Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Expanze na zahraniční trh

Zkušenosti českých podnikatelů s expanzí do zahraničí

Expanze na zahraniční trh je jedním z možných zdrojů růstu firmy. V Česku se už do zahraniční povedlo expandovat mnoha firmám z různých oborů. Jejich vrcholné představitele jsme vyzpovídali v našich rozhovorech a získali tak pro vás spoustu tipů a zkušeností, které vám s expanzí do zahraničí mohou pomoci.

Vstup firmy na zahraniční trh

Vstup firmy na zahraniční trh není jednoduchý. Většina firem podceňuje svou přípravu na expanzi a vstupuje na cizí trh příliš brzy. Jako první je nutné, aby se firma připravila z hlediska interních procesů a zvládla být maximálně efektivní na domácím trhu.

Podstatné je také nepodcenit přípravu z hlediska finančního řízení a plánování. Otevření firmy na novém trhu se příliš neliší od vybudování úplně nové firmy, a proto doporučujeme vyhotovit byznys plán, který vám pomůže ověřit smysl vašeho záměru.

Samozřejmostí je průzkum tamního trhu, konkurence, právního systému, chování místních zákazníků a zvyklostí, na které se vaše firma bude muset adaptovat. Poslechněte si například, jak k expanzi do zahraničí přistupuje firma prodávající regály a jaké první kroky na novém trhu dělá.

petr-meloun-web

Expanze do zahraničí: První kroky | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

tomas-vrtik-web

Tomáš Vrtík: Vývoj služby Expandeco, expanze e-shopů do zahraničí, rizika a náročnost expanze

milan-fiala-strategie-web

Jak na analýzu trhu a strategii expanze do zahraničí?

Rizika vstupu na zahraniční trhy

Podnikání v Česku se může v mnoha ohledech lišit od toho v zahraničí. Každá země má svoji historii a liší se i mentalita jejích obyvatel. Proto je nesmírně důležité, abyste věnovali čas analýze a poznání dané země a jejího trhu. Můžete například zjistit, že to, co oceňují zákazníci v Česku a co je vaší velkou konkurenční výhodou, nemusí fungovat v zahraničí.

Mnoha firmám se expanze do zahraničí nepovedla a rozhodly se v ní dále nepokračovat. Čerpejte tedy ze zkušeností ostatních, poznejte rizika vstupu na zahraniční trhy a vyhněte se častým chybám.

jan-keselak-web

Expanze Glami.cz do zahraničí | Ján Kešelák

jan-ruzicka-web

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

milan-fiala-4-web

Expanze do zahraničí: Jak na cizojazyčné verze vašeho webu?

Expanze české firmy na zahraniční trh

Pokud vás láká expanze české firmy na zahraniční trh, podívejte se na další videa, články a podcasty, které jsme pro vás připravili a ze kterých můžete zjistit, jak k expanzi přistoupit a jak v ní uspět.

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

david-cikanek-web

Prodej na Amazonu. Komu dává smysl? | David Cikánek (EXPANDO)

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jiri-peslar-web

Měnové konverze: Na co si dát pozor, pokud podnikáte v zahraničí? | Jiří Peslar (Allrisk)

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

Premium
michal-weiss-web

Jak úspěšně prodávat na Amazonu?| Michal Weiss

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.