Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu a oslovením prvních zákazníků. Jak ukrajinský trh vypadá a komu se na něj vyplatí vstoupit? O tom je tento rozhovor.

Najdete jej i v našem podcastu o podnikání a zjistíte v něm, v čem jsou ukrajinští zákazníci specifičtí, kdo tamní e-commerce ovládá a jak se na ní dokáží české firmy prosadit. Zjistíte ale i to, že se tamní jednička inspiruje od české jedničky a že vlastnické struktury ukrajinských firem jsou velmi složité.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Komu se vyplatí expandovat na Ukrajinu?
  • Jak Ukrajinci nakupují na internetu a podle čeho se rozhodují?
  • Díky čemu se tam může česká firma prosadit?
  • Jak vyspělá tamní e-commerce je?
  • Jakým českým e-shopům se tam už povedlo prosadit?
  • Co si před expanzí na Ukrajinu důkladně promyslet?

Další rozhovory o expanzi e-shopu do zahraničí:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

jiri-lexa-web

Jak připravit e-shop na Vánoce. Ano, už teď | Jiří Lexa (Lemonero)

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Inzerce