Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Strategie firmy

Strategie firmy je velmi podceňovaným tématem ve všech vzdělávacích materiálech o podnikání, které na internetu najdete. Přitom je naprosto klíčové. V našich rozhovorech se zkušenými majiteli firem, manažery a různými odborníky rozebíráme, jak nad strategií firmy přemýšlet, jak k ní přistoupit a jak budovat firmu, která bude dlouhodobě prosperovat a nabývat na hodnotě.

Nezapomeňte, že strategie každé firmy je odlišná v závislosti na její situaci, jejích ambicích, pozici na trhu, oboru apod. Přesto se v našich rozhovorech můžete inspirovat přemýšlením dalších podnikatelů a tvorbou jejich strategií v praxi. Žádné obecné poučky, ale konkrétní praktické přístupy.

Doporučujeme:

jiri-jemelka-web

Strategie firmy: Co to je a jak se tvoří? | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.

Před 3 měsíce

Nejnovější rozhovory o strategii firem:

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Jiří Rostecký odpovídá na otázky zkušeného interim manažera Jiřího Jemelky o řízení firem, budování vztahů, dosahování prosperity i vytváření pracovního prostředí.

Před 2 dny

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

Ondřej Vaněk založil, vybudoval a prodal společnost Blindspot. V rozhovoru popisuje, jak firma bojovala se svou křehkostí a jak se dostala do lepší pozice.

Před 6 dny

Inzerce

Jiří Rostecký

5 nejpodceňovanějších oblastí českých e-shopů

Jiří Rostecký měl možnost nahlédnout do zákulisí tisíců e-shopů. Jaké oblasti podle něj podceňují nejvíce, ačkoliv mají velký dopad na jejich úspěch?

Před 1 týdnem

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

Martin Schovanec prodával počítačové hry. Svou firmu Xzone ale musel zaměřit úplně novým směrem, protože se trh výrazně změnil. Zjistěte, jak to udělal.

Před 1 týdnem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
patrik-huzva-web

Jak růst i v době krize? Tohle funguje TS Bohemii | Patrik Hužva

Patrik Hužva má skoro čtvrt století zkušeností v managementu. Řídí TS Bohemii, která podniká na silně konkurenčním trhu a dosahuje tržeb přes 2 miliardy.

Před 3 týdny

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

Jaroslav Řasa je zkušeným podnikatelem a zakladatelem společnosti ABRA Software, která je na trhu od roku 1991. Za tu dobu si prošel mnoha externími i interními krizemi, se kterými se musel vypořádat.

Před 4 týdny

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Jak se vyvíjí současná doba pro podnikatele? Vyplatí se přemýšlet nad prodejem firmy? A jaké firmy čeká těžká budoucnost? Odpoví Dominik Stroukal.

Před 1 měsíc

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

eRockets investora třeba do Ovečkárny, značky Vuch, Astratexu, Grizly.cz a dalších. Jak od nich můžete získat peníze i vy?

Před 1 měsíc

Premium
michal-jurca-web

Zaspat se nevyplácí. Díky čemu roste lékárna BENU? | Michal Jurča

BENU meziročně roste o 20 až 25 %, má kolem 340 kamenných poboček, 1500 zaměstnanců a roční tržby přes 10 miliard korun. Díky čemu dál roste?

Před 1 měsíc

Premium
petr-palas-web

Jak Kentico škáluje svůj byznys a vybudovalo úplně novou firmu? | Petr Palas

Kenticu se povedlo vybudovat nový produkt, až z něj vznikla samostatná firma. Petr Palas odkryl, jak takový úspěch můžete zažít i ve vaší firmě.

Před 2 měsíce

Premium
ivan-utesil-web

OKR: Jak s nimi pracuje Košík.cz? | Ivan Utěšil

OKR jsou oblíbeným nástrojem, jak řídit firmu a její rozvoj. Většina firem s nimi ale neumí pracovat správně. Podívejte se, jak to dělá supermarket Košík.

Před 2 měsíce

babinec-huba-web

SaaS jako budoucnost firem? Příklady Shoptetu a Skladonu | Samuel Huba a Patrik Babinec

Budoucnost středních firem je prý možná v co nejsnadnějším škálování a v tzv. „sasování“, nebo-li budování „software as a service“ byznys modelů. To je i cesta, kterou se vydal Skladon a Shoptet.

Před 2 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce