E-shopy se podle něj musí připravit na to, že e-commerce projde výraznými změnami a změní se i to, odkud k nim proudí návštěvnost. Michal Vodák pracuje v Heurece bezmála 5 let a zastává pozici provozního ředitele celé skupiny.
Heureka v 9 zemích sdružuje přes 55 tisíc e-shopů a obsluhuje kolem 23 milionů unikátních zákazníků každý měsíc. Michal si prošel T-Mobilem, Seznamem, Mafrou, Sodexem, ale i podnikáním na volné noze.
V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak se změní e-commerce do budoucna, co přinese nástup marketplaces a jak firmu naučit vnímat zákazníka a skutečně ho poznat.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 9 měsíců
Před 9 měsíců