Inzerce

Inzerce

Přidej se ke komunitě zakladatelů a šéfů internetových obchodů

Pravidelně se scházíme, probíráme nejdůležitější témata budování firmy a tvorby e-shopů a navštěvujeme u toho sklady, kanceláře a prodejny jiných obchodů. Už jsme takhle byli třeba v Alze, vyzpovídali jsme Tomáše Čupra nebo Martina Rozhoně a vzájemně si pomáháme a sdílíme kontakty, příležitosti a zkušenosti. Přidej se k nám i ty.

Díky E-shop Klubu mám přehled o e-commerce. Motivuje mě držet krok s ostatními a dohánět to, v čem jsou jiné e-shopy lepší. Díky zkušenostem členů E-shop Klubu mě často napadá něco, co musím ihned zrealizovat. Dává mi nejen inspiraci pro vedení firmy, finanční řízení, logistiku a marketing, ale i spoustu cenných kontaktů. Doporučuji jej všem e-shopařům, co to myslí se svou firmou vážně.

pavel-ronovsky

Pavel Ronovský

CEO e-shopu fanda-NHL.cz

E-shop Klub je naprosto skvělý. Pomohl mi například propojit se s Alzou, které dnes dodáváme naše trenažéry. To nám výrazně zvedlo prodeje. Momentálně dokonce Alze ani nestíháme dodávat. Načerpala jsem také spoustu cenných informací o managementu a celkovém rozvoji mé firmy. E-shop Klub doporučuji všem, co podnikají na internetu.

daniela-nachazelova

Daniela Nacházelová

CEO e-shopu Concept2

E-shop Klub MladýPodnikatel.cz

Založil ho Jirka Rostecký v roce 2018. První setkání navštívilo jen 14 lidí, ale dnes už E-shop Klub zahrnuje desítky zakladatelů a šéfů internetových obchodů napříč obory. Když nám to koronavirus dovolí, pořádáme setkání každých 5 až 6 týdnů a často jej spojujeme s exkurzí nějakého skladu, centrály, kanceláří nebo prodejny e-shopu.

V čem se lišíme od klasických konferencí a barcampů?

  1. Přidat se k nám mohou jen samotní zakladatelé a šéfové e-shopů. Žádní marketéři, obchoďáci, lidé z agentur apod. Jsme komunita e-shopů a hlídáme si, koho vpustíme mezi nás.
  2. Jdeme opravdu do hloubky. Setkání nenahráváme ani nenatáčíme, což nám umožňuje otevřít i témata, která by na kameru nikdo neprobíral. Běžně se bavíme o financích, maržích, strategií, interních procesech, vedení zaměstnanců, zkušenostech s dodavateli a agenturami a o mnohém dalším.
  3. Známe se. Naši členové pro sebe nejsou anonymní jména. Tykáme si, známe svoje příběhy a víme, kdo co dělá a jak se mu daří. Díky tomu si dokážeme více pomoci a vzájemně se podpořit.
  4. Témata setkání určují sami e-shopaři. Vybíráme je na základě toho, co je samotné trápí a v čem se chtějí inspirovat. I hosty si „objednávají“ sami a Jirkovou prací je zařídit, aby výsledný obsah byl co nejkvalitnější a nejpraktičtější.
  5. Jsme spolu i mimo akce. Máme tajnou facebookovou skupinu, kde si sdílíme zajímavé informace, zkušenosti a řešíme aktuální problémy a výzvy. Zejména v době pandemie koronaviru nám to mnohokrát pomohlo.

Každý člen platí za účast na konkrétních setkáních a Jirka mu garantuje vrácení 100 % částky, pokud po skončení akce nebude spokojen. Doposud nikomu peníze vracet nemusel.

Jak vypadají naše setkání?

Nenavštěvujeme jen velké firmy, ale i malé a střední. Své tak najde jak provozovatel malého e-shopu, tak lídra oboru.

eshop-klub-00001

  Tomáš Čupr nás učí, jak přemýšlet nad rozvojem firmy.

eshop-klub-00003

  Setkání ve skladu Giftisima.

eshop-klub-00004

  Druhý nejvyšší muž v Alza.cz Tomáš Havryluk nám ukazuje, jak se řídí jednička e-commerce.

eshop-klub-00008

  Otakar Janík ze SvětPlodů.cz ukazuje, jak řídí svou firmu.

eshop-klub-00002

  Peter Hajduček a Peter Topor z Footshopu.

eshop-klub-00009

  Setkání v ErikaFashion.cz a Stylovej.cz.

eshop-klub-00006

  Ruslan Skopal z Trenýrkárna.cz nám ukazuje svůj ateliér.

eshop-klub-00005

  Zakladatelé Econea.cz a jejich investor Martin Rozhoň.

eshop-klub-00007

  Zpovídáme Martina Stibora - zakladatele Korálky.cz.

Jak se k nám přidat?

  • Napiš e-mail Jirkovi na jiri@rostecky.cz.
  • Připiš, kdo jsi, jaký e-shop provozuješ, jakého dosahujete obratu a co od E-shop Klubu očekáváš.

A to je všechno. Protože jsme komunita, vyhrazujeme si právo tvoji přihlášku odmítnout. Pokud ale provozuješ e-shop a jsi ochotný naší komunitě i dávat a ne z ní jen brát, pak tě uvítáme všemi deseti.

Inzerce

Rozhovory s některými členy E-shop Klubu:

martin-penicka-web

Martin Pěnička: Proč byl e-shop TisknuLevne.cz 3 dny od krachu?

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

jan-jezek-web

Jan Ježek: Budování e-shopu ZahradaJežek.cz, off-line marketing, pořádání veletrhu

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Vedení e-shopu v krizi, péče o děti, zvládání stresu

Doporučené články

marek-walder-web

VIDEO: Marek Walder: Jakých chyb v SEO se e-shopaři dopouštějí nejčastěji?

tereza-salte-web

Tereza Salte: Jak zapojit blogery do vašeho marketingu?

jakub-pok-web

Jakub Pok (Škola paměti): Jak si zlepšit paměť a jak funguje lidský mozek?

honza-pav-web

VIDEO: Honza Páv: Jaké jsou nejčastější chyby při budování značky?

Inzerce