i když se jí nedaří.
Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců