Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom je tento rozhovor.

Najdete jej i v našem podcastu o podnikání a zjistíte v něm, v čem jsou ukrajinští zákazníci specifičtí, kdo tamní e-commerce ovládá a jak se na ní dokáží české firmy prosadit. Zjistíte ale i to, že se tamní jednička inspiruje od české jedničky a že vlastnické struktury ukrajinských firem jsou velmi složité.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Komu se vyplatí expandovat na Ukrajinu?
  • Jak Ukrajinci nakupují na internetu a podle čeho se rozhodují?
  • Díky čemu se tam může česká firma prosadit?
  • Jak vyspělá tamní e-commerce je?
  • Jakým českým e-shopům se tam už povedlo prosadit?
  • Co si před expanzí na Ukrajinu důkladně promyslet?

Další rozhovory o expanzi e-shopu do zahraničí:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

richard-kondas-web

Marketing značky outdoorového oblečení ZAJO | Richard Kondáš (Dexfinity)

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce