Strategie firmy je velmi podceňovaným tématem ve všech vzdělávacích materiálech o podnikání, které na internetu najdete. Přitom je naprosto klíčové. V našich rozhovorech se zkušenými majiteli firem, manažery a různými odborníky rozebíráme, jak nad strategií firmy přemýšlet, jak k ní přistoupit a jak budovat firmu, která bude dlouhodobě prosperovat a nabývat na hodnotě.
Nezapomeňte, že strategie každé firmy je odlišná v závislosti na její situaci, jejích ambicích, pozici na trhu, oboru apod. Přesto se v našich rozhovorech můžete inspirovat přemýšlením dalších podnikatelů a tvorbou jejich strategií v praxi. Žádné obecné poučky, ale konkrétní praktické přístupy.
Jiří Jemelka detailně popisuje, jak se tvoří strategie firmy, co to je a jak s její tvorbou začít. Jiří má zkušenosti se stovkami firem.
Před 3 měsíce
Jiří Rostecký odpovídá na otázky zkušeného interim manažera Jiřího Jemelky o řízení firem, budování vztahů, dosahování prosperity i vytváření pracovního prostředí.
Před 2 dny
Ondřej Vaněk založil, vybudoval a prodal společnost Blindspot. V rozhovoru popisuje, jak firma bojovala se svou křehkostí a jak se dostala do lepší pozice.
Před 6 dny
Martin Schovanec prodával počítačové hry. Svou firmu Xzone ale musel zaměřit úplně novým směrem, protože se trh výrazně změnil. Zjistěte, jak to udělal.
Před 1 týdnem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Patrik Hužva má skoro čtvrt století zkušeností v managementu. Řídí TS Bohemii, která podniká na silně konkurenčním trhu a dosahuje tržeb přes 2 miliardy.
Před 3 týdny
Jaroslav Řasa je zkušeným podnikatelem a zakladatelem společnosti ABRA Software, která je na trhu od roku 1991. Za tu dobu si prošel mnoha externími i interními krizemi, se kterými se musel vypořádat.
Před 4 týdny
BENU meziročně roste o 20 až 25 %, má kolem 340 kamenných poboček, 1500 zaměstnanců a roční tržby přes 10 miliard korun. Díky čemu dál roste?
Před 1 měsíc
Kenticu se povedlo vybudovat nový produkt, až z něj vznikla samostatná firma. Petr Palas odkryl, jak takový úspěch můžete zažít i ve vaší firmě.
Před 2 měsíce
OKR jsou oblíbeným nástrojem, jak řídit firmu a její rozvoj. Většina firem s nimi ale neumí pracovat správně. Podívejte se, jak to dělá supermarket Košík.
Před 2 měsíce
Budoucnost středních firem je prý možná v co nejsnadnějším škálování a v tzv. „sasování“, nebo-li budování „software as a service“ byznys modelů. To je i cesta, kterou se vydal Skladon a Shoptet.
Před 2 měsíce
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce