Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Rizika vstupu na zahraniční trhy

Rizika vstupu na zahraniční trhy si liší v závislosti na zemi, do které chcete vstoupit. Čerpat ale můžete ze zkušeností firem, které si už vstupem na zahraniční trh prošly a o expanzi do zahraničí tak mají, co říct. Podívejte se na všechny naše rozhovory na toto téma.

jan-keselak-web

Expanze Glami.cz do zahraničí | Ján Kešelák

Jak vybírat trhy pro expanzi firmy do zahraničí a jak se na novém trhu uvést? Poslechněte si zkušenosti úspěšného projektu Glami.cz.

Před 2 roky

jan-ruzicka-web

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom…

Před 4 roky

milan-fiala-4-web

Expanze do zahraničí: Jak na cizojazyčné verze vašeho webu?

Pro mnoho firem představuje spuštění zahraniční verze webu pouhé přeložení té české. Podle Milana Fialy z agentury eVisions.cz, která firmám pomáhá s marketingem a s expanzí do zahraničí, to ale nestačí. S Milanem natáčíme rozhovory o tom, jak připravit svou…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
petr-sima-web

Jak investovat do startupů? | Petr Šíma (DEPO ventures)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Inzerce