Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu firmy Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti a co všechno může fungovat.
Povídali jsme si třeba o zvyšování hodnoty objednávky, poplatku za minimální objednávku, nedoručených zásilkách, marketingu, optimalizaci nákladů a o mnoha dalších tématech.
Přehrát si ho můžete i v našem podcastu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny