Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Strategie firmy

Strategie firmy je velmi podceňovaným tématem ve všech vzdělávacích materiálech o podnikání, které na internetu najdete. Přitom je naprosto klíčové. V našich rozhovorech se zkušenými majiteli firem, manažery a různými odborníky rozebíráme, jak nad strategií firmy přemýšlet, jak k ní přistoupit a jak budovat firmu, která bude dlouhodobě prosperovat a nabývat na hodnotě.

Nezapomeňte, že strategie každé firmy je odlišná v závislosti na její situaci, jejích ambicích, pozici na trhu, oboru apod. Přesto se v našich rozhovorech můžete inspirovat přemýšlením dalších podnikatelů a tvorbou jejich strategií v praxi. Žádné obecné poučky, ale konkrétní praktické přístupy.

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Zkušený byznysmen Jiří Hlavenka radí, jak se vypořádat s krizí ve firmě, na co se zaměřit a jak na ni reagují firmy v e-commerce.

Před 6 dny

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

V Česku máme momentálně přes 50 tisíc e-shopů. Přes 30 tisíc z nich funguje na Shoptetu. Poslechněte si rozhovor s jeho zakladatelem Miroslavem Uďanem.

Před 1 týdnem

Inzerce

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Amazon, Mall, Alza, Zalando, Zoot a další. Ruslan Skopal sdílí své zkušenosti, jak skrze ně prodává Trenýrkárna.

Před 4 týdny

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.

Před 1 měsíc

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Exkluzivní pohled do prodejní strategie značky Dermacol na Amazonu. Zjistěte, co jí funguje nejvíce a jak to použít pro váš byznys.

Před 1 měsíc

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Petr Borkovec založil několik velmi úspěšných firem. V rozhovoru detailně popisuje, jak vymýšlí nové byznys modely a jak být v podnikání úspěšný.

Před 2 měsíce

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Oba patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Poslechněte si, jak Josef Matějka a Petr Kasa budují své firmy a jak je od sebe osamostatnili.

Před 2 měsíce

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 3 měsíce

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Řídil Pietro Filipi, Zoot a DámeJídlo. Specializuje se zejména na záchranu skomírajících firem. Lukáš Uhl detailně rozebral, jak firmu dostat z potíží.

Před 3 měsíce

Premium
jakub-roz-web

Zaplaťte sami sebe první. Jak se buduje vysoce zisková agentura? | Jakub Rož

Jakub Rož založil Flow Media, které bylo podle jeho slov vysoce ziskové. Zjistěte, co agentuře vydělávalo nejvíce peněz a jak ziskovost firmy zvýšit.

Před 3 měsíce

Premium
jan-chovanec-web

Tvorba firemní strategie a vhodné metodiky | Jan Chovanec (Malfini)

Největší český výrobce textilu Malfini a jeho firemní strategie. Jak se tvoří, jaké metodiky použít a jak se strategií následně pracovat? Odpoví ředitel Jan Chovanec.

Před 3 měsíce

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 4 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Inzerce