Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Společnost Miele slaví v letošním roce 125 let od svého založení, kdy ji společně založili Němci Carl Miele a Reinhard Cinkann, jejichž potomci vlastní společnost dodnes. Firma má po celém světě více jak 23 tisíc zaměstnanců.

Česká republika je pro mateřskou společnost důležitou zemí, protože zde má jak továrnu v Uničově na Olomoucku, která zaměstnává v rámci společnosti Miele Technika s.r.o. 2000 lidí a kde se vyrábí sušičky, myčky nádobí a pračky, tak zde má i své obchodní zastoupení, společnost Miele spol s.r.o., která za rok 2022 dosáhla v České republice tržeb 955 mil. Kč.

Šéfem pro Českou republiku a Slovensko je Josef Jelínek, se kterým si budeme povídat o tom, jak se Miele řídí a jak dosahuje takových čísel.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

Premium
ondrej-vlcek-web

3,3 miliardy dolarů ročně. Jak se Avast stal součástí Gen? | Ondřej Vlček

Premium
michal-sterba-web

Jednička na světě. 7 miliard tržby, 3000 zaměstnanců, 42 zemí. Jak vyrostlo GZ Media? | Michal Štěrba