Inzerce

Rizika vstupu na zahraniční trhy

Rizika vstupu na zahraniční trhy si liší v závislosti na zemi, do které chcete vstoupit. Čerpat ale můžete ze zkušeností firem, které si už vstupem na zahraniční trh prošly a o expanzi do zahraničí tak mají, co říct. Podívejte se na všechny naše rozhovory na toto téma.

jan-keselak-web

Expanze Glami.cz do zahraničí | Ján Kešelák

Jak vybírat trhy pro expanzi firmy do zahraničí a jak se na novém trhu uvést? Poslechněte si zkušenosti úspěšného projektu Glami.cz.

Před 5 měsíci

jan-ruzicka-web

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom…

Před 2 roky

Inzerce

milan-fiala-4-web

Expanze do zahraničí: Jak na cizojazyčné verze vašeho webu?

Pro mnoho firem představuje spuštění zahraniční verze webu pouhé přeložení té české. Podle Milana Fialy z agentury eVisions.cz, která firmám pomáhá s marketingem a s expanzí do zahraničí, to ale nestačí. S Milanem natáčíme rozhovory o tom, jak připravit svou…

Před 2 roky

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián