Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Podnikání na internetu

Chcete vědět, jak začít podnikat na internetu? Rozjet vlastní prosperující online podnikání? Není to možná tak složité, jak se to zdá. Přinášíme vám rozhovory s úspěšnými českými online podnikateli o tom, jak začínali tvořit svoje projekty, co jim v tom pomohlo nejvíce a co podle nich stojí za jejich úspěchem. Začít můžete videorozhovorem s Peterem, který dnes měsíčně vydělává přes 130 000 Kč. Inspirujte se od něj.

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.

Před 2 dny

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Zjistěte, jak spočítat investice ve vaší firmě a jak vybudovat ziskový e-commerce byznys. Poradí vám Jiří Navrátil, který vede e-shop Dr. Maxe.

Před 3 dny

Inzerce

denisa-vavrova-web

E-mail marketing v e-shopu NEBBIA store | Denisa Vávrová (SmartEmailing.cz)

Podívejte se do zákulisí e-mail marketingu e-shopu NEBBIA store a zjistěte, co mu v něm funguje nejvíce a jaké rozesílky vytváří.

Před 1 týdnem

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 1 týdnem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
vit-aora-web

Výroba deníků a knih. E-shop Mementerra | Vít Aora

Firma má roční obrat kolem 10 milionů korun a vyrábí zcela originální produkty. Zjistěte, jak získávala první zákazníky a jak je získává dnes.

Před 2 týdny

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Strategie modrého oceánu v praxi. Nahlédněte do zákulisí řízení české přepravní služby Liftago. Ondřej Krátký odkryl, jak nad firmou a její strategií přemýšlí.

Před 2 týdny

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 3 týdny

vaclav-hlavacek-web

Automatizace firemních procesů. Kde začít? | Václav Hlaváček

Automatizace firemních procesů nemusí být drahou investicí. Začít s ní můžete ihned i sami. Poslechněte si zkušenosti specialisty Václava Hlaváčka.

Před 3 týdny

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Zoot je jedním z největších vzorů, jak přemýšlet nad customer experience e-shopu. Zjistěte, co se od něj můžete naučit a jak spokojenost zákazníka zvýšit.

Před 3 týdny

Premium
jiri-pernica-web

Rozjeďte podnikání díky Facebook reklamě. Efektivní strategie | Jiří Pernica

Jak nastavit reklamu na Facebooku, jak nad ní strategicky přemýšlet a jak se odlišit od konkurence? Jiří Pernica a návod na úspěšnou strategii.

Před 4 týdny

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

Lemonero získalo na zahraniční expanzi investici ve výši 12 milionů euro. Jak expanzi zvládá a jak buduje svou firemní kulturu?

Před 4 týdny

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Zkušený programátor Jakub Kadeřávek o tom, jak a kdy se vyplatí WordPress propojit s dalšími aplikacemi a jak to provést sprívně po technické stránce.

Před 1 měsíc

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Inzerce