Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopySponzorovánoVideo

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom je tento rozhovor.

Najdete jej i v našem podcastu o podnikání a zjistíte v něm, v čem jsou ukrajinští zákazníci specifičtí, kdo tamní e-commerce ovládá a jak se na ní dokáží české firmy prosadit. Zjistíte ale i to, že se tamní jednička inspiruje od české jedničky a že vlastnické struktury ukrajinských firem jsou velmi složité.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Komu se vyplatí expandovat na Ukrajinu?
  • Jak Ukrajinci nakupují na internetu a podle čeho se rozhodují?
  • Díky čemu se tam může česká firma prosadit?
  • Jak vyspělá tamní e-commerce je?
  • Jakým českým e-shopům se tam už povedlo prosadit?
  • Co si před expanzí na Ukrajinu důkladně promyslet?

Další rozhovory o expanzi e-shopu do zahraničí:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu