Inzerce

Inzerce

Podnikání na internetu

Chcete vědět, jak začít podnikat na internetu? Rozjet vlastní prosperující online podnikání? Není to možná tak složité, jak se to zdá. Přinášíme vám rozhovory s úspěšnými českými online podnikateli o tom, jak začínali tvořit svoje projekty, co jim v tom pomohlo nejvíce a co podle nich stojí za jejich úspěchem. Začít můžete videorozhovorem s Peterem, který dnes měsíčně vydělává přes 130 000 Kč. Inspirujte se od něj.

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Jak vytvořit marketingovou strategii pro menší nebo středně velkou firmu? Poslechněte si zkušeného specialistu na marketing Michala Krutiše.

Před 21 hodinami

igor-strecko-web

Konsolidace na webhostingovém trhu | Igor Strečko (Webglobe)

Za poslední 2 roky koupila společnost WebGlobe 15 konkurentů. Vše financuje z peněz investorů a chystá se ovládnout i Balkán. Poslechněte si CEO firmy Igora Strečka.

Před 3 dny

Inzerce

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 4 dny

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 1 týdnem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
michal-vojak-web

Product Discovery: Neutrácejte peníze na nápady bez smyslu | Michal Voják (DesignDev)

Product Discovery pomáhá firmám přicházet na nápady s vysokým potenciálem úspěchu a zdárně je zrealizovat. Poslechněte si, jak neutrácet peníze zbytečně.

Před 1 týdnem

dominika-postavova-web

Bidding Fox: Jak se řídí firma s nástrojem na automatický bidding? | Dominika Postavová

Bidding Fox je nástroj pro automatický bidding ve zbožových vyhledávačích. Poslechněte si, jak funguje firma za ním, co dalšího vyvíjí a kdo ji vede.

Před 2 týdny

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

Crowdfundigová platforma se věnuje dobročinným i komerčním sbírkám. Co jí funguje v marketingu, jak se dostává do médií a na čem vydělává nejvíce peněz?

Před 2 týdny

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

Zkušený UX specialista s webovým designérem rozebírá, jak přistoupit ke tvorbě webu a nepodcenit uživatelskou použitelnost. Jak tvořit úspěšné weby?

Před 2 týdny

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 3 týdny

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

Z malého nástroje se stává rostoucí firma expandující do celého světa. Poslechněte si, jak Caflou vstupuje na nové trhy a co se při tom naučilo.

Před 3 týdny

jan-lastuvka-web

Rok 2021 v Lemoneru: Díky čemu rostlo? | Jan Laštůvka

Na konci roku 2020 se naplno rozjela služba na financování e-shopů Lemonero. Za rok své existence zafinancovala stovky e-shopů a vložila do nich přes 100 milionů korun.

Před 4 týdny

ludek-volejnik-web

Zbožové vyhledávače: Jak s nimi pracovat? | Luděk Volejník (Mergado)

Víte o tom, že existují zbožáky, které nejsou moc známé, ale moohu vám přivést spoustu nových zákazníků? A že o úspěchu na zbožácích nerozhoduje jen nízká cena?

Před 1 měsícem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz