Máte vlastní e-shop a přemýšlíte nad otevřením kamenných prodejen? Poslechněte si know-how těch, kteří to už udělali. O svoje zkušenosti se podělila třeba Alza.cz, který provozuje celou síť kamenných prodejen napříč celým Českem. A pokud vás zajímají další tipy do podnikání, podívejte se i na naše další rozhovory.
Martin Mikulenka otevřel vlastní kamennou prodejnu v Luhačovicích. Tady je návod, jak prodejnu provozovat, řídit a jak s ní dosáhnout úspěchu.
Před 6 dny
Firma za sebou nechala zadluženost 1,1 miliardy korun. Členka nového vedení firmy Lenka O’Neill detailně o příčinách pádu a aktuální situaci ve firmě.
Před 3 měsíce
Nejvyšší management dm drogerie má rozdělené prodejny, za které každý z manažerů zodpovídá. Díky tomu je v častém kontaktu se zákazníkem. Zjistěte více o dm drogerii.
Před 4 měsíce
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys…
Před 3 roky
Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal. Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou…
Před 3 roky
Marek Cagášek je ředitelem společnosti JP Servis, která provozuje obchodní sít zahrnující několik značek, jako je například Minit, BIO point nebo PONT to go. Většinu jejich kamenných prodejen najdete ve veřejné dopravě, zdravotnických a kancelářských centrech. Zakoupit si v nich…
Před 3 roky
Jedním z aktuálních trendů e-commerce je budování kamenných prodejen. V mých rozhovorech je zmínila už řada internetových obchodů, ale ještě jsme si nepovídali o jejich propagaci. Otevřít prodejnu je totiž skoro jako otevřít web – když jej nezpropagujete, nikdo na…
Před 3 roky
E-shop Klub je v Česku velmi netradiční setkání. Není klasickou konferencí plnou reklamních partnerů a zaměstnanců agentur. Je komorní akcí určenou pouze zakladatelům a šéfům internetových obchodů. Členy klubu si pečlivě vybíráme a kapacitu setkání omezujeme. Výsledek ale vždy stojí…
Před 4 roky
Když si povídám se zakladateli internetových obchodů o tématech, které ve svém podnikání řeší nejčastěji a která je tak nejvíce zajímají, expanze do zahraničí je jedním z těch nejčastějších, která zmiňují. A právě proto si do svých rozhovorů zvu řadu…
Před 4 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.