Zkušenost zákazníka z nákupu je klíčová pro úspěch vašeho e-shopu. Začíná na vašem webu, ale končí doručením a prvním kontaktem zákazníka se zbožím. A samozřejmě pokračuje i v rámci reklamace, vrácení zboží a řešení případných problémů.
Tzv. Customer Experience (CX) je proto velmi důležitou a komplexní disciplínou, ve které se snaží e-shopy zdokonalovat. Jedním z největších vzorů na české e-commerce je módní e-shop Zoot. Ten mnozí považují za pozitivní příklad, jak pečovat o zákazníka a jaké mu nabídnout služby, jiní naopak připomínají jeho ekonomické potíže v minulosti.
Martin Souček má dnes zákaznickou zkušenost v Zootu na starosti. Firma spadá pod značku Digital people, takže Martin řeší i e-shopy Bibloo, UrbanStore a Different. Společně jsme pro vás detailně rozebrali, co udělal Zoot v minulosti špatně, jak nad CX přemýšlí dneska a co se od něj můžeme naučit.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce