Strategie firmy je velmi podceňovaným tématem ve všech vzdělávacích materiálech o podnikání, které na internetu najdete. Přitom je naprosto klíčové. V našich rozhovorech se zkušenými majiteli firem, manažery a různými odborníky rozebíráme, jak nad strategií firmy přemýšlet, jak k ní přistoupit a jak budovat firmu, která bude dlouhodobě prosperovat a nabývat na hodnotě.
Nezapomeňte, že strategie každé firmy je odlišná v závislosti na její situaci, jejích ambicích, pozici na trhu, oboru apod. Přesto se v našich rozhovorech můžete inspirovat přemýšlením dalších podnikatelů a tvorbou jejich strategií v praxi. Žádné obecné poučky, ale konkrétní praktické přístupy.
Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.
Před 7 měsíců
Jak pracovat s firemními hodnotami, podle čeho je vybírat a jak je uvádět do praxe? O zkušenosti ze stovek firem se s námi podělil Jiří Jemelka z JPF.
Před 2 dny
Strategické myšlení je zásadní pro všechny podnikatele. Řídit bez něj firmu nedává smysl. Jak si ho ale vytvořit? Poradí Jindra Dohnal z Creatixa.
Před 2 týdny
2 roky pracuje v agentuře Dexfinity, do které přišel z Deloittu. Poslechněte si zkušenosti Michala Lichnera s výběrem trhu pro expanzi do zahraničí.
Před 3 týdny
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Zjistěte, jaká otázka rozhoduje o vašem úspěchu v podnikání a jak se její odpověď může promítnout do všeho, co v byznysu děláte.
Před 4 týdny
Lukáš Janoušek založil několik firem a pro Campiri získal i několik investorů. Jak uvažuje nad růstem firmy, do čeho investuje a jak se Campiri mění?
Před 2 měsíce
Abyste byli v e-commerce úspěšní, musíte najít svou přidanou hodnotu. Co to ale znamená v praxi? O tom mluvil Vladan Fejlek z Dexfinity.
Před 2 měsíce
Senta Čermáková se dostala mezi špičku českého managementu v globálně úspěšných firmách. Dnes se věnuje umělé inteligenci a jejímu využití v byznysu.
Před 2 měsíce
Patří mezi nejpopulárnější české investory a zainvestováno má v přibližně 10 firmách. Jaké otázky pokládá podnikatelům a podle čeho pozná, zda budete úspěšní?
Před 3 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.