Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Zákaznická podpora e-shopu

Zákaznická podpora e-shopu (customer support) je pro každou e-commerce firmu kriticky důležitá. Zákazníci se na ni obrací v případě jakýchkoliv dotazů, nejasností, problémů a reklamací. Pokud zákaznická podpora e-shopu nefunguje, ztratí zákazníci v e-shop důvěru a je vysoká pravděpodobnost, že na něm už nikdy nenakoupí. Proto je důležité, aby e-shopy svou zákaznickou podporu nepodceňovaly a aby jí věnovaly co nejvíce své pozornosti.

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak najít zaměstnance na zákaznickou podporu? Podívejte se, co pomáhá Juraji Harkabuzíkovi z CustomerHero.cz.

Před 1 týdnem

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 4 týdny

Inzerce

juraj-harkabuzik-web

Vánoce jsou tady! Jak na ně připravit vaši zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Ačkoliv je v době vydání tohoto rozhovoru teprve září, už nyní je nutné připravovat váš e-shop na Vánoce. Více poradí Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz.

Před 2 měsíce

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Úspěšný e-commerce podnikatel Gabriel Šimčo detailně popisuje, jak si vytvořit strategii pro váš e-shop, abyste dlouhodobě rostli a prosperovali.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.

Před 4 měsíce

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Během pár týdnů dostal e-shop na destinásobek tržeb. Svou první firmu prodal Mall Group. Naučte se, jak efektivně rozjet e-shop a nastartovat jeho prodeje.

Před 4 měsíce

Premium
martin-soucek-web

Zákaznický zážitek. Mějte ho jako Zoot | Martin Souček

Zoot je jedním z největších vzorů, jak přemýšlet nad customer experience e-shopu. Zjistěte, co se od něj můžete naučit a jak spokojenost zákazníka zvýšit.

Před 5 měsíců

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Mají roční obrat 400 milionů korun, ale řešili spoustu negativní recenzí od zákazníků. Zjistěte, jak v Grizly.cz našli vlastní chyby a jak je odstraňují.

Před 6 měsíců

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Jedna z nejprogresivnějších českých firem současnosti. Nahlédněte do jejího zákulisí a zjistěte, jak přemýšlí nad zákazníkem a zvyšuje počet jeho objednávek.

Před 11 měsíců

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak probíhá v praxi? Jak na něj e-shop připravit a jak změnu provést co nejrychleji? Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz popisuje proces outsourcingu customer care.

Před 1 rokem

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 1 rokem

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.

Před 1 rokem

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Inzerce