Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Přidej se ke komunitě zakladatelů a šéfů internetových obchodů

Pravidelně se scházíme, probíráme nejdůležitější témata budování firmy a tvorby e-shopů a navštěvujeme u toho sklady, kanceláře a prodejny jiných obchodů. Už jsme takhle byli třeba v Alze, vyzpovídali jsme Tomáše Čupra nebo Martina Rozhoně a vzájemně si pomáháme a sdílíme kontakty, příležitosti a zkušenosti. Přidej se k nám i ty.

Díky E-shop Klubu mám přehled o e-commerce. Motivuje mě držet krok s ostatními a dohánět to, v čem jsou jiné e-shopy lepší. Díky zkušenostem členů E-shop Klubu mě často napadá něco, co musím ihned zrealizovat. Dává mi nejen inspiraci pro vedení firmy, finanční řízení, logistiku a marketing, ale i spoustu cenných kontaktů. Doporučuji jej všem e-shopařům, co to myslí se svou firmou vážně.

pavel-ronovsky

Pavel Ronovský

CEO e-shopu fanda-NHL.cz

E-shop Klub je naprosto skvělý. Pomohl mi například propojit se s Alzou, které dnes dodáváme naše trenažéry. To nám výrazně zvedlo prodeje. Momentálně dokonce Alze ani nestíháme dodávat. Načerpala jsem také spoustu cenných informací o managementu a celkovém rozvoji mé firmy. E-shop Klub doporučuji všem, co podnikají na internetu.

daniela-nachazelova

Daniela Nacházelová

CEO e-shopu Concept2

E-shop Klub MladýPodnikatel.cz

Založil ho Jirka Rostecký v roce 2018. První setkání navštívilo jen 14 lidí, ale dnes už E-shop Klub zahrnuje desítky zakladatelů a šéfů internetových obchodů napříč obory. Když nám to koronavirus dovolí, pořádáme setkání každých 5 až 6 týdnů a často jej spojujeme s exkurzí nějakého skladu, centrály, kanceláří nebo prodejny e-shopu.

V čem se lišíme od klasických konferencí a barcampů?

  1. Přidat se k nám mohou jen samotní zakladatelé a šéfové e-shopů. Žádní marketéři, obchoďáci, lidé z agentur apod. Jsme komunita e-shopů a hlídáme si, koho vpustíme mezi nás.
  2. Jdeme opravdu do hloubky. Setkání nenahráváme ani nenatáčíme, což nám umožňuje otevřít i témata, která by na kameru nikdo neprobíral. Běžně se bavíme o financích, maržích, strategií, interních procesech, vedení zaměstnanců, zkušenostech s dodavateli a agenturami a o mnohém dalším.
  3. Známe se. Naši členové pro sebe nejsou anonymní jména. Tykáme si, známe svoje příběhy a víme, kdo co dělá a jak se mu daří. Díky tomu si dokážeme více pomoci a vzájemně se podpořit.
  4. Témata setkání určují sami e-shopaři. Vybíráme je na základě toho, co je samotné trápí a v čem se chtějí inspirovat. I hosty si „objednávají“ sami a Jirkovou prací je zařídit, aby výsledný obsah byl co nejkvalitnější a nejpraktičtější.
  5. Jsme spolu i mimo akce. Máme tajnou facebookovou skupinu, kde si sdílíme zajímavé informace, zkušenosti a řešíme aktuální problémy a výzvy. Zejména v době pandemie koronaviru nám to mnohokrát pomohlo.

Každý člen platí za účast na konkrétních setkáních a Jirka mu garantuje vrácení 100 % částky, pokud po skončení akce nebude spokojen. Doposud nikomu peníze vracet nemusel.

Jak vypadají naše setkání?

Nenavštěvujeme jen velké firmy, ale i malé a střední. Své tak najde jak provozovatel malého e-shopu, tak lídra oboru.

eshop-klub-00001

  Tomáš Čupr nás učí, jak přemýšlet nad rozvojem firmy.

eshop-klub-00003

  Setkání ve skladu Giftisima.

eshop-klub-00004

  Druhý nejvyšší muž v Alza.cz Tomáš Havryluk nám ukazuje, jak se řídí jednička e-commerce.

eshop-klub-00008

  Otakar Janík ze SvětPlodů.cz ukazuje, jak řídí svou firmu.

eshop-klub-00002

  Peter Hajduček a Peter Topor z Footshopu.

eshop-klub-00009

  Setkání v ErikaFashion.cz a Stylovej.cz.

eshop-klub-00006

  Ruslan Skopal z Trenýrkárna.cz nám ukazuje svůj ateliér.

eshop-klub-00005

  Zakladatelé Econea.cz a jejich investor Martin Rozhoň.

eshop-klub-00007

  Zpovídáme Martina Stibora - zakladatele Korálky.cz.

Jak se k nám přidat?

  • Napiš e-mail Jirkovi na jiri@rostecky.cz.
  • Připiš, kdo jsi, jaký e-shop provozuješ, jakého dosahujete obratu a co od E-shop Klubu očekáváš.

A to je všechno. Protože jsme komunita, vyhrazujeme si právo tvoji přihlášku odmítnout. Pokud ale provozuješ e-shop a jsi ochotný naší komunitě i dávat a ne z ní jen brát, pak tě uvítáme všemi deseti.

Inzerce

Ohlédnutí za E-shopy Kluby:

mladypodnikatel-cz-eshopklub-6-web

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

Největší zasedačka v holešovické centrále Alza.cz dokáže pojmout přibližně 40 lidí. Během hodiny a půl po vyhlášení termínu se povedlo tento počet naplnit. A tak se v poslední lednový den sešli majitelé internetových obchodů a v samotném srdci největšího českého…

Před 4 roky

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

Na konci dubna proběhl v pořadí už 8. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, jehož hlavním hostem byl jeden z nejúspěšnějších podnikatelů české e-commerce, zakladatel Vivantisu Martin Rozhoň, který se tak postavil před doposud největší publikum, jaké E-shop Klub kdy navštívilo. Když jsem…

Před 4 roky

eshop-klub-pilulka-web

E-shop Klub #4: Michal Hanáček (Pilulka.cz) o firemní kultuře, trade marketingu a expanzi do zahraničí

E-shop Klub je v Česku velmi netradiční setkání. Není klasickou konferencí plnou reklamních partnerů a zaměstnanců agentur. Je komorní akcí určenou pouze zakladatelům a šéfům internetových obchodů. Členy klubu si pečlivě vybíráme a kapacitu setkání omezujeme. Výsledek ale vždy stojí…

Před 4 roky

eshop-klub-mladypodnikatel-giftisimo-web

5. E-shop Klub: O špatných investicích, prodělaných milionech a restartu firmy přímo ze skladu Giftisima

Jen málokdy se stane, aby firma odkryla příčiny svých největších trápení a s ostatními se podělila o své zkušenosti. 15. listopadu se to stalo, a to přímo ve skladu Giftisima, kde se odehrál 5. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, na kterém majitelé…

Před 4 roky

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

19. července se v Dobřejovicích u Prahy uspořádal druhý E-shop Klub MladýPodnikatel.cz. Proběhl uprostřed skladu TisknuLevně.cz. Stály proti nám všechny okolnosti. Mnozí mi říkali, že přes prázdniny nemá smysl konference pořádat, protože jsou všichni na dovolené a nikdo nepřijde. Také…

Před 5 roky

eshop-klub-1-web

E-shop Klub #1: Živý rozhovor s Petrem Hudcem (HuráMobil.cz) o content marketingu, konkurenci i jednání s vendory

7. června jsme udělali náš první krok z on-line prostředí do toho off-line. Uspořádali jsme první vlastní konferenci s názvem E-shop Klub, kterou jsme ale pojali jinak, než jak jste nejspíš zvyklí. Už 3 roky pro vás na MladýPodnikatel.cz připravujeme…

Před 5 roky

eshop-klub-mladypodnikatel-3-web

E-shop Klub #3: Martin Stibor (Korálky.cz) o finančním řízení e-shopu, logistice a expanzi do zahraničí

23. srpna proběhl v pořadí 3. E-shop Klub MladýPodnikatel.cz, na kterém se sešla třicítka zakladatelů, šéfů a dalších osobností českých e-shopů. Přečtěte si, jak celá akce probíhala očima jejího zakladatele a moderátora Jirky Rosteckého. Pokaždé, když se pozdě v noci…

Před 5 roky

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal. Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou…

Před 4 roky

eva-stroupkova-web

Inspirace pro malé e-shopy. Navštívili jsme ProMaléDobrodruhy.cz

MladýPodnikatel.cz tvořím z jednoduchého důvodu – baví mě inspirovat a podporovat podnikatele všech velikostí a pomáhat jim dosáhnout jejich cílů. Při mých akcích pro e-shopy jsem se ale doposud zaměřoval jen na firmy s ročním obratem minimálně v desítkách milionů…

Před 4 roky

junior-eshop-klub-ketomix-web

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

V rámci druhého Junior E-shop Klubu jsme se podívali do zákulisí e-shopu KetoMix.cz. Za ním stojí zkušený marketér David Herold, který byl společně se svým investorem Martinem Špačkem naším hlavním hostem. Podívejte se, jak celá akce probíhala a co jsme…

Před 4 roky

Rozhovory s některými členy E-shop Klubu:

martin-bernatek-web

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Vedení e-shopu v krizi, péče o děti, zvládání stresu

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

martin-penicka-web

Martin Pěnička: Proč byl e-shop TisknuLevne.cz 3 dny od krachu?

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Inzerce