Zákaznická podpora e-shopu (customer support) je pro každou e-commerce firmu kriticky důležitá. Zákazníci se na ni obrací v případě jakýchkoliv dotazů, nejasností, problémů a reklamací. Pokud zákaznická podpora e-shopu nefunguje, ztratí zákazníci v e-shop důvěru a je vysoká pravděpodobnost, že na něm už nikdy nenakoupí. Proto je důležité, aby e-shopy svou zákaznickou podporu nepodceňovaly a aby jí věnovaly co nejvíce své pozornosti.
Spokojenost a zkušenost zákazníka je klíčovým faktorem, pokud chcete v podnikání uspět. Mnoho e-shopů nad ní ale nepřemýšlí, a tudíž ji ani aktivně nezvyšuje.
Před 5 měsíců
Podle zakladatele CustomerHero.cz Juraje Harkabuzíka e-shopy nad zákaznckou podporou přemýšlí pouze jako nad obranou, ačkoliv by mohly přejít i do útoku.
Před 5 měsíců
Růst rozvážkové služby Dáme jídlo se zpomalil. Jak na to reaguje nový CEO Adam Kolesa, který je v době natáčení ve funkci teprve 3 měsíce?
Před 6 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Zákaznická péče Shoptetu je rozdělena do 4 částí. Nevěnuje se jen uživatelům krabicového řešení pro e-shopy, ale také premium klientům a dalším partnerům.
Před 8 měsíců
Jak najít zaměstnance na zákaznickou podporu? Podívejte se, co pomáhá Juraji Harkabuzíkovi z CustomerHero.cz.
Před 10 měsíců
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 11 měsíců
Ačkoliv je v době vydání tohoto rozhovoru teprve září, už nyní je nutné připravovat váš e-shop na Vánoce. Více poradí Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz.
Před 1 rokem
Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.
Před 1 rokem
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.